Malkáv blogja

Nos, ez a blog már a második verzió, mely több évnyi hibernáció után (2008 óta) úgy néz ki, ismét új erőre kap. A szabályok továbbra is egyszerűek: olvasni nem kötelező, véleményt formálni szabad. Thotferi számára külön szabályzat: - köteles udvarias hangnemben hozzászólni - nem kritizálhatja az Olvasókat - nem kritizálhatja az admint sem - nem reklámozhatja a saját szemetesládáját (blog) - nem jeleníthet meg sufnioldalakról linkeket A fenti szabályok megsértése a hozzászólás automatikus moderálását vonja maga után, indoklás nem szükséges.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Hozzád menekülék Uram!

2014.07.03. 17:21 | Malkav | Szólj hozzá!

Azt a megveszekedett Kedves Olvasók, NAGYON sok minden szakadt rám egy hét alatt! :S

Malkáv blogja - avagy 2.JPG

Kezdjük csak szépen sorjában. Ugye csütörtökön végül leevett a penész cserkésztáborba a sajátjaimhoz. Egy harci drogtól bepipázott veszett barbárként jöttem, de harciasságomat hamar feloldotta a csapat majdnem kollektív nagyöleléses nyakamba ugrási üdvözlő rítusa*. :) Nagyon hiányoztak, óriási szükségem volt rájuk. Főleg azért, mert voltak esetek, amikor újra és újra ki akart törni belőlem a berzerker. Egyszerre ért hatalmas düh és aggódás. Fogalmazzunk úgy: kaotikus állapot.

Egyébként a tábor happy enddel zárult. :) Sok idő óta először olyan jó hírt kaptam, amitől a mai napig örvendezem. :) Új családtagot kaptam ám! :D

Táborból nem rögtön haza vezetett az utam, hanem egy nagyon szuper pankrátorgálára! :D Nagyon nem bírtam magammal, lelkesen szurkoltam azoknak, akikkel szimpatizáltam, vagy csak szimpatikusabb volt az ellenfelénél. Kemény meccsek voltak (bár a végére már nagyon kómatagnak éreztem magam), megérte eljönnöm. :) Utána rengeteg kocsikázás, fuvarozás ide-oda, tehát mire hazaértem, jó késő volt és már estem is össze aludni. :D

Viszont másnap (vasárnapnál tartunk) ismét következik az utazás! Ezúttal Nyíregyházára mentem, hiszen eljött a nagy eseménysorozat ideje: a szemináriumi felvételi. Első nap orvosi és pszichológiai alkalmassági vizsgálatok, második nap írásbeli és beszélgetés püspök atyával, harmadik nap szóbeli címén beszélgetés püspök atyá(k/v)al és az elöljárókkal. Több érdekes észrevételem akadt:

- Nyíregyháza szép tanya. Nyíregyháza hangulatos tanya. Nyíregyháza tanya. :D

- a kispapok jófejek. Bár csak kettő volt állandóan velünk, és akadt még néhány arra járó, rendesek voltak és segítőkészek. Meg is háláltuk csokival.

- az évfolyamtársak (ha minden sikerül és felvételt nyerek) nagyon lelkesek a maguk szemléletével együtt, furcsa személyiségek. De ez nem gond, őnekik (akik egyházi közegben éltek mindig is) én vagyok a csodabogár életkorommal és egész lényemmel. :) De szépreményű társaság leszünk, remélem mind felvételt nyernek (és persze én is).

- sokkal kevésbé aggódtam, mint korábban hittem. Nem voltam 100% tökéletes, de igyekeztem teljesíteni. Voltak ijesztő pillanatok, de ezek részleteibe nem megyek bele, mert ezt a bejegyzést kivételesen szeretném mentesíteni a trolloktól. :)

- az elöljáró atyák és a két püspökünk is nagyon jó emberek! Nem értem, miért féltek tőlük annyira a többiek.

Azt azért el kell ismernem, hogy amikor utolsóként sorra kerültem a harmadik nap és beléptem a terembe, ahol sok-sok pap és egy püspök fogadott U alakban körbeülve, én meg középtájt ülök velük szemben, valahogy így éreztem magam:

Anakin felvételije.png

Kemény dolog ez Kedves Olvasók. Óriási a felelősség. Remélem ezen fenti kép hasonlatára építve nem így járok majd... A napokban derül ki az, hogy felvételt nyerek-e a papnövendékek közé, vagy sem... reméljük igen.

Há' jól van Malkáv, de mi lesz akkor, ha nem vesznek fő'?

Semmi para! Jövőre jelentkezem megint. Ha most alkalmasnak találnak rá, örülök. Ha egy év kell még hozzá, akkor elfogadom. Nincs hova sietnem. :)

Tudom, tartozom még egy BSGO-fan Hétvégével is. Nyíregyházán nem nagyon volt időm blogolni (se lehetőségem igazán). Ma meg örülök, hogy ezt a bejegyzést össze tudtam hozni, de a napokban pótlom a mulasztást. :)

 

Lábjegyzet - csak hogy legyen egy kis utószó is.

*nagyöleléses nyakamba ugrási üdvözlő rítus - Jóságos Szent Anatol főpap, ez a kacifántos nyakatekert megfogalmazás meg honnan jött nekem!? :D

Címkék: jövő vélemény gondolat hit múlt harag jelen szép és jó

A bejegyzés trackback címe:

https://malkav.blog.hu/api/trackback/id/tr736470835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása