Malkáv blogja

Nos, ez a blog már a második verzió, mely több évnyi hibernáció után (2008 óta) úgy néz ki, ismét új erőre kap. A szabályok továbbra is egyszerűek: olvasni nem kötelező, véleményt formálni szabad. Thotferi számára külön szabályzat: - köteles udvarias hangnemben hozzászólni - nem kritizálhatja az Olvasókat - nem kritizálhatja az admint sem - nem reklámozhatja a saját szemetesládáját (blog) - nem jeleníthet meg sufnioldalakról linkeket A fenti szabályok megsértése a hozzászólás automatikus moderálását vonja maga után, indoklás nem szükséges.

Friss topikok

Linkblog

HTML

A hetedik te magad légy!

2015.02.08. 22:43 | Malkav | Szólj hozzá!

Egy elég nehéz napon vagyok túl. Nem volt megerőltető fizikailag. Nem történt igazából hű de nagy agytorna. Mégis veszett fáradt vagyok. Talán lelkileg fáradtam el a mai napon...

Ma van kereken hét éve... anno tudtam már, hogy baj lesz belőle, de azt nem hittem volna, hogy ilyen sokáig tart. És még bőven nincs vége...

...hét év. Agylob!

Címkék: múlt szomor agyfrász

A bejegyzés trackback címe:

https://malkav.blog.hu/api/trackback/id/tr297153657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása