Malkáv blogja

Nos, ez a blog már a második verzió, mely több évnyi hibernáció után (2008 óta) úgy néz ki, ismét új erőre kap. A szabályok továbbra is egyszerűek: olvasni nem kötelező, véleményt formálni szabad. Thotferi számára külön szabályzat: - köteles udvarias hangnemben hozzászólni - nem kritizálhatja az Olvasókat - nem kritizálhatja az admint sem - nem reklámozhatja a saját szemetesládáját (blog) - nem jeleníthet meg sufnioldalakról linkeket A fenti szabályok megsértése a hozzászólás automatikus moderálását vonja maga után, indoklás nem szükséges.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Best of Troll - negyedik kör

2014.01.05. 13:37 | Malkav | 206 komment

Plusz egy ráadás! Ismét összegyűlt egy csokornyi Best of Troll! :D

harry potter troll face.jpgTény, hogy nincs más jelentkező amióta a sorozat elindult, ezért nem meglepő, hogy a jelenlegi győztes ismét ThotBélaFeriBélayMarikanéni - és - számtalan - más - neve. Így az Arany Bunkó díj immáron négyszeresen az ő birtokában van. Leendő trollok: nem lesz könnyű megfosztanotok a címétől! :) A legfrissebb termés:

1. "Jézus zsidó származására semmiféle bizonyíték nincsen. Jézus nyírott szakálla pártus-szkíta jellegű." és "Ez a jellegzetes két ágban fazonírozott a pártus-szkíta nemzeti szakáll."

Erre csak annyit, hogy először olvassa el a Szentírást ha kíváncsi Jézus zsidó eredetére. :) Továbbá ha a két ágban fazonírozott szakáll a pártus-szkíta nemzeti viselet, akkor a Nightwish együttes basszusgitárosa igazi szkíta-pártus hazafi. :D

2. Ismét elkalandozva a sátáni vonalkódhoz: "Az elválaztó vonalkák számértékkel bírnak, ha nem elválasztásként funkcionálnak a vonalkódon belül. Ez a számérték a 6-os."

Azt már persze nem írta le, hogy honnan a bánatból jött a számérték az elválasztó vonalhoz... van és kész! :D "...ha nem elválasztásként funkcionálnak..." pedig elválasztásként van ott, más szerepe nincs. De ha ezt belátná, akkor megrendülne az eddig nagy nehezen felépített zsidópiréz összesküvés elmélete. :)

3. "A gálya a gólya hangalakhoz kapcsolható."

B=V kategóriás baromság. :) Ennyi erőből a szittya=szittyó(s) és az őseink alkesz részegek voltak. :)

4. Aztán a mi trollunk nagyon keményen beindult egy fantasztikus témával: "Ne az izzadtságszagra figyelj elsőrenden, mert ez csak a mellékterméke a komoly agybéli munkának, ahol az agytekervények egymáshoz súrlódnak, hogy kipattanjon ennek következtében a nagyszerű gondolat vagy meglátás:"

Ahogy az agyi barázdák súrlódnak egymáshoz! Haláli! :D Le kell lőnöm a poént, az agy nem így néz ki. :) Ez egészen más! XD De miután szembesítettem azzal, hogy hülyeségeket ír, mondanom se kell, beleugrott a csőbe és megmagyarázta:

5. "Az agyban folyadék kering, amely keringés során természetesen súrlódás is van:"

Most egy-két részlettől eltekintve: ember, te az "agytekervények" súrlódásáról beszéltél, nem az agykamrákban hömpölygő liquor által keltett "súrlódásról"! :D Könyörgöm, rendes nézz legalább utána mi az az agy és hol vannak az agykamrák! Közük sincs a barázdákhoz! :D

6. "Ennek fényében jobb lenne, ha belátnád teljes tájékozatlanságodat mind a biológiában, történelemben, művészettörténetben, nyelvtanban. Mars vissza tehát az iskolapadba, hogy az agytekervényeid feltöltődjenek a valódi ismeretekkel, az igazságokkal!"

Ami ilyenkor törvényszerű, hogy a troll annyira ken-vág mindent, hogy simán kioktat mindenkit, még olyanokat is, akik az adott témában szakemberek. :) De nem lenne troll, ha használná az agyát. :D

7. "Fogalmad sincsen, hogy mi az agy, mert még a Wikit író személy is jobban tudta ezt."

Ez nem igényel megjegyzést, önmagában szórakoztató. :)

8. "Örülök, hogy az igazság mosolyt csal az arcotokra! Ez a mosoly lehet, hogy a megőrülésetek első jele?"

Nem veszi az adást. :) Nevetségessé teszi magát, hülyeségeket beszél, még jobban nevetségessé teszi magát, rajta röhög a fél blog.hu és erre ad neki még egy lapáttal. :D Az önégetés tankönyvbe illő példája.

9. "Itt most szépen megmutatkozott a mérhetetlen pimaszságotok, amikor "kis mitugrász, arctalan senkise"-nek titulálsz!"

Most vonatkoztassunk el attól, hogy csak egyikünk titulálta annak trollunkat, aminek tűnik. Ugyanis ezt az árnyalatnyi különbséget a troll nem képes felfogni. De nem elég, hogy tahó mód ránk erőlteti magát immáron évek óta, évről évre egyre minősíthetetlenebb stílusban adja elő magát, de ha a fagyi visszanyal, még mi vagyunk a pimaszok. :)

10. "Mindig mindennel ti járatódtatok le, mint most is a tekervényekkel. Hiába na, az igazsághoz vezető út nagyon tekervényes és szövevényes. Elhiszem , hogy nektek nagyon nehéz lenne kiigazodni benne, ezért inkább meneteltek az árral a pusztulás felé"

Nyelvtan egyes, leülhet. :) Zárásképp megvillantja felsőbbrendűség tudatát, csattanót adva önmaga kiparodizálásának. :'D

Tehát gyűlik rendesen az anyag, a troll vidámparkom tökéletesen működőképes. :) Persze el lettünk könyvelve farizeusoknak is (mi is az a farizeus, kedves Feri?), akik "nagyra vannak tudományukkal, amelyeket a könyveikből szereztek,és mérhetetlenül agresszívvé válnak akkor, amikor megjelenik a nekik gyökeresen ellentmondó életszerű Jézus Krisztus." Az már ne zavarjon, hogy Jézus is megtartotta a törvényt, de te természetesen nem látod át, hogy akkor mi volt a gondja Jézus Urunknak velük. :) Mivel azt sem tudod, hogy a "farizeus" szó nem szitok. :)

MALKÁV TROLL-VIDÁMPARKJA! NÁLUNK A TROLL IS SZÁMÍT!

Troll-cégér_1.jpg

Címkék: poén agyfrász Mao! Best of Troll

A bejegyzés trackback címe:

https://malkav.blog.hu/api/trackback/id/tr935735614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezeinewsee 2014.01.10. 22:42:54

@Xinaf: miért erőlködtök? A kis csacsi ezt úgysem fogja fel :).

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 22:43:44

@mezeinewsee:
Szegény, ha mi sem játszunk vele, olyan egyedül lesz :( Meg valahol szórakoztató a szánalmas vergődése :)

marikaneni 2014.01.10. 22:45:29

@Malkav: Mit olvassak rajta? Ez a lényeg, ezt tartalmazza ez is:www.e-nyelv.hu/2011-08-20/gorog-katolikus-vs-gorogkatolikus
Tudom, mert ezt: "neofita:
Valamilyen vallásra újonnan áttért személy."
idegen-szavak.hu/neofita

Van görög katolikus vallás: "A jelentősebb vallások, felekezetek közül a görög katolikus..."
ertekkereso.hu/doc/teologia/pasztor%C3%A1lis/Gyakorlat/n%C3%A9psz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%A1s%20vallas.pdf

marikaneni 2014.01.10. 22:46:56

@Xinaf: Ez nem hivatalos bejelentés, és addig még az van, ami volt. görög katolikus
Ezt (is) benéztétek!

Malkav 2014.01.10. 22:48:41

@marikaneni: Tanuld meg szépen, kicsi trollom:
"A vallás a keresztény. Az egyház a katolikus. Azon belül részegyház a görögkatolikus."

Továbbá ez is vicces:
"Ez nem hivatalos bejelentés, és addig még az van, ami volt. görög katolikus
Ezt (is) benéztétek!"
Táncolj! :D

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 22:51:39

@marikaneni:
"A Tetten ért szavak említett adás azzal a megnyugtató bejelentéssel zárult, hogy helyesírási szabályzatunk 12. kiadásában már az eddigi minőségjelzős szószerkezetből összetett szó lesz, tehát egybeírva: görögkatolikus."

Nehéz megérteni? Jaj, nagyon nehéz... bonyolult szavak vannak itt...

"Van görög katolikus vallás: "A jelentősebb vallások, felekezetek közül a görög katolikus..."
Vallások, felekezetek - ebből a görögkatolikus felekezet.

marikaneni 2014.01.10. 22:52:49

@Malkav: "Körlevél a görög katolikus vallás betiltása után"www.romkat.ro/hu/node/3276
Szólok Ferenc Pápának és összevonja szemöldökét.

marikaneni 2014.01.10. 22:53:56

@Xinaf: A már szó nem jelent semmit neked?
Most még van és nem már!

marikaneni 2014.01.10. 22:58:27

@Xinaf: Szeretném látni az állásfoglalást!

Malkav 2014.01.10. 23:01:07

@marikaneni: " Szólok Ferenc Pápának és összevonja szemöldökét."
Szólj. :)

"Szeretném látni az állásfoglalást!"
Miről? :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 23:02:42

@marikaneni:
Megmutatom, te kis olvasni nem tudó, buta-suta trollocska:

gorogkatolikus.hu/dokumentum/hir/1372/MTA_allasfoglalas.pdf

Hát, ez kínos lehet neked... így szembekerülni azzal, hogy megint hülyeséget beszélsz...

marikaneni 2014.01.10. 23:02:59

@Malkav: Tehát akkor Márton Áron püspök szerint is van görög katolikus vallás, de ti ennek ellene szegültök. Nem szép dolog!

Az állásfoglalást szeretném látni a görög katolikus írásmódról!

Malkav 2014.01.10. 23:04:30

@marikaneni:
"Az állásfoglalást szeretném látni a görög katolikus írásmódról!"
Xinaf már ki is adta neked. :) Szánalmas vagy. :) Ja és a linkjeidet nem nyitottam meg, mert te küldted. :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 23:06:37

@marikaneni:
Fentebb megírtam neked, te zseni. Leírom még egyszer, látom nem megy neked:
gorogkatolikus.hu/dokumentum/hir/1372/MTA_allasfoglalas.pdf

marikaneni 2014.01.10. 23:06:41

@Xinaf: "A 12. kiadás várható megjelenéséről az MTA Magyar Nyelvi Osztályközi Állandó Bizottsága egyelőre nem tett közzé hivatalos jelentést, így csupán abban lehetünk bizonyosak, hogy 2014-nél hamarabb nem jelenik meg."
helyesiras.mta.hu/helyesiras/blog/show/kiadastorteneti-osszefoglalo
Tehát ma még a 11. kiadás van érvényben. Jól felsültetek ezzel is!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 23:11:05

@marikaneni:
Te TÉNYLEG nem tudsz olvasni.
"A Magyar Nyelvi Bizottság állásfoglalása után – tehát már 2011-ben is –
természetesen nincs akadálya annak, hogy a Magyar Görögkatolikus Egyház
hivatalosan is éljen az egybeírt írásmóddal."

Melyik rész nem érthető? Elmagyarázom.
Szabad.
Egybe.
Írni.
A.
Görögkatolikus.
Szót.

Már 2011-től kezdve nem volt ezzel semmiféle nyelvi gond.
Azon túl, hogy örömöt okoz neked, hogy kötekszel, van más oka is, hogy játszod a hülyét?

marikaneni 2014.01.10. 23:14:24

@Xinaf: Annak sincs akadálya, hogy én meg a 11. kiadás szabályai szerint írjam, amíg nem jelenik meg 12.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 23:17:51

@marikaneni:
Annak sincs akadálya, hogy azt írd, hogy Jézus magyar volt :) Ez egy szabad ország. Ameddig nem vétesz a törvények ellen, azt teszel, amit akarsz. Ugye milyen csodás világban élünk?

marikaneni 2014.01.10. 23:20:58

@Xinaf: Akkor ne kritizáljátok, hogy én miért írom külön!
"Szüleink nem vallásosak és egy görög állapolgárságú katolikus sincs köztük. :) (Ugyanis akkor lennénk görög katolikusok"Malkav
Akkor is görög katolikusok vagytok ,ha külön írom.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 23:22:40

@marikaneni:
Említettem már, mennyire nem érdekel senkit a véleményed?

marikaneni 2014.01.10. 23:25:04

@Xinaf:
Hiába említetted, ha ez nem igaz!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 23:26:14

@marikaneni:
Na, mesélj, kinek számít itt a véleményed? :D

marikaneni 2014.01.10. 23:28:16

@Xinaf: A senkinél biztos többnek!
Azt te nem tudhatod, hogy mennyinek!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 23:29:29

@marikaneni:
FELHÍVÁS!
Mindenki, akit érdekel marikaneni okoskodása, és tanítása (hahahaha), az írjon ide annyit, hogy "engem érdekel". A felhívás vasárnap délig szól!

marikaneni 2014.01.10. 23:34:36

@Xinaf: Akkor térjünk is rá gyorsan a tanításra!
Ott hagytam abba az érdemi tanítást, hogy az édenkerti történetben megjelenő Úr maga a Sátán, aki kiűzte ős szüleinket a kertből. A kígyó képében megjelenő Jézus volt az, aki felvilágosította az emberpárt, hogy sanyarú, tudatlanságukon a tudás fájáról való evéssel segíthetnek.

Malkav 2014.01.10. 23:35:24

Nulla személy először... nulla személy másodszor... XD

Malkav 2014.01.10. 23:36:21

@marikaneni: Mi a szöszről osztod itt a hülyeséget, drága trollom? :D Az Úr maga a sátán? XD Röhej, ha ezt te komolyan elhiszed, menthetetlenül idióta vagy... :D

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 23:40:12

@marikaneni:
Ez a szerencsétlen konkrétan sátánista tanokat hirdet... de végül is nem kell féltenem a lelkét, mert csak hülye.

Na figyelj. Azt írja a Szentírás:
- Az Úristen így szólt a kígyóhoz: "Mivel ezt tetted, átkozott leszel minden állat és a mező minden vadja között. Hasadon csúszol, és a föld porát eszed életed minden napján.
Ellenkezést vetek közéd és az asszony közé, a te ivadékod és az ő ivadéka közé. Ő széttiporja fejedet, te meg a sarkát veszed célba." -

Még ha valami perverz és beteg módon igazad is lenne (NINCS), akkor is azt hirdeted, hogy Jézust megátkozhatja bárki is...

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 23:44:25

Érzed ugye, hogy szánalmas, amikor saját magadnak kell írnod, hogy érdekel a tanításod, mert senki más nem tenné meg? Ugye te is látod, hogy ez már nem vicces, hanem szomorú? Ugye nem valami férfias?

marikaneni 2014.01.10. 23:47:42

@Xinaf: Egy másik teremtéstörténeti verzióban ez így szerepel. Ez sokkal régibb változat és a tudósok szerint a sumér-mezopotámiai eposzokból származik. Ezt a teremtéstörténet vették át a zsidók, amikor a babiloni fogság idején ott tartózkodtak de meg nem értve meghamisították a mostani bibliai verzióra.
Jézust a Sátán éjjel nappal átkozza!

Malkav 2014.01.10. 23:47:52

@odamondogato:
"Engem érdekel !"

ÖNMAGAD IGAZOLOD?! SZUPERCIKIIIII! :D

Malkav 2014.01.10. 23:50:08

@marikaneni: Ugye tudod, hogy innentől bármit is írsz tanító célzattal, alapból nem vesszük komolyan? :D XD Saját magadra reagálva táncolsz itt, ezzel megkoronázva a poént. :D Szánalmas vagy, de nagyon. Régen sajnáltalak érte, de most már nem vagyok rá képes, mert akaratból, szabad döntés alapján határoztál úgy, hogy egy két lábon járó röhej leszel. :D

"Jézust a Sátán éjjel nappal átkozza!"
És akkor mi van? :)

marikaneni 2014.01.10. 23:52:57

@Malkav:
ÖNMAGAD IGAZOLOD?! SZUPERCIKIIIII
Nem veszitek észre, hogy ez egy poén volt?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 23:53:46

@Malkav:
Csak azért, mert kizárólag önmagát érdekli amit mond? Hát, fene egye a sátánista baromságait :D
Te, ez hülyébb, mint hittem...

marikaneni 2014.01.10. 23:54:30

@Malkav: "Jézust a Sátán éjjel nappal átkozza!"
És akkor mi van? :)"
Az van, amit írtam! Az "Úr" a kígyót is megátkozta, mert ehhez volt kedve.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.10. 23:57:54

@marikaneni:
Figyelj, elmagyarázom:
Amit tanítani akarsz, az megegyezik a Katolikus Egyház tanításával?
Ha igen - minek tanítod? Már tanította az egyház.
Ha nem - minek tanítod? Úgy sem érdekel.
Ha kifejezetten ellent mond neki - Akkor még feleslegesebben koptatod a klaviatúrát.

Katolikusok vagyunk, te szerencsétlen! Önként vállaltuk, hogy elfogadjuk az egyházunk tanítását. Innentől minek erőlködsz? Ezen semmi és senki sem fog változtatni.

marikaneni 2014.01.11. 00:01:18

@Xinaf: Attól még egy kulturált embert érdekelni szokta más népek hitvilága ,az ősi sumér teremtéstörténet, mert nem mindenki beszűkült tudatú újhitű.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.11. 00:05:04

@marikaneni:
Érdekel. Az nem érdekel, ami ellentmond az egyházam tanításának. Oké, rendben, mint NEM VALÓS fikciót, mint kitalált mítoszt szívesen elolvasgatnék (ha nem te írnád, vagy linkelnéd), de te ezt úgy közlöd, mint VALÓSÁGOT, és IGAZSÁGOT:
Ezt pedig nem fogjuk elfogadni. Csak a Katolikus Egyház tanítását fogadom el Igazságnak.

marikaneni 2014.01.11. 00:09:16

@Xinaf:
Más vallások tanításainak jó része ellentmond megint más vallások tanításainak jó részével.
A buddhizmust is sokan tanulmányozzák, akik kulturált keresztény emberek, mert ez vezethet normális párbeszédhez, ha megismerjük egymás nézeteit.
Én ezt nem úgy közlöm, mint az én szerintem valóságot, míg te a tiédet úgy közlöd, mint a te szerinted valóságot.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.11. 00:11:07

@marikaneni:
Ember, tényleg nem érdekel amit leírsz. Komolyan. Én rengeteg vallást és hitet tanulmányoztam már. A buddhizmust is.
De én VELED nem akarok normális párbeszédet. Te egy troll vagy, nem vagy egyenrangú vitapartner. Azért tart téged itt Malkáv, hogy szórakoztasd :D

Malkav 2014.01.11. 00:13:35

@marikaneni:
"Te egy troll vagy, nem vagy egyenrangú vitapartner. Azért tart téged itt Malkáv, hogy szórakoztasd :D" /Xinaf/
Ez bizony így van. :) Folytatás holnap :)

marikaneni 2014.01.11. 00:14:54

@Xinaf: Na ezért vagy inkultrált, mert nem érdekel az, amit mellesleg keresztény teológusok rengeteg könyvben bemutattak és kiadtak : a sumer teremtéseposz.
Ebben teljesen az ellenkezője található meg mindannak, ami a Bibliában szerepel erről.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.11. 00:18:21

@marikaneni:
A sumer eredet mítosz onnantól fog érdekelni, hogy nem te mutatod. Addig nem.
Elárulok még valamit:
Egy nagyon jó ismerősöm sumer szakon diplomázott. Sokat mesélt erről.
Tőle érdekelt. Tőled nem. Te egy szánalmas troll vagy.

marikaneni 2014.01.11. 00:22:58

@Xinaf:
Hiába diplomázott sumer szakon, ha mondjuk nem diplomázott vagy nem ért a keresztény vallásokhoz., a keresztény teológiához, a manicheizmushoz, a szkíta ősbölcsességhez.
Ugyanis akkor sok mindent más szemmel láthatna és érthetne.
Ezért kell összefüggéseiben látni a dolgokat és nem részegységeiben.
Én tudok neked ajánlani irodalmat, ahol majd szépen össze is áll a kép.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.11. 00:32:57

@marikaneni:
Amit te ajánlasz, azt nem fogom elolvasni. BÁRMIT írsz, nem hiszem el, mert te írtad. Bármit ajánlasz, látatlanban is használhatatlannak tartom, mert te ajánlottad.
Remélem büszke vagy magadra: elérted, hogy akármilyen tudást is birtokolsz, akkor sem fogadom be, inkább meghalok. Ügyes vagy :)

marikaneni 2014.01.11. 12:32:15

@Xinaf: Ezt hiába mantrázod ezerszer, mert ez téged minősít és nem engem.
Én kínosan ügyelek mindig arra, hogy csak az igazat írjam. Ezért ti sem tudtatok soha hazugságon, de még tévedésen sem kapni.Ha mégis tévednék, akkor azonnal helyesbítek, veletek ellentétben, akik körömszakadtáig ragaszkodtok a butaságokhoz, tévedésekhez, pontatlanságokhoz.
Hiába na, az igazság az újhitűeknek a legfájóbb téma.

Malkav 2014.01.11. 13:21:56

@marikaneni:
"Na ezért vagy inkultrált, mert nem érdekel az, amit mellesleg keresztény teológusok rengeteg könyvben bemutattak és kiadtak : a sumer teremtéseposz.
Ebben teljesen az ellenkezője található meg mindannak, ami a Bibliában szerepel erről."
Ennyit a keresztény mivoltáról... :)

"Hiába diplomázott sumer szakon, ha mondjuk nem diplomázott vagy nem ért a keresztény vallásokhoz., a keresztény teológiához, a manicheizmushoz, a szkíta ősbölcsességhez."
De hát Feri, te sem értesz a keresztény valláshoz! :) Erre két jó példát tudok mondani:
1. a keresztény vallást többesszámban mondod. Egy a (keresztény) vallás, aminek több Egyháza és felekezete van. :)
2. aki képes azt írni, hogy az Úr=sátán, az mindennél ékesebben bizonyítja, hogy fingja sincs a kereszténységről. :) Ez egy teológiai szeppuku. :D Mellesleg ha ez így van, ahogy írtad, akkor az Isten önmagát átkozta? :D

"Ezért ti sem tudtatok soha hazugságon, de még tévedésen sem kapni."
A hazugság részét elfogadom, mert akármilyen debil szemlélet amit állítasz, azt elhiszem, hogy te komolyan gondolod. :) De az, hogy nem kaptunk tévedésen... hát, elejétől a végéig újraolvasva a fröcsögéseidet, másból sem állnak a dumáid, csak (szépen fogalmazva) tévedések légióiból. :D

"Hiába na, az igazság az újhitűeknek a legfájóbb téma."
Troll felsőbbrendűség tudat megcsillanni látszik. :D De még mindig bizonyos, hogy fingod sincs arról, miről írsz. :)

A napokban már gondolkoztam azon, hogy kiteszlek, mert kezdtél kicsit unalmas lenni. És ha egy troll nem tölti be megfelelően a szórakoztató szerepét, akkor pihentetésre szorul. De ezek a hülyeségek most megadták, hogy maradhass még egy kicsit, mert tetszik amit ezzel kapcsolatban böfögsz össze. :D Hajrá troll, táncolj még! :D

Egyébként nem lehetett nem észrevenni, hogy Xinaf blogjáról már el lettél távolítva. :) Csak nem lehetséges mégis, hogy ha valakinek elege van belőled, minden vergődésed ellenére kidobhatnak, mint macskát sz*rni? :D Így működik az admin - látogató hierarchia. :D

marikaneni 2014.01.11. 18:12:34

@Malkav:
Miért, keresztény teológusok nem kutathatnak a múltban, nem lehetnek történészek, nem tárhatják fel a régi civilizációkat és az eposzokat, teremtéstörténeteket?
A görög-római mitológiát is ugyanúgy tanulmányozhatják a keresztény teológusok, mint ahogyan tanulmányozzák is.

1: Akkor ezt magyarázd el Márton Áron püspöknek is, aki ezt mondotta: "Körlevél a görög katolikus vallás betiltása után"www.romkat.ro/hu/node/3276
Szólok Ferenc Pápának és összevonja szemöldökét.
2:A manicheista keresztény vallásban is így tanították.
Nem önmagát átkozta, hanem a kígyó képében megjelenő Jézus Urunkat átkozta az "Úr" nevű Sátán fajzat.
3:Egyet mondjál, ami tévedés volt , nem tényszerű megállapítás!

Én nem vagyok "újhitű", mert mind a szüleim és azoknak a szülei is keresztények voltak.
Ez egy többlet, akárhogyan is nézzük, veletek szemben.
Engem nem tudsz kitenni, mert akkor más néven jövök vissza!
Xinaf blogjára is írhatnák, ha akarnák!

Malkav 2014.01.11. 21:01:26

@marikaneni: No, vicces táncot lejtő trollocskám, akkor most még egy kis pörögni való. :)

"1: Akkor ezt magyarázd el Márton Áron püspöknek is, aki ezt mondotta: "Körlevél a görög katolikus vallás betiltása után"www.romkat.ro/hu/node/3276
Szólok Ferenc Pápának és összevonja szemöldökét."
Megint dobtál egy linket, amit csak azért nem tekintek meg, mert te adtad meg... :) ezzel nem jutsz semerre. Arról nem is beszélve, hogy megint felemlegeted a Szentatyát, pedig fingod sincs (és nem is lehet) arról, hogy a baromságaidra mi lenne a reakciója. :)

"A manicheista keresztény vallásban is így tanították.
Nem önmagát átkozta, hanem a kígyó képében megjelenő Jézus Urunkat átkozta az "Úr" nevű Sátán fajzat."
A manicheizmus nem keresztény vallás. :) Ennyit erről. :) Mellesleg amit leírtál, annak még inkább nincs köze a manicheizmushoz. XD

"3:Egyet mondjál, ami tévedés volt , nem tényszerű megállapítás!"
Mind.

"Én nem vagyok "újhitű", mert mind a szüleim és azoknak a szülei is keresztények voltak."
Egy percig se hangoztattam, hogy "újhitű" lennél, egyszerűen csak fogalmad sincs arról, mi az a kereszténység. :)

"Ez egy többlet, akárhogyan is nézzük, veletek szemben."
Ez egy többlet, ami igazolja a trollságodat és hogy hülyeségeket beszélsz. :)

"Engem nem tudsz kitenni, mert akkor más néven jövök vissza!"
Tavaly tök jól sikerült. :) Ismét megtehetem, ha akarom. Csak tisztázásképp megerősítem Xinaf kijelentését: te csak azért maradhatsz itt, mert megengedem neked. Tudod, tetszik és szórakoztat, ahogy trollkodsz. :) De egy percig se hidd, hogy te eltávolíthatatlan vagy, kettő-három kattintás alatt ellehetetlenítem a további pörgésed, ha úgy akarom. :D Ahogy tavaly meg is tettem.

"Xinaf blogjára is írhatnák, ha akarnák!"
Próbálkozni szabad. :D Egyébként nyelvtan egyes, leülhet. Mi az, hogy "akarnák" egyes szám első személy, feltételes módban??? :D "Hogyha birka lennák..." :D A helyes forma: "akarnék".

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.11. 21:14:04

@marikaneni:

"Xinaf blogjára is írhatnák, ha akarnák!"
ÍRHATNÁK!!!!!!!!!!!!
:D:D:D:D

marikaneni 2014.01.11. 22:04:18

@Malkav: @Xinaf: Engem nem érdekel, hogy te (ti) becsukod a szemed és "nem tekinted meg".
Nem hát, mert ez megcáfolja a hülyeségedet.
Erről akkor ennyit!
Nem az én általam mondottakra való szentatyai reakció érdekel , hanem a Márton Áron püspök mondandójára és arra, hogy kinek ad igazat ebben: nektek avagy neki. Én addig is Márton Áronnak hiszek és nem nektek.
Erről akkor ennyit!

"a manicheizmust hosszú ideig a kereszténység „eretnek” változatának tartották"
terebess.hu/keletkultinfo/lexikon/mani.html
Keresztény az, aki Jézus Krisztus követője:
"Én, Mani, Jézus Krisztus apostola, Isten akaratából,
az Igazság atyjáéból, akibl eredek,
aki él és mindörökkön örökké tart,
mert mindenek eltt volt és mindenek után lenni fog."
"Jézus a legmagasztosabb Ajándék,
mely adatik.
Jézus az Atya szent Virága.
Jézus minden Világosságok Legmagasztosabbika.
Jézus a tökéletes Ember a Fényoszlopban.
Jézus mindenki Föltámadása,
aki Eklézsiájában
legy zi az anyagi testet."
epa.oszk.hu/02300/02387/00023/pdf/%C5%90si%20Gy%C3%B6k%C3%A9r_2006_3_067-068.pdf
"A gonosz féltékenyen őrizteti a kertet. Ennek ellenére be tud lopakodni kígyó képében Jézus, és felvilágosítja az emberpárt."(Manitól Rasdiig a "fő-fő eretnekről, elő és utóéletéről c. könyv 33. old 1. bekezdés)

Egyetlen egyet se tudsz mondani, mert ezeket tételesen megcáfoltam nektek.

Nekem több fogalmam van a kereszténységről, mint nektek, mert én ebbe születtem, ebben nőttem fel, és ebben vagyok most is.
Ez a többlet akadályozza meg, hogy szemellenzős legyek , ez teszi lehetővé, hogy megtekintsem a manicheista tanokat is. Nektek ez a gyümölcs tiltott!

Csak úgy tudsz kitiltani, ha mindenkit kitiltasz!

Ez tsz. 3 személy, ugyanis sokan vagyunk mi nicknevek.

Malkav 2014.01.11. 22:36:15

@marikaneni: No, nevetség tárgya, nézzük át újra. :)

""a manicheizmust hosszú ideig a kereszténység „eretnek” változatának tartották""
Attól még nem lesz keresztény vallás. Te viszont troll maradsz. :)

"Egyetlen egyet se tudsz mondani, mert ezeket tételesen megcáfoltam nektek."
Legalábbis meggyőződésed, hogy megcáfoltad, ami viszont nem valós tény. :) Ugyanis a cáfolataid is egytől egyig szánalmas fröcsögések. :) Tehát semmit sem cáfoltál. :D

"Nekem több fogalmam van a kereszténységről, mint nektek..."
Tévedés. :D

"Csak úgy tudsz kitiltani, ha mindenkit kitiltasz!"
Frászt. :) Egyszerű előmoderáció megoldja a kérdést. :) Elég ahhoz, hogy kiszűrjem a baromságaidat. Tavaly is bevált, amikor már az olvasóim személyét gyaláztad olyan mértékben, amit már sokalltam és akkor előmoderációval rendeztem le a tahóskodásaidat. A képlet egyszerű: a hülyeségeidet nem engedem publikálni, mindenki másét igen. :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.11. 22:50:34

@marikaneni:
1. Mani azt tanította, hogy a jó és a rossz egyenrangú félként harcolnak. (Dualista világszemlélet.) Ezt nem fogadhatjuk el. A sátán vesztett, a jó, az Úr győzött felette.
Pap Gábort továbbra sem tekintem elfogadható forrásnak.

2.
"Nekem több fogalmam van a kereszténységről, mint nektek, mert én ebbe születtem, ebben nőttem fel, és ebben vagyok most is."
Jaj, dehogy van neked több fogalmad!
Képes vagy Isten helyett summér vallási dolgokban hinni... és egy olyan tanítót elfogadni, aki szerint Isten és a sátán egyenrangú felek.

3.
"Ez tsz. 3 személy, ugyanis sokan vagyunk mi nicknevek."
Szerinted az "írhatnák", és a "akarnák" többes szám? Te tanítasz ENGEM magyar nyelvi dolgokra, zsenikém? Sokan vagyunk mi, nicknevek? A nicknév egy hunglish (azaz félig magyar, félig angol, mesterséges szleng) kifejezés, jelentése becenév. De elárulok valamit: mi nem vagyunk becenevek. Az emberekhez tartoznak nicknevek. Ha te sokan vagy, akkor azt tudathasadásnak, esetleg skizofréniának nevezik, és az őrület egy igen látványos formája. Ha neked több nickneved is van (ez igaz, mert idegesítő, bunkó, arrogáns és szánalmas stílusodat nem mindenhol tolerálják ennyire jól), attól még egyedül vagy. Mert nincsenek barátaid. Az okokat lásd a zárójeles részben.

Tudod, te magyarságodba becsavarodott virtuális házikedvenc (Malkáv házitrollja), sajnos fogalmad sincs a kereszténységről. A kereszténység legszentebb könyvét, az Úr kinyilatkoztatását egyenrangúként kezeled a sumér eredetmítosszal. Nem tisztelsz másokat. Nem is viselkedsz szeretettel mások felé. Jézus Krisztust lesilányítod a szkíták szintjére. És még van pofád bárkit kioktatni.

marikaneni 2014.01.11. 23:00:18

@Malkav: Az Apostolok cselekedetei 11:26 szerint Krisztus tanítványait nevezték keresztényeknek.
Máni is Krisztus tanítványának tartotta magát, tehát ő és csoportja is keresztények voltak.
Ma is azokat tarthatjuk keresztényeknek, akik Jézust követik.
Mindent megcáfoltam, mert semmi logikus ellenvetést nem tudtál tenni, csak azt a szót mantrázod, hogy "fröcsög".
Több fogalmam van, mert őseim is ezt hagyományozták reám.

És honnan fogod tudni, hogy én "marikaneni" írok, amikor az lesz a nick, hogy "káposzta"?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.11. 23:03:28

@marikaneni:
Ezt a retardált stílust bármikor felismerjük :D

Egyébként kereszténynek alapból akkor tekinthetünk valakit, ha megkeresztelték az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Te meg vagy keresztelve?

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2014.01.11. 23:09:00

Kis érdekesség: Thot istent Egyiptomban nem Thot néven nevezték (ahogy azt egy másik blogban anno már említettem), hanem (hozzávetőleg) Dzsehuti -nak szólították. A Thot az istenség görög elnevezése, és Nagy Sándor és hellenizmus térhódítása előtt nem volt használatos az országban.
A következtetések levonásával magamat nem fárasztanám, a többi olvasót pedig nem sérteném meg.

//Megjegyzés: persze erre Ferkó biztos előhozakodik valami Dzse = T, h, u = o, ti = t szintű baromsággal, vagy újabb ocsmány és szánalmas vergődésbe esik, amely során cipőfelsőrész-készítőket, tévés jósokat és atomfizikusokat idéz és hivatkozik rájuk nyelvészeti, történelmi és kultúrantropológiai kérdésekben tekintélyként, vagy egyszerűen hazudozik össze-vissza, esetleg valami teljesen irreleváns baromságot okád ide, reménykedve (de milyen alapon?), hogy a terelése bejön - azaz adja majd a szokásos műsort.//

marikaneni 2014.01.11. 23:15:49

@Xinaf: 1: Nem egyenrangú félként harcolnak, mert a sötétség a gyengébb, mert őt győzi le Jézus.
Tehát már csak ezért sem lehetnek egyenrangúak.
PG is elfogadható forrás.
Nem dualizmusról van szó, egy pillanatra sem fordulhat elő hogy a sötét oldalnak lennének esélyei, szó sincs itt egyenlő felekről.

Az Isten és a Sátán nem egyenrangú felek, mert akkor nem lehetne a Sátánt legyőzni. (Logice!)
Istent hiszem a sumer dolgokban is, mert Isten már a sumer időkben is létezett és tudtak Istenről a sumerek.

Ők írhatnák! tsz. 3.
A sok nicknév alatt fogok én írni, esetleg mások is, ezt te nem fogod megtudni.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.11. 23:18:05

@marikaneni:
Ha ilyen baromságokat fognak írni, akkor vagy együtt nevetünk rajtuk, vagy töröljük a francba.

marikaneni 2014.01.11. 23:20:08

@Alister: "Thotmesz fáraó nevében a Thot az istenre utalhatott, a -mes, -mose végződés „született”-et jelent. Így a Kákosy által vizsgált Dzsehutimesz neve ugyanúgy az íbisz és a született szavak összetételének felelhet meg, de kevésbé előkelő, legalábbis nem uralkodói családot jelent. Egy másik verzió szerint egyébként a Thot név a „huuti”, vagyis a „hírnök, követ, közvetítő” jelentésű szóból alakult ki – ez egyébként Wessetzky Vilmos elmélete volt."hvg.hu/tudomany/20100518_luxor_thot_isten_szobor

marikaneni 2014.01.11. 23:23:26

@Xinaf: Engem megkereszteltek csecsemő koromban!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.11. 23:28:23

@marikaneni:
És milyen érzés hitehagyottnak lenni?
Csak azért kérdezem, mert ugye a református egyház tanítja a Sola Scriptura elvét, azaz, hogy csak és kizárólag a Bibliában leírt dolgokra épül a hit. Te ennek durván szembe mentél. Voltaképpen eretnek vagy a református egyházon belül.

Malkav 2014.01.11. 23:29:54

@marikaneni: Gyorsan, búcsúzásképp (mert késő este van és aludni sem ártana) :)

"Mindent megcáfoltam, mert semmi logikus ellenvetést nem tudtál tenni, csak azt a szót mantrázod, hogy "fröcsög"."
Semmit sem cáfoltál meg, pláne nem logikusan. XD

"És honnan fogod tudni, hogy én "marikaneni" írok, amikor az lesz a nick, hogy "káposzta"?"
Tök mindegy milyen néven írod a baromságaidat. :)

"A sok nicknév alatt fogok én írni, esetleg mások is, ezt te nem fogod megtudni."
Hogyne tudnánk! :D Ha hülyeségeket ír, tahó stílusban, akkor biztos te írtad. :) És a te elméleteid (amikor majd megunlak és elteszlek későbbre) nem kerülnek ki a bejegyzésekhez. :)

" "Thotmesz fáraó nevében a Thot az istenre utalhatott, a -mes, -mose végződés „született”-et jelent...blablabla... ez egyébként Wessetzky Vilmos elmélete volt."
1. Wessetzky nem egyenlő Veszelszkivel. :) Semmi közünk hozzá. :D
2. az ilyen jellegű hülyeségekből fogjuk tudni, hogy te próbálsz írni más néven, ami kiválóan jellemzi tahóságod. :)

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2014.01.11. 23:33:27

Igaz is, a saját állításait cáfoló források idézését az előbb kihagytam a listából...
Lásd az idézett cikk harmadik (" Thot (Thoth, óegyiptomiul: Dzsehuti)") és kilencedik ("Thotot sokszor az istenek írnokaként is emlegetik. Mindez azért érdekes, mert nevét óegyiptomiul Dzsehutinak kellett ejteni") bekezdését. A többi már csak a magyar nyelvű írott szöveg értelmező olvasásának misztikus képességét igényli.

marikaneni 2014.01.11. 23:35:07

@Xinaf: "Sok protestáns alapnak fogadja el azt, hogy a Szentírás magyarázatánál figyelembe kell és lehet venni a tudományos tanulmányokat, eredményeket, eszközöket és technikákat, mint pl. a nyelvi, az irodalmi, a régészeti, a kulturális, a történelmi és a kritikai tanulmányokat"
www.depositum.hu/solascript.html
Én is ezt vallom és ezt teszem!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.11. 23:36:22

@marikaneni:
Dehogy teszed, te hülyeségeket írsz, nagy mennyiségben:D

marikaneni 2014.01.11. 23:45:46

@Alister: Volt Egyiptomban Thot isten vagy nem volt?

"Az egyiptomiak egyik hagyománya szerint, írásukat egy tudós fiatalember foglalta rendszerbe, aki a két ókirályság egyesítése idején élt. Ő volt Ménes király észak-egyiptomi szakértője, bizalmas irnoka. Nevét két szótaggal írták, mindegyiket egy-egy T-vel, s azok helyes átírása a T/D ikerhangok figyelembevételével Tu-Do: Tudó. Idegen szakemberek ezeket az írásjeleket TUTU, TETI, THOT alakban adják. A magyar átírás a helyes. Megerősíti azt a mezopotámiai párhuzam, ahol az írnokot szintén Tudónak nevezték és ékjeleit DUDU alakban írják át."
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:wtGholyOaHsJ:www.kincseslada.hu/magyarsag/e107_files/public/barth_tibor__a_magyar_npek_strtnete_iii__kozsdi_tams_sszefoglal_jegyzete.doc+&cd=9&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&lr=lang_hu&client=firefox-a

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.11. 23:47:24

@marikaneni:
Kérlek elemezd, hogy a vezetékneved és a Dzsehuti név pontosan milyen hangalakkal kapcsolódik egymáshoz, szlovákocska :)

marikaneni 2014.01.11. 23:54:11

@Xinaf: Az én nevem a Thot istennévhez kapcsolódik és nem a Dzehutihoz!
"Thot nevének nincs meggyőző etimológiája. Egy császárkori hagyomány, a Ramesszida kortól kimutatható,[187] azt állítja, hogy „Thot lépett ki szívéből – azaz Ré szívéből – az elkeseredés pillanatában, amely neki tualjdonította a Thot nevet”.[188] A szójáték egy egyiptomi módon érzett homofóniára épül, amelyet az isten neve és a DHr „elkeseredik” ige között állítottak fel. A Piramis szövegekben további utalás a szó lehetséges eredetére található: "
gepeskonyv.btk.elte.hu/adatok/Okor-kelet/Okori.es.keleti.vallasok/index.asp_id=75.html

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.11. 23:59:40

@marikaneni:
Tehát, ó magyarok fénylő csillaga, a Nagy Sándor által bevezetett hellenizmus valójában a magyar, és nem az egyiptomi, ami Dzsehuti-nak nevezte? De hát eddig te az egyiptomiakkal érveltél! Ráadásul ugye Thot = Dzsehuti...

marikaneni 2014.01.12. 00:05:18

@Xinaf: Létezett Egyiptomban a Thot istennév!
Létezett a Dzehuti név is, aztán később a Dzsehutiból is Thot lett.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.12. 00:08:11

@marikaneni:
Mert ezt mondja thotferi, a legendás kutató, aki szépen halad a helyesírás kutatásának rögös útján...

marikaneni 2014.01.12. 00:11:17

@Xinaf: Ezt találtam az elte. hu oldalon.
Én semmit sem tudok, hanem mindennek utánanézek!
Helyesírásról nem tanítottalak benneteket, mert az nem a szakterületem!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.12. 00:19:16

@marikaneni:
"Helyesírásról nem tanítottalak benneteket, mert az nem a szakterületem!"
Így is mondhatod. :)

Tudod, az a baj, hogy te semmire sem taníthatsz minket. Igazából ahogy, hogy tanítani tudj, az kéne, hogy tiszteljenek. De nálad jobban tisztelek egy drogfüggőt is, mert az legalább nem jelenik meg nálam évről évre.

Az, hogy te semmit sem tudsz, viszont nagy igazság. Már-már azt hinném, hogy kezdesz meggyógyulni.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.12. 00:20:09

@Xinaf: Bocsi, szóval "ahhoz, hogy tanítani tudj" helyesen a mondat :) Na, éjfél van, megyek lefeküdni :D

marikaneni 2014.01.12. 00:31:39

@Xinaf: Engem lehet tisztelni, mert olyan dolgokról világosítottalak fel benneteket sorozatosan és tervszerűen , amelyekről lövésetek sem volt, volna.
Ezeket ti nagyvonalúan ostobaságoknak nevezitek, mert
féltek az igazságoktól, és ezért nem is meritek megnézni a hivatkozott oldalakat.
Ilyen szánalomra méltó megvezetett szamarakkal régen találkoztam, mint ti, akik buzgón követitek a gazdátok által a hátatokról az orrotok elé lógatott répa csemegét. Nem veszitek észre, hogy az egyházi vezetőitek (akik a hátatokon ülnek) így használnak ki benneteket a saját kicsinyes, alantas és anyagi céljaikra. Én ezt soha nem tűrném el!
Jobb lenne, ha ti is széttekintenétek végre magatok körül, hogy meglássátok a való helyzeteteket, amely siralmasan kétségbeejtő.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.12. 00:43:51

@marikaneni:
Ember, a püspököm egy seprűtárolóból kialakított kis szobácskában lakik... milyen anyagi hasznot remél belőlem? :D Szegénységi fogadalmas szerzetes...

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2014.01.12. 09:17:33

Off: Látjátok, ez a baj az oktatási rendszerrel!
Itt van egy lény, aki ismeri a betűket, és viszonylag hosszabb, a gyanútlan és felületes szemlélő számára szövegnek tűnő dolgokat alkot - de a kimeneti okádék annak az eredménye, hogy már a bemenet is hibás!
Hiába írod le neki egyszer, kétszer, ötször, tízszer, százszor ugyanazt: mivel nem sajátította el az alapvető készségeket (úgy is mint szövegértés), ezért képtelen értelmezni a leírtakat.

On: Természetesen Thot = Dzsehuti, csak az előbbi név görög eredetű, az utóbbi meg ősi egyiptomi (ebből lehet tippelni a közöttük fennálló időbeli sorrendre... de segítek: a Dzsehuti a régebbi), de a megnevezett entitás lényegileg azonosnak tekinthető.
Persze Baráth Tibornak ezt nem kellett tudnia: ő nem képzett egyiptológus, csak egy történész*; ahogy azt sem, hogy az istenség nevét nem két szótaggal írták, hanem három, illetve öt hieroglifával. De azért jobb lett volna, ha legalább ennyire utánanéz. Bár aki Ménész (szintén görög névalak) királyt, a két országrész feltételezett egyesítőjét keveri Széth istennel, aki valóban harcol a testvérével, Ozirisszal (szintén görög névalak), attól hozzáértést várni erősen balgaság.
Persze én nem is vártam. :)
És akkor az olyan apróságokat, mint hogy egyes népcsoportokat lényegileg azonosnak tekint más, 3000 illetve majdnem 3500 évvel később felbukkanó népekkel, illetve a ló háziasításának kérdésében elárulta teljes tájékozatlanságát inkább nem is minősíteném.

*: azt, hogy agyára ment az emigráció, ne rójuk fel neki: jobb emberekkel is megeshet az ilyesmi

marikaneni 2014.01.12. 10:16:25

@Alister:
Ostoba agymenéseidet semmivel sem tudod alátámasztani. A Thot név egyáltalán nem görög hangzású név.
"Hermes Trismegistos:
a régi egyiptomiaknál az egyik nevezetes istenség, Tehut. v. Thot, görög neve
Read more: www.kislexikon.hu/hermes_trismegistos.html#ixzz2qAjVUg5p

"Thot eredetileg a szó, a beszéd istene ('Ptah isten nyelve'), ezért, és a lélek mérlegelésénél betöltött szerepe miatt érthetõ hellenisztikus azonosítása Hermésszel."www.fil.hu/uniworld/egyetem/filtort/dolgozat/mester2.htm

"Jah-Tehutit a Théba melletti Nudimmudban tisztelték, és a koronájában holdat viselő királyként ábrázolták"bhaktipedia.org/magyar/index.php?n=rohiniprija.napkelet_rejtett_062

"A szövegekben más egyiptomi vonatkozás is tetten érhető. Sok szöveg „Tat"hoz intézi a szavait. A „Tat" név mögött Thot vagy Tehuti alakja bújik meg. Thot a kommunikáció és a tudás egyiptomi istene, szerepe hasonló a görög Hermészéhez.
hu.scribd.com/doc/180566988/Richard-Smonley-Tiltott-Hit-pdf

Úgy látszik ,a szövegértéssel neked vannak súlyos gondjaid : Hermesz Triszmegisztos Thot görög megfelelője.

marikaneni 2014.01.12. 10:29:10

"cipőfelsőrész-készítőket, tévés jósokat és atomfizikusokat idéz "
Szorgalmi feladat: Nézz utána Thomas Alva Edison munkásságának és felsőfokú, egyetemi végzettségének, egyéb tanulmányainak, amelyeket a legkülönbözőbb oskolákban végzett!

marikaneni 2014.01.12. 10:34:30

@Xinaf: Szorgalmi feladat: Nézz utána a Katolikus Egyház pénzintézeti tevékenységének, a Vatikán Bank portfóliójának, vagyona eredetének, és annak, hogy mennyit adózott a jövedelméből az államnak!

Malkav 2014.01.12. 13:57:16

@marikaneni: Feri, szánalmasabb vagy, mint hittem. :D

Arról nem is beszélve, hogy mostanság megint kezdesz unalmas lenni... ejnye, ez így nem lesz jó. Ha elmarad a nevettető trolltánc, akkor repülsz a baromságaiddal együtt. :)

"Engem lehet tisztelni, mert olyan dolgokról világosítottalak fel benneteket sorozatosan és tervszerűen , amelyekről lövésetek sem volt, volna."
Téged nem lehet tisztelni. Megmondom miért:
- nagyképű tahóként viselkedsz
- hülyeségeket beszélsz, amiket nem tudsz bizonyítani
- azt hiszed, hogy tudod bizonyítani a majomkodásaidat, de valójában nagyon nem.
- troll vagy. :)
- "megvilágosításai" kísérleteid mélységes szellemi sötétség eredményei, melyek annyira hülyeségek, hogy önmagukat cáfolják. Ezért nem kell semmit sem cáfolnunk. :)

"Nem veszitek észre, hogy az egyházi vezetőitek (akik a hátatokon ülnek) így használnak ki benneteket a saját kicsinyes, alantas és anyagi céljaikra. Én ezt soha nem tűrném el!"
Legalább egy búval megveszekedett példát mondj azokra a "saját kicsinyes, alantas és anyagi" célokra! :D

"Ostoba agymenéseidet semmivel sem tudod alátámasztani."
Az az igazság Feri, hogy Alisternek egy diszkrét szellentése is már megcáfolhatná a delíriumos illúzióidat. :)

És a szorgalmi feladatokról: előbb tanulj meg logikusan gondolkodni, sajátísd el a magyar erkölcsöt (amit hírből sem ismersz), ismerd meg a magyar kultúrát (ne a kamuegyetemek idióta elméleteit hirdető műprofesszorok hasmenéses lázálmait, amiket rendszeresen elénk köpsz) és csak aztán emlegess bármiféle szorgalmi feladatot. :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.12. 21:03:38

@marikaneni:
Nos, elárulok egy titkot: LESZAROM!
Ez egyébként a "tanításaidra" is vonatkozik :D

marikaneni 2014.01.12. 23:35:48

Én nem bazári majomnak érkeztem ide, hanem azért, hogy nevetségessé tegyem a hülye ostobaságaitokat.
Ez már bőven sikerült, mert jelentősen túlteljesítettem ezt a minimális célt; elárulom: nem volt nehéz cseppet sem.
Ti vagytok a végtelenül nagyképűek, mert körömszakadtáig tagadjátok a tagadhatatlant is.
Minden bizonyítottam, mert elétek tártam a rendkívüli bizonyító erővel bíró forrásokat, a katolikus lexikonokat, orvosi szótárakat, és Márton Áron nyilatkozatát.
Mindezek természetesen nem mérhetetlen sötétségek, hanem komoly szellemi erőfeszítések magas színvonalú eredményei.
Természetesen megadom nektek az egyház sötét erőinek a leleplező dokumentumait is:
"Isten bankára" benyújtja a számlát"
Az új működési forma az 1870-es nagy összeomlással vette kezdetét, amikor az olasz nemzeti egységgel szembeszegülő pápai államot fegyverrel számolták fel.
Az elszigeteltség az anyagi csőd szélére sodorta a pápaságot, így XI. Pius végül arra kényszerült, hogy 1929-ben konkordátumot kössön Mussolinival. A vallást és a klérust korábban lefitymáló Duce bőkezűen hálálta meg a pápai legitimációt: szuverénnek ismerte el a vatikáni városállamot, a katolicizmust hivatalos vallássá tette meg Olaszországban (ami egészen 1984-ig így is maradt), az elkobzott "péteri örökségért" pedig kárpótlásul 90 millió dollárt fizettetett ki, ami mellé adómentességet is mellékelt.
Ez volt az a pillanat, amikor a katolikus egyház gazdaságfilozófiája szakított a kufárokat a templomból kikergető Megváltó hitvallásával, és végérvényesen kapitalista útra tért. A Szentszék banki befektetései nyomán - noha ezt évszázadokon át elítélte, sőt eretnekségnek bélyegezte - elkezdett uzsorakamatot szedni. A Vatikán tovább gyarapította bevételeit, amikor 1933-ban konkordátumot kötött a hitleri Németországgal is. A világháború idején XII. Pius kölcsönösen gyümölcsöző kapcsolatokat épített ki a rendszerideológiájában masszívan a katolicizmusra támaszkodó usztasa állammal, amelyben gyakorló papok vezető szerepet játszottak a nem horvát lakosság kiirtásában.
A másik, most felszínre tört ügy akkor kezdett kibontakozni, amikor az olasz politika a hatvanas évek végén felvetette, hogy a Szentszék bevételeit is adóztassák meg. Kolosszális összegek forogtak kockán, hiszen az "olasz gazdasági csodában" a meghatározó egyházi befektetések hozadéka itáliai léptékkel mérve példátlan volt. Paul L. Williams A leleplezett Vatikán című könyvének összegzése szerint az ötvenes évek végére a 180 olasz banki, biztosítási és hitelintézmény fele vatikáni tulajdonban volt. Az 1942-ben felállított Vallási Műveletek Intézete (Istituto per le Opere di Religione, IOR), ismertebb nevén a Vatikáni Bank, meghatározó tulajdonrészszel rendelkezett az olasz energiaiparban, az ingatlanüzletben, a nehéziparban, sőt - gyógyszeripari részesedései miatt - a fogamzásgátló szerek előállításában (!) is. "
"A nagyobb profit és a kisebb adóterhek reményében a Vatikán pénzét olyan transznacionális cégek számláira és részvényeibe pumpálták át, mint például a Rothschild Bank, a Credit Suisse, a Morgan Bank, a Chase Manhattan Bank, a First National Bank, a Gulf Oil, a Shell, a General Motors, a General Electric, az IBM és a Colgate. Ebben, a klasszikus keresztény etikától jócskán elütő pragmatizmusban még nem lett volna semmi törvényellenes, ám a papírforma szerint legális ügyleteket megtoldották: kriminális pénzmozgatással egészítették ki, amelyek során a Vatikáni Bank tőkéjét kétes offshore cégekbe helyezték ki. Az akció levezénylésével történetesen azt a Michele Sindonát bízták meg, aki a szicíliai és a New York-i olasz maffia pénzügyi guruja volt. "
www.nol.hu/archivum/archiv-371814?ref=sso

Ismerem Alistert, nem kell bemutatnod!
Nincsenek kamuegyetemek és nincsenek műprofesszorok.
@Xinaf: Nyugodtan kakáld csak le, pont ezt látják a legjobbnak az egyházi maffia emberei, hogy az átlag keresztény ezt tegye a sötét dolgaikkal, hogy ne foglalkozz az ő üzelmeikkel, mert csak így tudnak a te fejedre sz@rni , kifosztani, kihasználni és tönkretenni mindenkit.
Gratulálok, kövessed csak a sugalmazásaikat!

Malkav 2014.01.13. 15:01:43

@marikaneni:
"Én nem bazári majomnak érkeztem ide, hanem azért, hogy nevetségessé tegyem a hülye ostobaságaitokat.
Ez már bőven sikerült, mert jelentősen túlteljesítettem ezt a minimális célt; elárulom: nem volt nehéz cseppet sem."
"Ti vagytok a végtelenül nagyképűek, mert körömszakadtáig tagadjátok a tagadhatatlant is."
"@Xinaf: Nyugodtan kakáld csak le, pont ezt látják a legjobbnak az egyházi maffia emberei, hogy az átlag keresztény ezt tegye a sötét dolgaikkal, hogy ne foglalkozz az ő üzelmeikkel, mert csak így tudnak a te fejedre sz@rni , kifosztani, kihasználni és tönkretenni mindenkit."
Feri, most már unlak. Ez az utolsó figyelmeztetés. Ha nem veszel vissza a pofából és nem tanulsz meg kulturáltan viselkedni, akkor kidoblak a francba. Ha személyeskedni akarsz, velem tedd, ne az olvasóimmal.

"Ismerem Alistert, nem kell bemutatnod!"
Nem ismered. Pont. :)

marikaneni 2014.01.13. 16:10:18

@Malkav: Semmiféle személyeskedést nem cselekedtem, inkább ti kezdtetek el személyeskedni velem, amikor a barátaimról, barátnőimről, pocakomról, vizionáltatok.
Én ezt a kesztyűt nem veszem fel, mert akkor egyből a velem szembeni legfőbb vádpont lenne az, hogy én személyeskedek.
"Karen Hudes a Yale Egyetem jogi karán szerezte diplomáját. Majd húsz éven keresztül a Világbank jogi osztályán dolgozott."
"Karen a New American-nek adott interjúban elmagyarázta, hogy az emberek minden ellenállás nélkül tűrik, hogy az elit egyeduralomhoz jusson a bolygónkon."
hir.ma/kulfold/a-vilagbank-egykori-munkatarsa-az-elit-vilaguralmi-terveirol-video/148445

Malkav 2014.01.13. 16:47:55

@marikaneni: Lehet magyarázni a bizonyítványt, a lényeg változatlan: még egy olyan szó, amit az olvasóimra nézve sértőnek találok és következik a pihenőszezon. :) Az utolsó figyelmeztetés elhangzott. :)

Malkav 2014.01.13. 20:20:28

@marikaneni: A bolondos "jó szívemnek" köszönd, hogy kaptál egy utolsó utáni figyelmeztetést a legutolsó kommented törlésével. Ha ezek után sem veszed az adást (és nem veszel vissza a stílusból), akkor reménytelen vagy és kiraklak. :) Tudod Feri, már nem szórakoztatsz. Amíg nem lesz valami új dolog, amivel előrukkolsz a szidalmazásunkon és a felsőbbrendűség tudatod csillogtatásán kívül, addig jegellek. :)

marikaneni 2014.01.13. 21:15:49

@Malkav: "A Vatikán háború utáni vállalatfelvásárlásainak egyik első gyümölcse a Finsider acélkombinát volt. Ennek leányvállalatai között szerepelt például az Alfa Romeo autóipari vállalat; a Finmeccanica holdingcég – amely harmincöt, különböző gépgyártásra szakosodott leányvállalatot (köztük egy nukleáris fegyveralkatrész gyárat is) egyesített –; a tengeri személyszállításban érdekelt Finmere; a Terni acélgyártó; valamint a nyersvasat, öntöttacélt és csöveket gyártó Italsider."

"1968-ban, amikor VI. Pál kiadta a születésszabályozás kérdéseivel foglalkozó Humanae Vitae kezdetű enciklikáját, a Vatikánnak egy sor gyógyszeripari vállalat volt már a birtokában. Köztük a legjelentősebb a Sereno volt, amely a népszerű Luteolas nevű fogamzásgátló tablettát gyártotta."

"Az ipari szektorban a Vatikán megtartotta az Italgas fölötti ellenőrzését, amely harmincöt itáliai várost látott el földgázzal. 1968-ra az Italgas évi 680 millió köbméternyi földgázt termelt ki és 59 millió dolláros tőkével rendelkezett.
orokvaros.network.hu/blog/roma-kozossegi-oldala-hirei/a-vatikan-tortenete

"1995 legnagyobb tőkebefektetése az Italgasé volt. A
cég a regionális gázszolgáltatók privatizációjára kiírt tenderen 270 Mrd ITL ( 172 M
USD ) értékű ajánlatával megszerezte a TIGÁZ tulajdonának többségét. A TIGÁZ a
kilencvenes években mintegy 800 ezer fogyasztót szolgált ki, évente mintegy 2,3
milliárd köbméter forgalmazásával. "

"A Tigáz Rt. az észak - és közép - magyarországi 7 megye gázszolgáltatója. A cég
központja Hajdúszoboszló, egységei vannak Egerben, Miskolcon, Nyíregyházán,
Diósdon, Szolnokon és Debrecenben, illetve 32 üzem segíti még a cég működését."
mek.oszk.hu/08300/08398/08398.pdf

"Elárverezik Ferenc pápa Harley-Davidsonját
árverésre bocsátanak a párizsi aukción egy Harley-Davidson bőrdzsekit is, amelyet szintén szignált a pápa. A tárgyakat a pápa a Caritas Roma katolikus segélyszervezetnek ajánlotta fel, amely a bevételből a római Termini-főpályaudvarnál lévő hajléktalanszállóját és ingyenkonyháját újítja fel."
index.hu/kulfold/2014/01/13/elarverezik_ferenc_papa_harley-davidsonjat/

Hogy egyem azt a nagyvonalú lelkét!

marikaneni 2014.01.13. 21:24:46

@Malkav: Persze, hogy nem szórakoztatlak, mert mára már kiderülhetett világosan és végérvényesen a számodra, hogy mindazokat, amelyeket leírtam, megosztottam veletek, nem a poén és a szórakoztató műfaj kategóriába tartoznak, mint addig naivan hitted, hanem ez a kőkemény valóság.
A valósággal , az őszinteséggel pedig nektek súlyos problémáitok vannak, amelyet "nyuszi" fedett fel előttem a műmosoly írásában.
Ezeken a problémákon egyszerűen képtelenek vagytok túltenni magatokat, mert mindig ott motoszkál a lelkiismeretetek hangjában.

Malkav 2014.01.13. 21:27:24

@marikaneni: Hát Feri, elég unalmasnak bizonyultál ahhoz, hogy mostantól pihenőbe helyezzelek. :) Az elmúlt egy nap baromságai eléggé színvonaltalanok voltak. :) Gratulálok és jó pihenést! :)

Malkav 2014.01.13. 21:31:03

Kedves Olvasók, nyugodtan lehet kommentelni a továbbiakban is. :) A troll most pihen és csak azok a hozzászólásai jelennek meg, amelyeket arra érdemesnek tartok. :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2014.01.13. 22:12:03

thotferi nélkül tisztább, szárazabb érzés :)
Én azért sajnálom. Olyan lelkesen próbál elérni valamit... persze ettől még tahó módon teszi ezt, de legalább őszintén jót akart, még ha borzasztóan rosszul is.

Malkav 2014.01.13. 22:13:19

@Xinaf: Hát, azért meg kell hagyni, hogy próbálkozik... :D Konkrétan ezt reagálta: "Engem nem tudsz "pihenőbe helyezni"!" Ahhoz képest egész jól megy. :D

mezeinewsee 2014.01.14. 19:42:25

@Malkav: Mindig kitartó volt :). nem baj, pihizik, illemet tanul, és jöhet vissza.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2014.01.16. 20:36:45

Azért az elég szomorú, hogy a zárt mentálhigiéniés intézetek egyes lakóit terápiás céllal ráengedik a "védtelen" internetre...
...de a másik lehetőség még ennél is szomorúbb...
süti beállítások módosítása