Malkáv blogja

Nos, ez a blog már a második verzió, mely több évnyi hibernáció után (2008 óta) úgy néz ki, ismét új erőre kap. A szabályok továbbra is egyszerűek: olvasni nem kötelező, véleményt formálni szabad. Thotferi számára külön szabályzat: - köteles udvarias hangnemben hozzászólni - nem kritizálhatja az Olvasókat - nem kritizálhatja az admint sem - nem reklámozhatja a saját szemetesládáját (blog) - nem jeleníthet meg sufnioldalakról linkeket A fenti szabályok megsértése a hozzászólás automatikus moderálását vonja maga után, indoklás nem szükséges.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Kísértés: az emberiség átka

2014.12.19. 10:37 | Malkav | 89 komment

Vegyünk egy kis részletet a Szentírásból* és agyaljunk vele kapcsolatban holnap napnyugtától déli verőfényig!

"Nemde, ha jól cselekszel, jutalmat nyersz, de ha rosszul, legott az ajtóban leselkedik a bűn! Kíván téged, de te uralkodj rajta!" /Ter 4,7/

Az Úr mondta ezt Káinnak, amikor az utóbbira rátört a "hiszti" és fontolgatta a gyilkos szándékát. Mivel (nagyrészt) ismerjük a történetet, tudjuk hogy végződött ez a sztori... és most következzen mai témánk, ami amióta az emberiség létezik, folyamatosan gyötörte azt: a kísértés. És persze annak következménye(i).

kisertes.jpg

Igazából már Ádám és Éva sztorija is a kísértéssel válik tanulságossá ("Dehogyis haltok meg!" /Ter 3,4/). Mi jellemző a kísértés(ek)re?

1. A kísértés olyan dolgokkal kapcsolatban jelentkezik, amelyeket valamilyen szinten már tapasztaltunk a bűnben. Pl. (még több) szabadság, (még jobb) ízek, (extrémebb) élmények, stb. Valami alapja mindig van, mert ami sosem ért még és emiatt nem is érdekel, nem elég hatásos. Érdekesség, hogy szép és helyes cselekedetekre nem szokás hagyományos értelemben vett "kísértést" érezni. Tehát a kísértés a bűn sajátja.

2. A kísértés mindig kívánatosnak, fantasztikusnak mutatja a bűnt. Az ember úgy érzi, hogy ezt mindenképp ki kell próbálnia, vagy el kell érnie, meg kell kóstolnia/ennie, vagy véghez KELL vinnie, különben... különben... (különben mi is lesz?)

3. Amint az ember enged a kísértésnek, elköveti a bűnt. De a csattanó utána jön: ráébred hogy ez nem is volt annyira fontos, vagy létszükséglet. De amíg élünk, nem hagy békén, mindig visszajár.

A kísértés csalóka, aki kísért (tudjuk jól, ki!) pedig egy hazug mocsok. És a kísértés nem csak egyetlen módon jöhet. Ezer plusz egy különböző dolog van, amivel el lehet csavarni az emberek fejét, nem kell feltétlen erotikára gondolni. Egyetlen csoki is lehet kísértés és egy igazságosnak vélt beszólás, csípős megjegyzés is válhat bűnné. Lehet kísértés a fáradtság érzete (amire hivatkozva aztán nem teszed meg azt a jót, amit tehetnél), a lényeg az, hogy a kísértő rohadék sátán folyamatosan kísérletezik ezzel-azzal, hogy bűnre csaljon. Sajnos az emberi természet fogékony rá... de akkor mi ellene a teendő?

Szerencsére erre is vannak megoldások:

1. a legegyszerűbb az, ha lehetőséget sem adunk a kísértésnek, hogy befurakodjon az agyunkba. Ha nincs lehetőség kísérteni, nem ugrunk fejest a rosszba. De ezt könnyebb mondani, mint valóban megtenni, tudom. De mint tudjuk (az ágybavizelésen kívül) semmi sem könnyű. És bár ez a kezdeti ellenállás a legegyszerűbb, de ez nem jelenti azt, hogy a legkönnyebb is.

2. Mi a szösz van akkor, ha már ki vagyunk téve a kísértésnek? Félbehagyni azt a folyamatot, ami a kísértést okozza, előhozta és imádkozni, továbbá bármi más tevékenységet választani (figyelembe véve az 1. pontot). No, aki ezt tényleg meg tudja tenni, annak minden tiszteletem és kérem, hogy tanítson meg rá engem is. De ettől még ez sem lehetetlen, csak nehéz (mint állat).

3. Ha már beütött a baj és engedtünk a kísértésnek, bűnben vagyunk, hogyan tovább? Amint lehet, gyónni! Inkább ezerszer kérjünk bocsánatot Istentől, mint hogy végleg megadjuk magunkat annak a gennyes sátánnak!

Tehát továbbra sem könnyű a keresztény élet.** De küzdeni továbbra is érdemes. :) Ha pedig jön a sátán sok-sok üvegcsével (melyekben különböző kísértések vannak) mondván: "kóstolót viszek a testvéreknek"; ne őrá figyeljünk, hanem Istenre. Ezzel kezdődik is a nagy harc. :)

pantokrator_ikon.JPG

"Ha valaki utánam akar jönni, tagadja meg önmagát, vegye föl keresztjét és kövessen engem." /Mt26,24/

"Sok bűne bocsánatot nyert, mert nagyon szeretett." /Lk 7,47/

Lábjegyzet: ejj de rég volt már!

*részlet a Szentírásból - ez a részlet kiemelősdi bizonyos esetekben nem javasolt, pl. ha vita során érvelni akarunk vele... a Szentírás alapján annyi, de annyi marhaságot meg lehet magyarázni és igazolni, hogy nincs rá mértékegység!

**nem könnyű keresztény élet - ha ezt thotferi olvasná... ismét előjönne megosztani végtelen bölcsességei furcsa folyamát. :)

Címkék: gondolat hit

A bejegyzés trackback címe:

https://malkav.blog.hu/api/trackback/id/tr716997223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thot isten 2015.02.02. 15:02:14

Még mindig ott tartasz, hogy a keresztény élet értelménél leragadsz a kísértéseknél?! Magyar nyelvünk csodálatosan értelmezi, mi az a kísértés: kis értés!

Keveset értesz akkor meg a világból, ha a kísértés miatt "nagyon nehéznek vizionálod" a keresztény életet.
A kísértés, mint neve is mutatja, egy kis erő, kis erő a kereszténységhez képest, ezért aki keresztény, az nem örökösen hátra fordulva közlekedik, és azt figyeli, mi jön mögötte, mi kíséri, hanem előre tekint Jézus felé, a boldogság irányába, mert ha ezt teszi, a kísérőnek esélye sincs, hogy észrevegyék.
A Kísértőnek egyetlen esélye, ha sikerül elérnie, hogy az ember hátraforduljon, hogy eltérjen a normális, egyenes, előre mutató iránytól, mert ekkor tudja a Kísérő-Kísértő keseríteni az emberek életét.
A keservek, a keserűségek kis erők a keresztény örömhöz, megelégedettséghez, boldogsághoz képest.
Aki ezen kis erőket nagyra fújja fel, az még nem tért meg igazán a Krisztushoz! Az még mindig a judeo-keresztény istenkép embereket terhekkel, előírásokkal és törvényekkel megkeserítő világának a foglya.
A szeretetnek ellenben nincs törvénye!
Aki keresztény, az tudja, hogy minden szabad neki, még az is, ami nem használ, de bolond lenne valaki azt követni, ami nem használ neki. Ehhez azonban tapasztalatot kell tudni szerezni, hogy mi használ nekem az életben és mi árt. Ezért a múltban és a jelenben elkövetett ballépéseim, hibáim során tudok rájönni mi az, ami ártalmas, és ezek a tapasztalataim a jövőben már csak kísérőim lesznek utam során, amelyekre elég néha visszagondolnom. Ezek segítséget nyújtanak a majdani helyes döntéseimben. A kísértőt tehát így lehet jóként megélni és felhasználni.
Természetesen, a még okosabb ember nem a saját hibáiból tanul, hanem a másokéból is, mert nem szükséges ugyanazt az ostobaságot nekem is újból elkövetnem, amit már a szüleim, nagyszüleim is elkövettek. Ezt persze egy kamasz lánynak, fiúnak nehéz elfogadni.
Emelkedj felül a hétköznapi valóságon, és tekintetedet az örök , mennybeli dolgokra vesd,és csak ezekkel foglalkozz!
Üdv: Thot

Malkav 2015.02.02. 19:49:46

@thot isten:
"ha ezt thotferi olvasná... ismét előjönne megosztani végtelen bölcsességei furcsa folyamát." És íme, igazam lett... :D
Szervusz Feri! Ezek szerint hiányoztam? :) Hogy van az ellenblogod, vezeted rendesen?

"Magyar nyelvünk csodálatosan értelmezi, mi az a kísértés: kis értés!"
Ezért a dumáért már megérte felnézned. :D

A többiekhez fölösleges kommentárt fűznöm. Ebben az egy kommentben megvillantottad, hogy továbbra sem vagy valami kompetens a kereszténység témában.

Tisztelt Publikum! Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, hogy Malkáv Troll Vidámparkja ismét megnyitotta kapuit! Nyugodtan hozzátok a trollcsemegéket/trolltápot, mert azokat csak az igazi trollok eszik, de kétpofára! :)

thot isten 2015.02.02. 19:56:26

@Malkav: Akinek nincs értelme, csak az dől be a kísértések csábításának, ez a kereszténység alapvetése!
Kísértés = kis értés!
Mióta Xinaf testvérkéd felhagyott a blogjával , mert belátta, hogy teljesen értelmetlen hülyeségeket zagyvál, valamint mezeinyuszi is abbahagyta az okosságait, ezért nincs miről "ellenblogolnom" .

Malkav 2015.02.02. 20:02:44

@thot isten: "Akinek nincs értelme, csak az dől be a kísértések csábításának"
Minek is kezdeném el magyarázni, hogy a kísértéssel szembeni bukás nem értelemfüggő... :)
"ez a kereszténység alapvetése"
A kereszténység "alapvetése" a szeretet. Újabb baklövés. :D
"Kísértés = kis értés!"
Attól, hogy többször írod le ugyan azt a B=V szintű marhaságot, még nem lesz igaz. :)
"ióta Xinaf testvérkéd felhagyott a blogjával , mert belátta, hogy teljesen értelmetlen hülyeségeket zagyvál, valamint mezeinyuszi is abbahagyta az okosságait, ezért nincs miről "ellenblogolnom" . "
Először is vegyél vissza a pofából, mert ki a rézveretes bánat vagy te, hogy ilyen stílusban írj ("testvérKÉD")másról? :) Még egy ilyen nekem nem tetsző kifejezés az olvasóimra és törlöm azt a kommented amelyben úgy írtál róluk, ahogy nekem nem volt szimpatikus, értem? :)
Másrészt olvasd el Xinaf azon blogjának utolsó bejegyzését és (most lehetetlent kérek) ÉRTELMEZD is azt. :) Akkor érteni fogod, miről is írt valójában és hogy miért hagyta abba a blogolást ott. :)

thot isten 2015.02.02. 20:28:22

@Malkav: A kísértéssel szembeni bukás igenis értelemfüggő, mert aki Jézus követőjévé válik, annak legfőképpen az értelme is megvilágosul, és meg tudja ítélni a Krisztusban, hogy mi az értelmes és mi nem. A kísértéseknek való engedést pedig semmiképpen nem lehet a Krisztusban értelmesnek nevezni, hanem csak értelmetlennek. Tehát aki a kísértésnek enged, az a Krisztus szerint is kis értelmű, balga és ostoba.

"a Kezdetben volt az Ige értelmezéshez. A verbum latin szó, azt jelenti: ige.
De a János evangéliumának eredeti görög szövegében olvasható logosz szó nem csak így fordítható latinra. A logosz azt is jelenti: ratio (értelem, bölcsesség), s akkor az evangélium első mondata így kellene hangozzék magyarul: Kezdetben volt az értelem. "
mek.niif.hu/05400/05431/html/gmbaroczi0001.html
Tehát a Logosz, a kereszténység alapja, amelynek a jelentése az értelem, bölcsesség fogalmakkal is azonosítható. Aki pedig a Logosz ellenében a Kísértőre hallgat, az magát az isteni értelmet is megtagadja.
Tehát a Kísértő maga is kis értelmű, aki pedig a kísértésnek enged, az maga is kis értésű, ostoba ember.

Én úgy vélem és úgy látom, hogy azért hagyta abba a blogolást, mert megszégyenült az ostobaságaival.
Egy jó pont ez, mert legalább nem esett a kísértés hibájába és nem folytatta tovább a kis értelmű szövegeléseit. Becsülendő dolog!

Neked fogalmad sincs a kereszténység tanításairól, úgyhogy nagyon is bölcsen döntöttek a főiskolán, hogy elutasítottak!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2015.02.02. 23:24:34

@thot isten:
Jaj de jó, amúgy is meg akartam osztani veled egy érdekes gondolatot :)

Azt írja Szent Pál:
"Gyerekkorod óta ismered a Szentírást: ez megadja neked az útmutatást ahhoz, hogy a Krisztus Jézusba vetett hitben eljuss az üdvösségre."
(Tim2, 3:15)
Ez a levél Kr.u. 67 körül íródott. Az első evangélium a tudomány jelen állása szerint Márké volt, aki olyan 65-68 körül írhatta meg az Örömhírt. A többiek ennél mind később írták.
Namármost, itt Timóteus már felnőtt ember, a gyerekkora minimum 10 éve volt (és akkor csak 20 év körülire tettem). Ekkor még egy darab evangélium sem volt megírva. Mégis így mondja Szent Pál:
"Gyermekkorod óta ismered a Szentírást."
Akkor az Ó-szövetséget mégis el kell fogadnunk Szentírásnak... vagy Szent Pál tévedett?

thot isten 2015.02.02. 23:48:13

@Xinaf: Voltak proto-Szentírások is, amolyan feljegyzések, amelyeket Pál apostol és a többiek papírra vetettek, vagy szóbeli közlés alapján hagyományozódtak, de ezek elvesztek. Ilyen egyszerű a magyarázat! Szó sincsen arról, hogy az Ószövetségről beszélt volna Pál!

Malkav 2015.02.03. 11:02:35

@thot isten: Jaj, csak a görögbe és latinba ne kezdj bele! :D Azzal piszok nagyot lehet égni! :D
Hiába linkelsz bármit is, nem fogom elolvasni. Ha érvelni akarsz, te írd le az érveid, ne egy linket tolj a képembe.
"Neked fogalmad sincs a kereszténység tanításairól, úgyhogy nagyon is bölcsen döntöttek a főiskolán, hogy elutasítottak! "
Csak mosollyal kezelem ezt a fröcsögésed, elvégre (velem ellentétben) neked fogalmad sincs a kereszténység tanításairól és arról, hogy miért utasították el a felvételemet. :)
"Voltak proto-Szentírások is, amolyan feljegyzések, amelyeket Pál apostol és a többiek papírra vetettek, vagy szóbeli közlés alapján hagyományozódtak, de ezek elvesztek. Ilyen egyszerű a magyarázat! Szó sincsen arról, hogy az Ószövetségről beszélt volna Pál! "
Ezért a dumáért is már megérte felnéznem. :D Igazi Thotferi féle belemagyarázás. :D

Úgy érzem, érni fog az újabb BoT. :D

thot isten 2015.02.03. 12:49:52

@Malkav: Én idézem is, amit linkelek, mert különben azt hiszitek, hogy az ujjamból szoptam az igazságokat, amelyeket veletek megosztok.
Nekem nagyobb fogalmaim vannak a kereszténységről, mert én református keresztény vagyok. Nekem nem parancsol senki sem, nem közösíthet ki senki sem az egyházból, és nem is átkozhat ki semmi Pápa!
Azt nem tudom, hogy miért utasítottak el, de hogy jól tették, az biztos, mert nem vagy alkalmas.

Ismerkedj meg Q-val!:
"A Q egy ókeresztény irat elnevezése, amelynek létezésére közvetlen bizonyíték nincs, a biblikus teológusok azonban csaknem egyöntetűen vélelmezik egykori létezését."
hu.wikipedia.org/wiki/Q_%28teol%C3%B3gia%29

"Az evangéliumok megírását megelőzte a szóbeli igehirdetés, majd olyan írott források keletkezése,
amelyek Jézus tanítását foglalták össze (Logienquelle, Q),illetve szenvedését beszélték el. (Ezek nem maradtak fenn, de a szinoptikus evangéliumok szövegének vizsgálata erre enged következtetni.)
rocateo.ubbcluj.ro/Kori/USZ_Exegezis_jegyzet.pdf

mezeinewsee 2015.02.03. 18:29:17

@Malkav: Gratulálok, megint előszedted a házi trollodat! És úgy tűnik, most mindent felülmúl: modortalan, pofátlan és félművelt. De mint tudjuk: b=v. (Tényleg, a fizetésünkért vérrel verejtékezünk, hiszen bér=vér)
Egyedül református testvéreinket sajnálom, hiszen ez a frusztrált kiscsávó őket égeti... már a nickneve mutatja, milyen hívő keresztyén!
De nem baj, a tiéd, etesd!

Malkav 2015.02.03. 20:01:21

@thot isten: "Én idézem is, amit linkelek, mert különben azt hiszitek, hogy az ujjamból szoptam az igazságokat, amelyeket veletek megosztok."
És amit l is írsz, azt el is olvasom. (attól még marhaság marad, de elolvasom)
"Nekem nagyobb fogalmaim vannak a kereszténységről, mert én református keresztény vagyok."
Minden református ismerősömnek ég(ne) az arca tőled, ha látnák miket böfögsz a világba. És nem azért, mert megrontottuk őket, hanem mert tahó stílusod és ömlesztett hülyeségeid mellett fennhangon hangoztatod, hogy református vagy (mert református vagy és ha nem tudnánk, református vagy, te szólottál és uff!). Az a nagy mázlid, hogy nem Kálvin korában hangoztatod ezeket a nézeteidet...
@mezeinewsee: Visszatalált hozzám. :D Minden évben egy kis pluszt villant fel, most éppen a tahóság terén. Szegény református tesók falnak futnak majd tőle, ha hallanak róla (és látják a blogot, nehogy felhozhassa azt a dumát, hogy mi sarkítjuk ki "hiteles" érveit) :)

Malkav 2015.02.03. 20:03:55

Igen Feri, töröltem a válaszod amit Mezeinewsee-nak írtál, mert nem tetszik a stílusod. Mint a blog adminja írom: MOST vegyél vissza a pofádból. :) Velem szemben olyan bunkó lehetsz, amilyen akarsz, de az olvasóimmal szemben nem teheted, mert nem engedem. :)

mezeinewsee 2015.02.03. 20:12:25

@Malkav: arra kíváncsi lennék, szegény kicsike honnan vette, hogy komcsiktól tanultam... nagyon frusztrált emberke. De inkább itt őrjöngjön, mint kismacskát belezzen!

Malkav 2015.02.03. 20:15:33

@mezeinewsee: Ebben van valami, de attól még intoleráns vagyok vele, ha tahóskodásairól van szó. Annyit viszont most elnyomok spoilerben, hogy kiszabadította a szellemet a palackból. >:)

mezeinewsee 2015.02.03. 20:17:03

@Malkav: szegényke... nem baj, legfeljebb hozzám kerül. Vigyázok majd rá is.

thot isten 2015.02.03. 20:24:55

@Malkav: Persze, hogy nem tetszik, mert igazam van és kényes, fájdalmas ez nektek, de hát ez van! Te Jézus kemény szavait is ugyanúgy szemrebbenés nélkül törölnéd, mert nem lenne az sem elég modoros, visszafogott és szalonképes (keresztény).
Lehet, hogy ég az arcuk, mert őket is az a komcsi ideológusok emlőin nevelkedett tanári gárda oktatta, mint aki benneteket.
Nem lehet mástól tanulni a jelenlegi egyetemeken, csak volt komcsiktól, vagy volt komcsik által kiképzettektől, akik ragaszkodnak az általuk megtanultakhoz, és elűzik a másként gondolkodókat, másként oktatókat.
De nem minden református ilyen, mert P.G édesapja P. Sándor volt:
"Pap László (Szentes, 1908. február 28. – Budapest, 1983. november 16.) Magyarországon korának egyik legjelentősebb egyházi embere volt. A református teológia professzora, a Budapesti Református Theológiai Akadémiának szinte teljes függetlenséget biztosító dékánja, a II. világháború utolsó évében a Nemzetközi Vöröskereszt embermentő munkatársa, a háború után az egyházi újáépítés vezetője, a Ráday Gyűjtemény főigazgatója, nemzetközi egyházi szervezetek vezetőségének tagja, rövid ideig magas egyházi tisztségek viselője. Gyermekei Pap László református lelkész, valamint Pap Gábor művészettörténész."
hu.wikipedia.org/wiki/Pap_L%C3%A1szl%C3%B3_%28reform%C3%A1tus_lelk%C3%A9sz%29

Kálvin korában sem Kálvintól kellett volna tartanom leginkább, hanem a katolikus inkvizíciótól.
Ti is az inkvizítorok unokái vagytok, csak már nincs akkora hatalmatok, hanem csak annyi , hogy elhallgattattok.

Malkav 2015.02.03. 20:33:46

@thot isten: "Te Jézus kemény szavait is ugyanúgy szemrebbenés nélkül törölnéd, mert nem lenne az sem elég modoros, visszafogott és szalonképes (keresztény)."
Nagy különbség van Jézus kemény szavai és a te sértő taplóságod között. :)
"Ti is az inkvizítorok unokái vagytok, csak már nincs akkora hatalmatok, hanem csak annyi , hogy elhallgattattok. "
LOL! :D Ez jó duma, talán a BoT-ban is helye lesz. :)
Feri, bár értékelem, hogy visszább fogtad magad, eléggé nevetségessé kezdesz válni (ismét). :)

mezeinewsee 2015.02.03. 20:39:35

@Malkav: azt bírom, amilyen néven ez a csúcskeresztény kommentel :D.

thot isten 2015.02.03. 20:43:59

@Malkav: Nincs, mert mindkettő az igazságot hordozza, hiába sért ez benneteket; a farizeusok is sértve érezték magukat, na és?
Ez a judeo- keresztény türelmetlenség, amely kiütközik rajtatok.
"ma a magyarság meghasonlottságban él, mert
nem a saját erkölcse szerint él"
liliomkert.lapunk.hu/tarhely/liliomkert/dokumentumok/pap_gabor_eloadasa.pdf

Itt van a videó:
www.youtube.com/watch?v=J3FjGjM-vxw

Ebből tanuljatok!

thot isten 2015.02.03. 20:51:05

@mezeinewsee:
Én komolyan veszem őseim mellérendelő gondolkodásmódját, és teret engedek az ősi egyiptomi bölcsességnek is, had tudja megmutatni az értékeit az is! Én nem kiiktatni, elhallgattatni, kitörölni igyekvő buzgóságban élem a mindennapjaim, mint ti, akiket erre neveltek az ősbolsi agytrösztök.

Malkav 2015.02.03. 20:54:13

Kész, ez totál poén! :D

Feri, mindenkinek sokkal egészségesebb, ha mindezeket tényleg csak viccnek szánod. Fura humor nem mondom, de mindenképp egyedi. :D
(ez persze önámítás, az eddigi évek tapasztalata már rég megsúgta, hogy a fő hülyeségeidet bármilyen szöveggel újra és újra tudod csomagolni, miközben heveny eltökéltséggel próbálsz minket a tudatlan farizeus-lelkű Istentelen gonosz tudatlan bábjaiként beállítani... kár, pedig viccnek még jó is lett volna valamennyire... :D)

thot isten 2015.02.03. 21:13:13

@Malkav: Te már csak tudod, mi és ki az idióta! Bizonyára a komcsi tanáraidtól hallottad vagy netalán a jezsuita ősök génjei pendülnek meg szavaidban?

Malkav 2015.02.03. 21:19:53

@thot isten: "Te már csak tudod, mi és ki az idióta! "
Hát igen, tudom. :)
"Bizonyára a komcsi tanáraidtól hallottad vagy netalán a jezsuita ősök génjei pendülnek meg szavaidban? "
Nem, egy troll baromságai bizonyították. Tudod, olyanokat írt, hogy Jézus magyar, Noé nő, János lányos volt és sok-sok más baromságok... :D

thot isten 2015.02.03. 21:29:25

@Malkav: Ezek tudós, nem ősbolsi, a magyarság igaz múltját nem kiiktatni, lejáratni, meghamisítani igyekvő kutatók meglátásai voltak. Ezekről tényszerűen tájékoztattalak benneteket a megfelelő hivatkozásokkal, amelyeket te eleve(!) el sem olvastál, mert téged így neveltek. Neked olyan főnökeid vannak, akik korlátozzák a gondolkodásodat és megtiltják, hogy az általuk felállított korlátokat átlépd, egy olyan villanypásztort üzemeltetnek, amely áramütéssel tart vissza a nekik nem megfelelő, őket veszélyeztető dolgoktól, ismeretektől.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2015.02.03. 21:31:25

@thot isten:
"Voltak proto-Szentírások is, amolyan feljegyzések, amelyeket Pál apostol és a többiek papírra vetettek, vagy szóbeli közlés alapján hagyományozódtak, de ezek elvesztek. Ilyen egyszerű a magyarázat! Szó sincsen arról, hogy az Ószövetségről beszélt volna Pál!"
Ezt miből szülted? Ha elvesztek, honnan is tudsz róluk? Ugye nem valami gnosztikus baromságot akarsz nekünk ide "érvként" felhozni? Az még tőled is szánalmas lenne...

thot isten 2015.02.03. 21:39:21

@Xinaf: Honnan tudom(?), hát a Babeș–Bolyai Tudományegyetem, Római Katolikus Teológia Kar tanárának főiskolai jegyzetéből például!
Te ezt katolikus létedre miért nem tudod?
"Az evangéliumok megírását megelőzte a szóbeli igehirdetés, majd olyan írott források keletkezése,
amelyek Jézus tanítását foglalták össze (Logienquelle, Q),illetve szenvedését beszélték el. (Ezek nem maradtak fenn, de a szinoptikus evangéliumok szövegének vizsgálata erre enged következtetni.)"
rocateo.ubbcluj.ro/Kori/USZ_Exegezis_jegyzet.pdf

Ha erre vonatkozóan bármi kérdésed lenne, akkor ide fordulj, mert majd ők felvilágosítanak, vagy iratkozz be ebbe az iskolába és akkor megtanulod a frankót!

Malkav 2015.02.03. 21:40:16

@thot isten:
"Ezek tudós, nem ősbolsi, a magyarság igaz múltját nem kiiktatni, lejáratni, meghamisítani igyekvő kutatók meglátásai voltak."
Ilyesmire számítottam, de el kell keserítselek: ezek szimpla marhaságok. Turbómagyarkodó zsebtanárok agymenései, semmi több.
"Ezekről tényszerűen tájékoztattalak benneteket a megfelelő hivatkozásokkal, amelyeket te eleve(!) el sem olvastál, mert téged így neveltek."
Amiket nem linkeltél, hanem tényleg írtál/másoltál, azokat elolvastam. Hülység mind úgy ahogy van. :) Nekem senki sem korlátozza, minek nézzek utána, valamit nagyon eltájoltál. :D

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2015.02.03. 21:53:11

@thot isten:
Te oda jártál? Valahogy nem végezted el, mi? Sebaj, a kitartás nem mindenkinek erőssége.

"Te ezt katolikus létedre miért nem tudod?"
Nem ismerem minden katolikus karon tanító tanár jegyzeteit.

Az ugye tiszta, hogy a szóbeli igehirdetést nem nevezhetjük Szent ÍRÁS-nak?

Egyébként az érveléseddel még mindig baj van... (de fura... erre igazán nem számítottunk, igaz-e?:D)

"Timoteus Lykaonia tartományának Lisztra nevű városából származott. Atyja pogány, anyja Euniké és nagyanyja Loisz buzgó zsidók voltak."
Nos, gyerekkorától fogva a pogány atyjától, vagy a zsidó anyjától és nagyanyjától kellett volna nem ó-szövetségi iratokat ismerjen?
www.plebania.net/dolgozoszoba/?op=szentkeres&nev=40

Amúgy egy kérdés még: Jézus miért hivatkozik nagyon sokszor az ó-szövetségre, amikor alátámasztja a szavait?

thot isten 2015.02.03. 21:53:44

@Malkav: Igen, az egyetemről az ősbolsik által eltávolított, kirúgott, ellehetetlenített tudósok munkái, amelyeket te és ők is marhaságnak bélyegeznek, holott nekik erre erkölcsi alapjuk nincsen, mert ők az elnyomó komcsi ideológiát és diktatúrát szolgálták.
Neked ezt az ősbolsik emlőjén felnevelkedve nem áll módodban eldönteni, hogy ezek hülyeségek.
Nyilván, korlátozza a beléd nevelt ideológia és előítélet, hogy el sem olvasod a munkákat, valamint semmivel nem tudod cáfolni az általam idézett kutatókat.
Ők úgy nevelik beléd a korlátoltságot, hogy kialakul benned egy rövid póráz, amely nem engedi, hogy olyan dolgokat elolvass, amelyeket ők nem néznek jó szemmel.

Malkav 2015.02.03. 21:57:52

@thot isten: "Igen, az egyetemről az ősbolsik által eltávolított, kirúgott, ellehetetlenített tudósok munkái, amelyeket te és ők is marhaságnak bélyegeznek, holott nekik erre erkölcsi alapjuk nincsen, mert ők az elnyomó komcsi ideológiát és diktatúrát szolgálták."
Gyenge duma. :)
"Neked ezt az ősbolsik emlőjén felnevelkedve nem áll módodban eldönteni, hogy ezek hülyeségek."
Még egy ilyen kifejezés és törlöm a kvöetkező kommentet. :)
"Nyilván, korlátozza a beléd nevelt ideológia és előítélet, hogy el sem olvasod a munkákat, valamint semmivel nem tudod cáfolni az általam idézett kutatókat."
Távkiértékelés ötös troll, leülhetsz. :D
"Ők úgy nevelik beléd a korlátoltságot, hogy kialakul benned egy rövid póráz, amely nem engedi, hogy olyan dolgokat elolvass, amelyeket ők nem néznek jó szemmel. "
Alakul alakul... szerintem a hét vége felére kész lesz a BoT. :)

thot isten 2015.02.03. 22:07:25

@Xinaf: Itt a Q nevű írásról van szó, mint ősforrásról:
"A Q egy ókeresztény irat elnevezése, amelynek létezésére közvetlen bizonyíték nincs, a biblikus teológusok azonban csaknem egyöntetűen vélelmezik egykori létezését."
hu.wikipedia.org/wiki/Q_%28teol%C3%B3gia%29

Ez szerepel a katolikus jegyzetben is:
"olyan írott források keletkezése,
amelyek Jézus tanítását foglalták össze (Logienquelle, Q)"

Ismerhette a félzsidó család Jézus tevékenységét és ismerhették az ősforrás lejegyzett anyagát.

A júdeai zsidóknak ugyan mire hivatkozzon Jézus? Buddha tanítására?
Pál apostol is a görögöknek az általuk is tisztelt "ismeretlen istenre" hivatkozik térítői munkája során. Minden népnek a térítés során arra kell hivatkozni, amit az a nép ismer, amit megért. Gellért püspök is hivatkozott a magyarok által tisztelt ősi isten anyára. Ez természetes dolog!

thot isten 2015.02.03. 22:16:02

@Malkav: Gyenge? Egy embereket, népeket, országokat leigázó, magát a kereszténységet is eltörölni kívánó rendszer szolgái a mai napig ott tanítanak az egyetemeken, ők maradtak a vezetők is, és neked ez gyenge?
Hogyne lenne gyenge, amikor ők eleve ezt nevelték beléd, hogy fel se fogd mi történik és mit tesznek. Az agyad képtelen átlátni ennek anakronizmusát!

Malkav 2015.02.03. 22:21:12

@thot isten: "Gyenge? Egy embereket, népeket, országokat leigázó, magát a kereszténységet is eltörölni kívánó rendszer szolgái a mai napig ott tanítanak az egyetemeken, ők maradtak a vezetők is, és neked ez gyenge?"
Az érvelések gyengék, amiket felhozol. De annyira, mint a harmat. :D
"Hogyne lenne gyenge, amikor ők eleve ezt nevelték beléd, hogy fel se fogd mi történik és mit tesznek. Az agyad képtelen átlátni ennek anakronizmusát! "
Mikor unod meg ezt a sz*r dumát? Már kezd unalmas lenni. Hogy mire neveltek, arról szellentésed sincs, bár előszeretettel röfögsz hülyeségeket. :D Minden esetre szórakoztató. :D

thot isten 2015.02.03. 22:30:39

@Malkav: Na ne haragudjál, de nem az ősbolsi tanárok érvelése inkább a gyenge! Ők mindent megtettek, hogy hazudhassanak, te csak(!) az ő tanaikat ismerheted, mert ebben az országban mindenki (99%) ezen nőtt fel, ezt kajálta minden nap évtizedeken keresztül, és téged is ilyenek tanítottak, mert mások nem voltak.
Ők eleve azzal a jelszóval éltek, hogy a múltat minden módon el kell törölni, a történelmi tényeket meg kell hamisítani, a nemzeti érzést ki kell iktatni.
Ez sikerült is nekik, mert te vagy az élő példa erre!

Malkav 2015.02.03. 22:33:54

@thot isten: Ejnye Feri... tudod, a pisai torony szerint a világ ferde... :D

thot isten 2015.02.03. 22:39:08

@Malkav: És kik ferdítették itt évtizedeken keresztül el a világot? Ők! Ha ezektől az elferdült marhaságaiktól nem vagy hajlandó kemény újratanulással megszabadulni, akkor egész életedben ferde gondolkodású maradsz!

Malkav 2015.02.03. 22:42:33

@thot isten: "És kik ferdítették itt évtizedeken keresztül el a világot? Ők! Ha ezektől az elferdült marhaságaiktól nem vagy hajlandó kemény újratanulással megszabadulni, akkor egész életedben ferde gondolkodású maradsz! "
Tisztelt Publikum, nem kell félteni kedvenc trollunkat, még egy diszkrét célzást is képes saját elméletére átkonvertálni! Nagy tapsot neki is idióta eszméjének, amelyet kéretlenül próbál legyömöszölni a torkunkon évek óta, egyre minősíthetetlenebb stílusban! :D (taps-taps-taps)

thot isten 2015.02.03. 22:50:24

@Malkav: Taps taps és taps: ez volt a módszerük a hülyítésre, hogy minél többet mutogatták és ünnepeltették önmagukat, elkábítva ezzel is mindenkit.
Én csak azt szeretném, ha belátnád, hogy a komcsik markába kerültél és éppen ideje volna az általuk tanított dolgokat tételesen felülvizsgálnod, és utána járnod az igazságnak. Ebben én csak segíteni akarlak, de természetesen megengedem, hogy a saját utadat járd, azt viszont nem tűröm és nem nézem jó szemmel, ha még mindig ugyanazokat szajkózod, amiket ők tápláltak a fejedbe! Ez skandalum a 21. században!

Malkav 2015.02.03. 23:00:16

@thot isten: "Taps taps és taps: ez volt a módszerük a hülyítésre, hogy minél többet mutogatták és ünnepeltették önmagukat, elkábítva ezzel is mindenkit."
Feri, nem magamat ünnepeltetem, hanem téged. A taps neked szól és a hülyeségeidnek. :) Ilyet ugyanis más ember nem kapar össze. Ennek emlékére született a BoT is. :)
"Én csak azt szeretném, ha belátnád, hogy a komcsik markába kerültél és éppen ideje volna az általuk tanított dolgokat tételesen felülvizsgálnod, és utána járnod az igazságnak."
Ha a komcsik markába kerültem volna, akkor nem lennék keresztény. :)
"Ebben én csak segíteni akarlak, de természetesen megengedem, hogy a saját utadat járd, azt viszont nem tűröm és nem nézem jó szemmel, ha még mindig ugyanazokat szajkózod, amiket ők tápláltak a fejedbe!"
Segítséged még értékelném is, ha nem lenne helyenként(?!) iszonyat tahó stílusban előadva. És milyen rendes tőled, hogy nem korlátozol a szabad akaratomban! :D (ez tömény irónia volt, félre ne értse senki.) :)

thot isten 2015.02.03. 23:09:43

@Malkav:"Ha a komcsik markába kerültem volna, akkor nem lennék keresztény"
Jaj, és az egyházak nem kerültek a komcsi kezébe az 50-es évektől fogva? Mindszenthy hercegprímást nem verték agyba főbe az Andrássy út 60-ban, és a temérdek katolikus papot nem ölték meg, nem internálták? Helyükbe meg olyan kollaboránsokat ültettek és képeztettek ki a főiskolákon, aki úgy daloltak, és úgy gondolkodtak, úgy tanítottak, ahogyan a komcsik megszabták nekik!
Ezek a papok vannak most is az egyházban, ezek vannak a plébániákon, az egyházi vezetésben, ők ugyanolyan elhülyítettek sok szempontból, mint bárki más!

thot isten 2015.02.04. 11:10:56

" ha nem lenne helyenként(?!) iszonyat tahó stílusban előadva. "
Jézus hangján szólok hozzátok, abban a stílusban, ahogyan ő is beszélt a farizeusokkal; ennek örüljetek inkább, mert hozzátok képest a farizeusok értelmes, nyitott gondolkodású, az új dolgokra fogékony, megértő, kedves úriemberek voltak.

Malkav 2015.02.04. 19:53:02

@thot isten: "Jaj, és az egyházak nem kerültek a komcsi kezébe az 50-es évektől fogva? Mindszenthy hercegprímást nem verték agyba főbe az Andrássy út 60-ban, és a temérdek katolikus papot nem ölték meg, nem internálták? Helyükbe meg olyan kollaboránsokat ültettek és képeztettek ki a főiskolákon, aki úgy daloltak, és úgy gondolkodtak, úgy tanítottak, ahogyan a komcsik megszabták nekik!
Ezek a papok vannak most is az egyházban, ezek vannak a plébániákon, az egyházi vezetésben, ők ugyanolyan elhülyítettek sok szempontból, mint bárki más! "
Agyatlan fröcsögés, ugorhatunk. :)
"Jézus hangján szólok hozzátok, abban a stílusban, ahogyan ő is beszélt a farizeusokkal"
Az hót-ziher, hogy te nem Jézus hangján szólsz. :) Ugyanis Jézus kemény volt, de nem bunkó. :)
"ennek örüljetek inkább, mert hozzátok képest a farizeusok értelmes, nyitott gondolkodású, az új dolgokra fogékony, megértő, kedves úriemberek voltak. "
Beszólásnak kevés, fröcsögésnek langyos. Tudsz te ennél többet is. :D

Malkav 2015.02.04. 20:58:11

@bélaybéla: Jézus az Igazság, de te hülyeségeket beszélsz, nem igazat. :)

Malkav 2015.02.04. 21:11:33

@bélaybéla: Csak kettő apróság, amivel görbe tükörként rávilágíthatok érveid hülyeségére és arra, hogy mekkora baromságokat beszélsz:
g=gy és l=ly
Ha ezek neked érvek, akkor menthetetlen vagy. :D És igen, ha csak ennyi és ilyen minőségű érvet tudsz felmutatni, akkor kétség kívül Nincs Igazad. :) Ez ellen érvelni is fölösleges, önmagad oltogatod. :D

Malkav 2015.02.04. 21:48:28

@bélaybéla: EZ KÉSZ! :'D
"Az érvek örvet jelentenek, de nektek nincsen örvetek a nyakatok körül, ezért az érveim harapásaitól nem menekülhettek."
Ez egy átlag Feris marhaságszint, nincs sok újdonság... :)
"Nekem ezek az érvek: (g=gy, l=ly), mert ezt így tanította nekem tudós P.G tanár úr az óráin."
A vádnak nincs több kérdése... ezt tanította P.G. tanár úr? ENNYIVEL össze lehetne foglalni a "tudását"? :O g=gy? :D Hol szerzett diplomát? :D
"Ti komcsi órákra jártatok a papjaitokkal egyetemben, úgyhogy ott ilyesmit nem taníthattak."
Szokásos habzó szájú nyálverés, igazából egy középcsoportos óvodás is érettebben próbál oltani. :)
"Ezért ezt az érvemet sem tudjátok megkérdőjelezni, mert buták maradtatok."
FeriBéla, tisztázzuk: ezek (b=v, g=gy, t=d stb.) nem érvek, hanem baromságok. Ökörségek. Hülyeségek. Debil agymenések. Sorolhatnám még hogy mik, a lényeg változatlan... nem érvek. Ezért nem lehet téged komolyan venni, de a világért sem fogod fel, mert már agyadra ment ez a sok marhaság és a szilvapálinka.
"Én ellenben megvilágosodván Buddává =Buddhává váltam."
Óóó, már majdnem elfelejtettem ezt is, pedig régebben is felhoztad. Akkor is jókat röhögtem. :D
"Butaságotokat tőlem,- az én Buddaságomtól-, csak egy t betű választja el (t=d), amely T Jézus keresztjét formázza."
Ez a mondat nem a te butaságodat jellemzi, hanem azt, hogy agyrohasztó ökörségeket beszélsz. :) És persze a zsebpróféta hajlamodra is rámutat. :)
No, ma este is jót mulattam, holnap folytatjuk a műsort. Még ilyeneket BélaFerinéni, had gyűljön a BoT-ba! :)

Malkav 2015.02.05. 10:44:34

@bélaybéla: No, haladjunk megint lépésenként. :)
"művészettörténész, Budapesten született 1939-ben. Az ELTE BTK magyar-művészettörténet szakán végzett"
Tehát őt is az "ősbolsi tanárok" képezték, "mert ebben az országban mindenki (99%) ezen nőtt fel, ezt kajálta minden nap évtizedeken keresztül, és téged is ilyenek tanítottak, mert mások nem voltak." A te szavaidat idézve. Ennyit erről. :D
"Nekem nem ment az agyamra semmi"
Ez nagyon magas labda, lecsaphatnám, de nem teszem...
"szánt-szent"
XD (röhög)
"nem eléggé barázdáltak az agytekervények"
Jaj ne, ebbe ne menj bele megint! :D Nagyon ciki voltál tavaly is ebben a témában! :D Most is égnél, mint a Reistag! :D
"Én nem szilvapálinkát szoktam inni néha, hanem a királyok pálinkáját, a berkenye pálinkát."
Aqua Vitae! :D A lényeg nem változik... :)
Már ez alatt a néhány nap alatt is vicces ellentmondásokba keveredtél magaddal és nagyon teleszemetelted ezt a bejegyzést a hülyeségeiddel. Lassan meglesz az új BoT, oda majd nyugodtan szórhatod a többi szellemi hulladékodat. :)

Malkav 2015.02.05. 11:16:06

@bélaybéla: "Valóságos kínszenvedés volt levedleni magáról az egyetemi évek alatt felhalmozott ostobaságokat."
A b=v, g=gy érvek fényében nem csak a "felhalmozott ostobaságokat" sikerült levedlenie... :D
"Az agyi barázdák létezését orvosi szakkönyvekből bizonyítottam neked!" Egész pontosan bedobtál egy wikipédia cikket az agyról. És a barázdákról, melyekről én is tudok. Nem ezt nevetem azóta is, hanem az általad felvázolt IZZADÓ agyat. :D
"A királyok pálinkája csak a királyoknak dukál, te ilyenből nem kaphatsz, mert nem adok, hiába irigykedsz! "
Komolyan, mint egy hisztis óvodás, aki nem adja oda a játékkatonáját! XD Undorodom a pálinka szagától is, kell a francnak a célzóvized. :D De ha a "királyok pálinkája csak királyoknak dukál", akkor sürgősen tedd le azt az üveget és hozzá ne nyúlj többet! ;) :) Hiszen "csak királyoknak dukál"! :D

Malkav 2015.02.05. 11:32:07

@bélaybéla: Amire van értelme reagálni, mielőtt adnál még magadnak pár öngólt:
"Én királyi pap vagyok közöttetek, mert ezt Péter apostol ígérte meg! "
Idézd légyszi, mikor ígérte neked Péter apostol azt, hogy te királyi pap vagy. :)

Malkav 2015.02.05. 11:48:33

@bélaybéla: El kell keserítselek, ez nem (csak) ThotBélayMarikaFeriBélanéninek szólt. :D Hanem nekünk is. Bővebben nem megyek bele, mert úgysem értenéd meg. Viszont egy érdekesség:
"Ti pedig választott nemzetség, királyi papság, szent nemzet, megtartásra való nép vagytok, hogy hirdessétek Annak hatalmas dolgait, a ki a sötétségből az őcsodálatos világosságára hívott el titeket" Itt egészen véletlenül az általad gyűlölt ószövetségre utal a szent szerző. :) Igen, a zsidó könyvgyűjteményre. :D Mellesleg az se biztos, hogy tényleg Péter apostol írta volna, de ebbe sem érdemes belemenni, mert nem értenéd (vagy strucc módjára az általad és más turbómagyar "nagyzsenik" által megálmodott ökörségek finom homokjába dugnád a fejed)... :)

mezeinewsee 2015.02.05. 18:54:45

No, gyerekek, készítettem egy személyiségrajzot. Többéves "ismeretségünk" alapján ez nem volt nehéz, bár a különböző, és esetenként váltakozó kommentek alapján kellett megtenni, és ez igényelt egy kis időt.
A meg nem nevezett személy erősen frusztrált, rejtőzködő. Külső megjelenése valószínűleg előnytelen. Na nem rút, csak teljesen jellegtelen. Testileg elhanyagolt, nem valószínű, hogy kifejezetten kövér, inkább vékony, de elpuhult, kis pocival, úszógumival.
A hölgyeknél sikertelen. Párkapcsolata nincs, valószínűleg komoly kapcsolata nem is volt (bár ő úgy érezte, hogy a kétszer rámosolygó lánnyal járt). Ennek oka lehet az arroganciával palástolt önbizalomhiány, de látens homoszexualitás is. Ez utóbbit valószínűsíti szembetűnő férfisovinizmusa, és a nők akaratlan, bántó lekezelése.
Gyermekkorában okoskodó, mindenbe beleszóló hülyegyerek lehetett, akit a "komcsi" tanárai nem értékeltek, rá mindig pikkelt valaki, biztos az eszét irigyelték. Sajnos valószínűleg ebben a szülei (99%, hogy egyedülálló édesanya) erősítették. Majdnem biztos, hogy érettségit azért szerzett. Egyetemre vagy főiskolára jelentkezett, de vagy nem vették fel, vagy csak 1-2 félévet bicegett végig (megint azok a gonosz tanárok...), ezért zsigerből utál minden diplomást.
Mivel iskolai végzettsége nem megfelelő, nem talál munkát. Ezzel sokan vannak így, de nála nehezíti, hogy nem is vállalna el mindent: az ő zsenijének megfelelő munkahely, és persze megfelelő fizetés kell. Takarítani? Levelet kihordani? Ez hozzá méltatlan. Így nem keres (esetleg néha egy kevés fekete munka), de nem is kell. Ugyanis anyukánál lakik, aki eltartja, és mindennel ellátja az ő okos kisfiát. És ami a legfontosabb: csodálja rengeteg eszét.
Barátai nincsenek. Haverjai vannak, akikkel néha együtt hallgat valami csodálatos tanítót, de ezek is röhögnek rajta, és ezt a szíve mélyén ő is érzi. Ugyanis egyáltalán nem ostoba! Az intelligenciája ugyan alacsony, de az értelmi képességei legalább átlagosak, inkább jók.
Rajongó típus. Istenképe hibás, gyakorlatilag nincs is, de szinte istenként tisztel minden általa elismert tekintélyszemélyt, ezért kritikájukat személyes sértésnek veszi.
Nem egyenes, rejtőzködő ember, ez teljesen egyértelmű arctalan gyalázkodásából. Gyáva, ez kitűnt abból, mennyire nem hajlandó felvállalni önmagát.
Összesítés: mindenképpen pszichiátriai kezelésre szorul, valószínűleg nála már a hagyományos lelkivezetés nem segítene. Pasztorálpszichológus tudna segíteni rajta (kérésre ajánlok).
Természetesen az összes kijelentést meg tudom indokolni, kérdezzetek, ha valami nem világos.

mezeinewsee 2015.02.05. 19:54:31

Egy valamit kihagytam. Van egy fontos definíció: "Nem szeret, nem tanul, nincs bűntudata.". Na, vajon kikre áll ez?

Malkav 2015.02.05. 19:57:22

@mezeinewsee: Találó és észrevételeim szerint nagyon helytállónak ígérkező kifejtés. Én is így vélem. :)
@bélaybéla: Nocsak, magadra ismertél a személyiségrajzban? :D (költői kérdés, nem várok választ)
Visszavágási kísérleted elég halovány, úgy is mondhatjuk szánalmasan kevés. :)

Malkav 2015.02.05. 20:16:30

@bélaybéla: "Saját személyiségemmel, magánéletemmel, úgy mint ahogyan a tiétekkel sem kívánok foglalkozni, mert ez részetekről egy kétségbeesett elterelési hadművelet."
Inkább kínos felismerés, mint "elterelő hadművelet"... :)
"Én nem "visszavágni" akarok, sértegetni"
Annyi példát mutathatnék arra, amikor csak szimplán sértegetsz... :D
"mert ez undorító és hitvány dolog, főleg úgy, hogy nem is ismertek, mert nem ismerhettek"
Ezt olvasd el újra és újra, amikor éppen minket távkiértékelsz és mondasz rólunk minden marhaságot. :)
"tipikus zsidó perverzió"
És ismét zsidózni kezdesz. Szegény Jézus... :)
"Nem csodálkozom rajta, hogy más nem jutott az eszetekbe! "
Ha csak fröcsögni és személyeskedni tudsz érvtelen érveid mellett, akkor ne lepődj meg ha csak ezt látjuk benned. Mert csak ezt a tahó, minősíthetetlen stílusú mutatod magadból nekünk. :S

Malkav 2015.02.05. 20:17:02

Pontosítok, a vége kicsit magyartalan lett... :)
Mert csak ezt a tahó, minősíthetetlen stílusú trollt mutatod magadból nekünk. :S

mezeinewsee 2015.02.05. 20:23:45

Aranyos, hogy nem foglalkozik velünk :). Azért a FB-on engem megkeresett :D.

Malkav 2015.02.05. 20:26:04

@mezeinewsee: Nocsak és ott is arctalan? :D

mezeinewsee 2015.02.05. 20:33:42

@Malkav: persze, kamuprofil. Innen is tudom, hogy félős szegényke, de pszicho is.

Malkav 2015.02.05. 20:35:27

@bélaybéla: "Én a ti magánéleti dolgaitokkal soha nem foglalkoztam, sérteni is csak a tudatlanságotokat, az ostobaságaitokat, a hajthatatlanságotokat sértettem."
Ezzel a szöveggel csoda, hogy nem szakadt rád a plafon. :D
"Miért ne zsidózhatnék? Jézust is a zsidó vezetők küldték a halálba. "
Talán azért, mert Jézus Júda törzse beli zsidó volt. Tudom, tudom! Te nem hiszed el, mert különben nem anyázhatnád a zsidókat. :D De attól még zsidó volt. :) Csitt! Zsidó volt! :D Tudom... nagyon fáj, de ez van, könnyebb, ha tudomásul veszed. :)

Malkav 2015.02.05. 20:42:26

@bélaybéla: Megválaszolom gyorsan én is (ne csak Newsee kapjon almát):
"Nekem valódi profilom van, de az,amelyben téged egykoron megkerestelek már nem él."
Akkor azzal is ránézhetnél... :D
"Baj volt talán ,amiért megkerestelek? "
Nem, kifejezetten jó lett volna, ha végre felvállalod magad. :)

mezeinewsee 2015.02.05. 21:16:51

Jézus nem vállalta fel magát??? Érdekes, eddig tényleg másképpen tudtam, de a mester tanít...
@Malkav: mondd meg neki, légyszi, hogy Tóth Ferenc néven én komoly, tiszteletre méltó embert is ismerek.. Egyébként bélayferinénit is visszajelölném minden további nélkül. Ugyanis az nem barátot, hanem ismerőst jelent...

mezeinewsee 2015.02.05. 21:21:23

@Malkav: hogy lenne Jézus zsidó? Ahhoz az kéne, hogy a Názáretben élő Mária, aki a zsidó Zakariás pap feleségének az unokatestvére, zsidó legyen...
És amúgy is, annyit tiltakozott Jézus, amikor zsidónak nevezték! Hiszen a szamáriai asszonynál is... ja, hogy ott sem... no mindegy.
És gondosan pártusnak nevelték, csak véletlenül sétáltak be vele Jeruzsálemben a templomba, hogy megtartsák a zsidó törvényt. És ő is csak véletlenül olvasott fel a zsinagógában, tudod, éppen arra járt... de a lényeg, hogy nem volt zsidó, hiszen akkor a zsidóutálók még kamukeresztények sem lennének.
Bár aki a nicknevében istennek nevezi magát, az mondjuk vagány, ha kereszténynek nevezi magát... szerencse, hogy nem most él vallásalapító Kálvin János, aki az eretnekeket simán megégettette.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2015.02.05. 22:10:43

@bélaybéla:
Egy ideig még valahol szórakoztató is voltál, de rég szánalmasan vergődő nyomorék szintjére léptél. Van pofád azt mondani, hogy nem személyeskedtél velünk, amikor (többszöri kijavítás után is!) hibásan írtad le a családnevem? Az apám nevét, aki veled ellentétben keményen dolgozott? Aki műveltségben messze felülmúlta a te (egyébként nem túl magas) szintedet? Aki diplomás embereket tanított a kémia rejtelmeire?
Álszent vagy. Ami még külön gond, hogy unalmas is.

Azért valamivel tágítsam is a tudatod, ami eléggé beszűkült, köztünk maradjon: ha Jézust nem ölik meg a RÓMAIAK (igen, a zsidó vezetés nyomására), akkor nem lenne megváltás. Ez stimmel? Fel tudod fogni? Képes vagy értelmezni ezt a dolgot?

Azt mondod, Jézus nem vállalta fel magát?
"Én nyíltan beszéltem a világnak, mindig a zsinagógában tanítottam és a templomban, ahova a zsidók mindnyájan összegyűlnek, és titokban semmit sem mondtam. "
Ezt akkor ki mondta?

Az veled a baj, hogy baromi rossz az értékítéleted. Fogalmad sincs, mi a világban a fontos, és mi nem. Mit számít, hogy Jézus zsidó volt? Jobb lenne, ha magyar lenne? Nem, mert teljesen mindegy. Ő mindenképpen tökéletes. És ezen lovagolsz ahelyett, hogy valami értelmeset tennél? Tanítani akarsz, de mégis mit tettél te le az asztalra? A szánalmasan szar érveidet nem fogadtuk el. De még egy diplomát sem tudsz felmutatni, akkor meg mire vered magad? Az érettségidre?

Piszkosul unalmas vagy.

Malkav 2015.02.05. 23:36:32

@mezeinewsee: Hogyne, megmondom. :)
Kálvin: diszkréten igyekeztem utalni rá, de örülök, hogy nyíltan is szóba került...

@bélaybéla: Tudod Ferinéni, Newsee ismer Tóth Ferenc néven komoly, tiszteletre méltó embert is... egyébként bélayferinénit is visszajelölné minden további nélkül. Ugyanis az nem barátot, hanem ismerőst jelent. :)
Amikor azt írtam, hogy ha Kálvin korában éltél volna, bajban lettél volna... pontosan azért ami Newseenak szólt. Mert úgy égtél volna el máglyán, hogy hinnye! És ami még furcsább, hogy nem az inkvizíció égettetett volna el, hanem pont Kálvin (volt rá példa).

@Xinaf: Szólottál és UFF! Kemény szavak, kétségtelen. De hátha ez felébreszti, jobb ötletem nincs. :)

Malkav 2015.02.06. 10:10:40

@Xinaf: Nem, nem tudja felfogni. :)
@bélaybéla: Olvasd el még egyszer Xinaf írását és ÉRTELMEZD! :D (mert úgy néz ki, ez nem sikerült elsőre)
"Ez sem menti fel a gyilkosokat!"
Nem az volt a kérdés, hogy felmenti-e vagy sem. :D
"Másrészt megtérhettek volna az emberek, a fejedelmek, még a zsidók is Jézushoz, és akkor nem kellett volna meghalnia Jézusnak."
Jézus eleve azért jött el(!) hogy halálával megváltsa a világot. :) Tehát a logikai gondolat(?)meneted megint defektes. :D

Malkav 2015.02.06. 20:53:49

@bélaybéla: Persze, az ószövetség minden próféciája a messiásról... kit érdekel?! :D
No Feri, elmondom mi a harci helyzet és a nagy gond:
-egy ideje már nem tudsz semmi újjal előrukkolni. A g=gy-s dolgaid jó nosztalgia poénok voltak, de hamar unalmassá váltak.
-ezen túl amióta (idén) visszatértél, nagyrészt csak tahóskodtál. Tahókkal találkozunk mi így is eleget, tehát a te pörgésedhez nem passzol.
Tehát ideje lenne valami friss dologgal előállnod, mert már nem nagyon töltöd be azt a szerepet, ami a tiéd itt a blogon. :)

Egyébként had érdeklődjem meg: dolgozol te egyáltalán? Mert a nap bármely szakában reagálok rád, rövid idő alatt megjeleníted újabb fröcsögéseidet, mintha egész nap ráérnél a gép előtt ülni. :)

Malkav 2015.02.06. 21:48:40

@bélaybéla: Néz egy kicsit utána a messiás szónak... :D

"Kérdezzetek, ha valami nem világos és akkor majd előrukkolok én; ezen ne aggódjatok!
Én szívesen leszek a ti tanítóbácsitok, mert a komcsi csököttségeket ki tudom igazítani, és el tudom mondani sok mindennel kapcsolatosan a valót, hiszen rengeteg P.G.-hez hasonló tudós tevékenykedik már Magyarországon, akik ezen munkálkodnak. Én meg tudom nektek mondani, milyen kérdésekre hol találjátok meg a válaszokat.
Most nem dolgozok, úgyhogy nyugodtan kérdezzetek, mert én nem tudom, mi érdekelne benneteket! "
Félreérted. A "tanításaid baromságok, ezt tudjuk. Írd őket ennek ellenére, mert viccesek. Csak szórakoztatóak legyenek a hülyeségeid, mert jelenleg unalmas vagy. :)

Malkav 2015.02.06. 22:48:39

@bélaybéla: Az általad adott messisás-témás forrásról: szokásos maszlag, légy szíves tényleg a feladatot teljesíteni és nem olyan szétcsúszott agymenéseket másolgatni, melyeket bízva nevezel "hiteles forrásnak", valójában annyit érnek, mint sz*rnak a pofon... :D
"Azt, hogy mi a baromság , aki maga is a baromságban nevelkedett, nem tudhatja."
Ez bizony így van... :) Nem tudhatod.
"Így ti sem tudhatjátok, mert benneteket is egy barom eszmét valló, és hirdető hatalmi csoportosulás által uralt iskolarendszerben neveltek fel."
(ásít) Unalmaaaas vagy. :)
"Maguk a tanítóitok is komcsik voltak vagy komcsik által kiképzettek."
És egészen véletlenül kik is tanítottak téged általános iskolában? :D
"Ha ti magatok nem veszitek azt a fáradtságot, hogy minden általuk belétek plántált dolognak utána nézzetek, mindent tételesen, hiteles forrásokból leellenőrizzetek, akkor mindvégig barmok is maradtok. "
És pont azért, hogy ne legyünk barmok, hiteles(!) forrásokból nézünk utána, nem szabadegyetemnek nevezett delíriumos fűpartik lecsúszott agyú turbómagyarok elszállt fantáziájának. :)
"Ez számos esetben csúfosan be is igazolódott, amikor Kálvinnal, agytekervényekkel, Q-val, Jézus tanításaival és temérdek más dolgokkal kapcsolatosan beégtetek."
Ejj Feri, ez szánalmasan gyengére sikerült. :) Mindezen témákban nagyon leégetted magad, ne próbáld beadni, hogy mennyire jól leoltottál minket... még a 15 éves öcsém is röhög rajtad! :D
"Én mindenre hoztam a hiteles forrásokat, adatokat, ti meg sem tudtatok nyikkanni, úgyhogy itt a bazári majmok csak ti lehettek! "
Tényleg? :D Hiteles forrást? Hol vannak? Csak hülyeségek pöcegödreit linkelted és idézted nekünk. :) A bazári majom jelen esetben te vagy, de pont ezért tartalak. :) Habár meg kell hagynom, eléggé szinten alul teljesítesz. Ha nem turbózod föl magad, hogy szórakoztass, akkor kiteszlek. :) Nem érsz annyit, hogy fölöslegesen szemetelhesd a blogom. ;)

Malkav 2015.02.06. 23:11:13

@bélaybéla: Mára elég ennyi belőled, erre még reagálok:
"Engem is komcsik tanítottak az általános iskolában, de én egy szavukat sem hittem el, ezért később vettem magamnak a fáradtságot ,és mindennek utána néztem, aminek csak tudtam."
Remélem a szorzótábla hitelességének is, ha egy szavukat sem hitted el. :D
"Kálvin esetében mi volt a delíriumos meg hiteltelen forrás? A Q esetében miért volt hiteltelen a Babes-Bolyai főiskola jegyzete? Az agytekervényekkel kapcsolatosan miért hiteltelen az orvosi könyv?
Jézus tanításaival kapcsolatosan miért hiteltelen a Szentírás?
A hangkategóriák esetében ugyan miért hiteltelen P.G. tudós tanárbácsi? "
Tőled minden hitelét veszti. Szomorú, de igaz. :) Főleg amiért ki akarod csavarni a szavaimat. :)
"A 15 éves öcsédnek meg innen üzenem, hogy jobban teszi, ha nem röhög, mert akit éveken keresztül átvágnak, hülyítenek a hazugságaikkal a hatalmon lévő posztkomcsi briganti és maffia banda, az majd megnézheti magát az életben, hogy milyen szűnni nem akaró problémák fogják állandóan gyötörni és tönkre tenni az életét. "
Te csak ne üzenj semmit. :D Nem vagy szórakoztató, csak bunkó és úgy viselkedsz, mint egy vágtázó idióta, aki szívószálon át kapta a puszit, mert az anyja sem szerette. Ha nem moderálod magad és hozol valami érdekesebb formát, kiteszlek, mint eddig mindig, amikor unalmassá váltál. :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2015.02.07. 09:33:16

@bélaybéla:
Nem menti fel? Lehet, de Jézus maga felmenti őket. "Atyám, bocsáss meg neki, mert nem tudják, mit cselekszenek."
De mit erőlködök, egy fogyatékos már rég felfogta volna, majd ha eléred egy ilyen ember szintjét, akkor van miről tárgyalnunk.

Malkav 2015.02.07. 12:04:59

@bélaybéla: "Igen, sajnos még a természettudomány sem mentes a komcsik hamisításaitól, erről is tudok ajánlani jó előadókat neked."
Tehát hamis a szorzótábla, hamis biológia, hamis a fizika minden törvénye? :D Ennyit rólad. :)
"Lehántom rólatok a húst egészen a csontozatig, aztán futhattok, nehogy a maradék meg a kóbor kutyák martalékává váljon."
Már majdnem... már majdnem. De még mindig kevés...
"Totálisan felforgatom és kifordítom a bundátokat, tótágast fogtok állani, mert a Tót isten nagyon kezd berágni rátok! "
Ennyit a kereszténységedről. :) Nem elég hogy nevetségessé teszed magad, de ez a "tót istenezés" végképp ciki arra nézve, aki kereszténynek nevezi magát. :D
"Ezt akkor mondta, amikor a Koponya hegyre érkezvén a római katonák megfeszítették Jézust. Tehát ők , ezek a tudatlan(!) római katonák voltak azok, akik nem tudták mit is cselekesznek."
Légyszi, ne akard Jézusnál is jobban tudni, hogy mit mondott és kire értette! :D Ezt hagyd meg szépen Istennek. :)
"Ti már a judeo-kereszténységetekből fakadóan az abszolút kritikátlan filoszemita részrehajlás állapotában vergődtök. A szemita szemét zsidóknak ti hirdettek megbocsátást, amikor ők maguk sem kérnek ebből és nem is nevezhetők tudatlanoknak sem, ti ellenben totálisan azok vagytok, de nem baj, mert Thot isten "Thotálisan" fog megváltoztatni, kicserélni benneteket! "
Újabb adag fröcsögés, hörrgés és vergődés, továbbá megint istennek titulálod magad. No EZÉRT égettetett volna meg Kávin is.:) Stílusodért le kell hogy minősítselek ismét trollnak. Pedig nem mondhatod hogy nem voltam türelemmel... :)
Tehát Troll most nagyon sasolj! Ha hétfőig nem szeded össze magad és hozol valami újat, ami szórakoztató, nem pedig sértegető és unalmasan közönséges, akkor kiteszlek. Mivel ezt folyton ignorálni akarod, ezért újra és újra leírom (csak hogy ne hagyhasd figyelmen kívül): CSAK ADDIG TŰRLEK MEG ITT, AMÍG SZÓRAKOZTATSZ. EZÉRT ENGEDEM HOGY IDESZEMETELJ. HA NEM TÁNCOLSZ SZÉPEN, AHOGY EGY JÓL NEVELT TROLLNAK ILLIK, KIDOBLAK (ahogy ezt már háromszor-négyszer megtettem). :) És hiába vergődsz, nem tudod megakadályozni, tudod jól. :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2015.02.07. 12:49:25

@bélaybéla:
"Thotálisan" :D:D:D:D:D
Ez kész :D

Thotózni kéne!
Tholasson az autó!
Tholjuk el ezt az akadályt!
Thorokbetegség.
Tholnamegye.

Kicsi szlovák, erőltetett vagy...

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2015.02.07. 14:45:59

@bélaybéla:
Tót - "A szó eredete a gepidák és más germán törzsek thuat törzsnevéből ered [1], akiknek állama a 4. századtól az 5. századig állt fenn a Kárpát-medencében. Az Avar Birodalom idején a gepidák beolvadtak az itt lakó szlávok közé. A thuat törzsnév általános germán önmegjelölés, ez szerepel a teutonok nevében, és a mai németek deutsch vagy a hollandok (volt száli frankok) angol dutch nevében is. A tót név ugyanolyan külső név, ahogy mi a teutonokat németnek, a németek a magyarokat Ungarnak hívják, az onogurok törzsszövetségének neve után."
Forrás:
hu.wikipedia.org/wiki/T%C3%B3tok

Ugass, Ficó kutya!!!!!!!!!!!!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2015.02.07. 15:13:32

@bélaybéla:
Jaj, dehogy beszéltél te az egyiptomi Thot istenről. Thot neve eredetileg Dzsehuti. Két fő megjelenési formája az íbisz és a pávián.
www.maatkara.extra.hu/01istenek/thot.htm

Annyira keveset tudsz... Te Jézus apjának EGY PÁVIÁNT MONDANÁL!!!!!!!!!!!!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2015.02.07. 15:55:56

@bélaybéla:
Tévedsz, te nem tudsz sokat. A magyar hagyomány, amire hivatkozol azt is mondja, hogy a győri kanász a dombon játszik a botjával. És azt is, hogy felszántom a császár udvarát, belévetem hazám búbaját. Meg azt is, hogy fejünk felett szállnak el a darvak, házunk mögött vagy basznak, vagy szarnak. Ez nem érv egyetlen vitában sem.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2015.02.07. 16:40:13

@bélaybéla:
Drága fiam, apukázd ám a te jó, édes... szóval valakit, akivel egy tálból cseresznyéztél. Egy ilyen kis nyikhaj ezt a hangnemet velem szembe ne használja. Nem világos, hogy te csak azért vagy itt megtűrve, hogy szórakoztass minket? Ez azt jelenti (most jól figyelj), hogy én, ha kedvem úgy tartja, bunkózhatok veled, míg te, ha olyan hangnemben reagálsz, ami nekem nem tetszik, ki leszel törölve, le leszel tiltva. Mi nem vagyunk egyenlő felek. Ezt jobb, ha tiszteletben tartod. Az, hogy eddig visszafogtam magam, azért van, mert veled ellentétben én úriember vagyok, akit az anyukája (ellentétben a tiéddel) megtanított rá, hogy tiszteljen másokat. De (pechedre) arra is, hogy ne tűrjön egy határon túl.

És tudod mi a legrosszabb a te helyzetedben? Hogy hiába is panaszkodnál emiatt bárkinek, mert senki sem kötelez rá, hogy itt legyél. Bizony, bizony, ezt minden további nélkül megteheti veled Malkáv, te, önálló alkotásra képtelen, unalmas, lagymatag troll!

Malkav 2015.02.07. 17:34:06

@bélaybéla: Töröltem két nekem nem tetsző kommentet. Tanulj meg viselkedni. :)

"Jézus az Istenhez imádkozott, de ellentétben veletek, az Ő istene nem Jehova volt,- a bosszúálló zsidó isten- , hanem az Ő Istene, Atyja ,az Abba néven kijelentett titkos Apa ( b=p) volt."
Kezdjük ott, hogy a zsidó vallás szerint Isten neve nem Jehova. :D Teológia egyes, leülsz.
"Jézus Thot istentől felvilágosítást kapott arról, ki is az Ő édesapja."
Nem vagy keresztény. Eretnekségeket böfögő tirpák vagy. Nem szívesen írom ezt, de így van. Egyetlen Isten van és az nem thot.
"Akik Jézus tagadják, és nem kérnek a megbocsátásból, azok nem is részesülnek ebből."
Már lassan ott tartunk, hogy tagadod Jézust. Amikor thot istenezel, legalábbis rezeg a léc.
"Én is azt tudom magamról, hogy sokat tudok, amit ti nem!"
Szinte kizárólag baromságokat. Ezeket már unjuk. Telnek az órák Troll! Hétfőig kapsz időt.
"Jézus alakja hozható párhuzamba Thot-al, mert Ő vette át a feladatát, ő volt a magyar hagyományban az égi táltos.
Thot-Táltos Jézus tehát egyben Dudás is, mert a magyar hagyomány is úgy tartja, hogy aki dudás akar lenni, pokolra kell annak menni. Jézus is alászállott a poklokra. "
Újabb öngól a "kereszténységedről", nem csak a református testvérek, de minden magát kereszténynek valló (akár szektás) embernek ég az arca tőled. Képes vagy Jézust egy begombázott táltos szintjére degradálni... és érvként egy népdalt állítasz be. Nagyon ciki vagy!
"Nektek mindet szabad, mindent lehet, míg másoknak kuss legyen, majd csak azt mondhatnak, amit mi megszabunk vagy megengedünk nekik."
Nem egészen. Neked legyen kuss, mert mindent megtettél érte. Évek hosszú munkájával.
"Csakhogy, amint Jézust sem sikerült elhallgattatni, úgy engem sem fogtok!"
Ezt minden évben eljátszod, míg el nem kussoltatlak. Úgy néz ki, hogy erre hétfőn sor kerül. Jézus szavaira mindig figyelünk, de te csak egy egyre bunkóbb troll vagy, akinek hamarosan kuss lesz a neve, ha nem rukkol elő valami új, kevésbé tahó és szórakoztató tanmesével.

Malkav 2015.02.07. 18:01:29

@bélaybéla: @Malkav: "Teljesen mindegy, én így hangzósítottam, de lehet Jahve is, JHVH is ,nem ez a lényeg, hanem a bosszúállás!
Ti is bosszúállók vagytok, mint az istenetek.
Egyetlen Isten van, és azt hívhatták Thotnak is.
Hívták is, mert mi magyarok égi Táltosnak hívtuk!"
Újabb öngól Feri... ciki vagy, de még mindig nem szórakoztató. :)

"A népdal nagyobb bizonyító erővel rendelkezik, mint az ószövetségi szövegek, mert azok másolt cuccok, nem élőek."
"...nem megyek én a kertjük aljába,
gyönge vagyok én még a b*szásra,
kössön csomót kend a nagy f*szára
és dugja az anyja valagába."
EZ több bizonyító erővel rendelkezik? Egy népdal szövege.

"Ti szánalmas utódai vagytok csupán az inkvizítoroknak, akik szintén elhallgattatták a nekik nem tetsző embereket."
(ásít) Unalmas vagy még mindig. És téged minden ép értelmű ember elhallgattat, mert egy tirpák troll vagy.
"Ezt még Kálvin sem merte megtenni!"
Ő konkrétan máglyára vetne.

Továbbá magad alatt vágtad a fát FeriTroll, mert annyit személyeskedtél, hogy bevezettem az előmoderációt. Csak azokat a kommentjeidet engedem megjelenni, amikről úgy vélem, nem személyeskedően sértőek. A többiek természetesen (és nem csak Xinafék, hanem mindenki) nyugodtan fejthet ki véleményt továbbra is, a szűrés csak rád vonatkozik (minden nickenveddel együtt).

Malkav 2015.02.07. 18:05:12

@Xinaf: Szegény fogyatékosokat ne bántsuk. :)

mezeinewsee 2015.02.08. 00:28:26

@Xinaf: ejnye, ez erős!!! A mi Ferink nem fogyatékos, hanem pszichopata. Az azért más!
Jó, nekem sem tetszik, hogy lefikázza Jézust, és Isten Fiából, a második isteni személyből beszívott táltost csinál. Ez tényleg olyan, mintha egy fogyatékos írná, de egy óriási különbség van. A fogyatékosok lelke egészséges!

Malkav 2015.02.08. 00:29:33

Azt ugye te se gondoltad komoly Feri, hogy megjelentetem azt a bejegyzésed, aminek a lényege a mi fikázásunk? :)

Malkav 2015.02.08. 21:24:01

@bélaybéla: Nem BélayFeriBéla, még mindig nem posztolgathatod nekem a minket fikázó őrjöngéseidet. A másik hozzászólásod átengedem a szitán, ha szalonképesebben fogalmazod meg (pl. a "te szerencsétlen" részt hagyd ki).

Malkav 2015.02.08. 23:32:32

@bélaybéla: Hajjajj, ebbe jobb ha nem mész bele. :) Mint eddig mindig, most is égnél, mint a Reistag. :)
Továbbá megjegyezném, hogy mivel még mindig nem alkottál szórakoztató hülyeséget, már nem sok időd maradt rá. Ha hétfőig nincs valami új, akkor bizony tartósan kiteszlek és a továbbiakban már "még kevésbé szívesen látott vendégből", "kitiltandó troll" szintre zuhansz és a jövőbeli visszatérésed azonnali tartós kizárással jár. :)

Malkav 2015.02.10. 20:01:50

@bélaybéla: A napokban elkészül a következő BoT, melyben ezt a szánalmas szösszenetet is kivesézzük, ne aggódj. :) De plusz egy nap haladékkal sem tudtál szórakoztatni, tehát zárollak. :)

mezeinewsee 2015.02.10. 21:15:14

Szegényke, annyit sem fogott fel, hogy ő pofátlankodott ide :(.
Egyébként a kis pszicho hozzám is odajött szemetelni. Amihez azért pofa kell!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2015.02.10. 21:15:16

@Malkav:
Jaj ne... nem is látjuk többet?
*Reménykedik.*
Légyszi, légyszi, légyszi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mond, hogy soha többé nem tér vissza!
süti beállítások módosítása