Malkáv blogja

Nos, ez a blog már a második verzió, mely több évnyi hibernáció után (2008 óta) úgy néz ki, ismét új erőre kap. A szabályok továbbra is egyszerűek: olvasni nem kötelező, véleményt formálni szabad. Thotferi számára külön szabályzat: - köteles udvarias hangnemben hozzászólni - nem kritizálhatja az Olvasókat - nem kritizálhatja az admint sem - nem reklámozhatja a saját szemetesládáját (blog) - nem jeleníthet meg sufnioldalakról linkeket A fenti szabályok megsértése a hozzászólás automatikus moderálását vonja maga után, indoklás nem szükséges.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Igen, már megint átveszek másoktól... :D tesztrovat

2013.06.23. 02:17 | Malkav | Szólj hozzá!

Fontos megjegyeznem, hogy bizonyos személyes okokból kifolyólag nem szeretem az ilyen kérdéssorokat. Ennek ellenére amikor látok egyet (általában Xinafnál kitöltve), akkor engem is elfog az inger, hogy kitöltsem a magam szájíze szerint. Ez következik most is, készüljetek a legrosszabbra! >:)

_end-of-the-world_2433119b.jpg

Tesztrovatunk következik. Előre közlendő, hogy amelyik kérdésre nem adok választ, annak megvan a maga oka. :)

01 ~ Milyen telóm van?
Nokiának tűnik... most van ilyen márkájú mobilom először életemben (eddig Arcatelem volt)


02 ~ Van e testvérem?
Négy darab vér szerinti és számtalan cserkésztesó szerte a világban (a Krisztusban kedves testvérek még többen vannak!)


03 ~ Szerelmes vagyok?
Hát, igen.


04 ~ Tetszik most valaki?
Az nem kifejezés!


05 ~ Kapcsolatban vagyok?
Destroy!


06 ~ Boldog vagyok?
-

07 ~ Csalódtam már valakiben?
Megesett már...

08 ~ Volt már lelkiismeret furdalásom?
Elég gyakran.

09 ~ Kedvenc számom?
Régen az öt volt, most már nincsen.

10 ~ Kedvenc színem?
Fekete és ezüst forever!

11 ~ Milyen zenét hallgattam utoljára?
Úgy rémlik, hogy Supernemet.

12 ~ Mi a kedvenc gyümölcsöm?
Alma. Lehetőleg zöld, de szeretem a dinnyét is nagyon.

13 ~ Elégedett vagyok magammal?
NAGYON nem.

14 ~ Kedvenc helyem?
Nem publikus. (a Neptunusz magja)

15 ~ Van piercingem?
Nincs. Nem is áll szándékomban, hogy legyen.

16 ~ Van tetkóm?
Lásd 15. kérdést.

17 ~ Tél vagy nyár?
Elsősorban, másodsorban és harmadsorban is nyár.

18 ~ Tavasz vagy ősz?
Na jó, negyedsorban tavasz. :)

19 ~ Van olyan ember akit utálok?
Az én bűnöm, hogy sajnos van. :S

20 ~ Milyen színű a szemem?
Kéknek tűnik a tükörből nézve és a szemtanúk szerint is az.. 

21 ~ Mi a hobbim?
Elég sok hobbim van. Kézműveskedem, íjászattal fejlesztem a koncentrációmat és dinoszaurusz buz fan vagyok.

22 ~ Mi a kedvenc mesém?
No, ezen még nem gondolkoztam... ideje lenne elmerengeni a témán.

23 ~ Dohányzom?
Nem! :)

24 ~ Milyen színű a hajam?
Barna. Közönséges, de szimpatikus.

25 ~ Mikor van a névnapom?
Hűha... úgy rémlik, hogy szeptember 21-én. Évekbe tartott megjegyezni, de legalább minden névnap valódi meglepetés volt 18 éves koromig. :)

26 ~ Mikor van a születésnapom?
Március 30-án, akkor biztosan esett az eső.

27 ~ Melyik a kedvenc csokim?
Nincs kedvenc csokim, de ha választanom kell mindenképp, akkor a Kinder tojás.

28 ~ Van házi állatom?
Nincs és nem is akarok tartani. Nekem nem hagyományos állat kell tartásra, pl. gőte. :D

29 ~ Kedvenc film?
Jurassic park. Az első rész! :D

30 ~ Féltékeny típus vagyok?
Alapból nem tartanám magam annak...

31 ~ Haragtartó vagyok?
Tudtommal nem, de kívülállók majd nyilatkoznak személyesen.

32 ~ Legjobb barátom neve?
Van pár barátom, de hozzájárulásuk nélkül nem nevezem meg őket. :)

33 ~ A saját hajszínem mellett tetszik még a:
Második lehetőségen abszolút nem gondolkoztam még.

34 ~ Milyen színű telefonom van?
Elsőre feketének mondanám, de női szemmel tuti nem az.

35 ~ Kedvenc parfümöm neve?
Nincs kedvenc parfümöm.

36 ~ Kedvenc mesehősöm neve?
Azt hiszem sürgősen át kell gondolnom ezt a kérdés is valamikor.

37 ~ Kedvenc édességem?
Vagy a Kinder tojás, vagy a kókuszgolyó.

38 ~ Van valami betegségem?
Az inkomplett jobb tawara-szár blokk betegségnek számít? (szerintem nem, de azért feljegyzem)

39 ~ Kedvenc italom? 
Sör! :D

40 ~ Kedvenc ételem? 
Rántott hús és krumplipüré.

41 ~ Babonás vagyok? 
Nem.

42 ~ Mi jellemez a legjobban?
Erről nyilatkozzatok ti! :)

43 ~ Voltam már külföldön? 
Voltam. Nem volt olyan nagy durranás, pedig gyerekkori álmom valósult meg általa.

44 ~ Mi a kedvenc tantárgyam?
Biológia.

45 ~ Milyen színű a tolltartóm?
Sötétkék. Mai napig használom, szerepjátékhoz abban viszem a ceruzát, radírt, tollat és két k10-et. :)

46 ~ Szeretem az ékszereket? 
Nem érdekelnek annyira. Lányok esetében azért nem, mert maga a leány általában szebb annál az ékszernél, amit visel.

47 ~ Kedvenc éttermem?
Nincsen kedvenc éttermem.

48 ~ Tettem már olyant mérgembe amit megbántam?
Többet is, többször is.

49 ~ Hogy hívják a macskámat?
Frigyes. Lehet hogy a böjttől, de pirítós szaga van. :D

50 ~ Milyen fajta macskám van? 
Hamisíthatatlan "ismeretlen típus". :)

51 ~ Kedvenc márkáim? 
Nincs kedvenc márkám. Még sörben sem!

52 ~ Milyen filmet néztem utoljára?
MInden6ó. Aranyos film.

53 ~ Milyen sorozatot néztem utoljára? 
Trónok harca, 3. évadát és ha ide sorolható, Hollywood Hírügynökséget, Videómániát.

54 ~ Most nézek valamilyen sorozatot vagy filmet?
Nem. Ugyanis ezt a tesztet töltögetem.

55 ~ Melyik a kedvenc TV csatornád?
Mivel nem nézek TV-t, ezért kedvenc csatornám sincs.

56 ~ Mit csinálok most? 
Egy pohár vörösbort kortyolgatva írogatom ezt, mikor aludnom kéne...

57 ~ Mitől félek?
-

58 ~ Telefonról is facebookozok? 
Nem. Fent sem vagyok Arckönyvön. :)

59 ~ Laza vagy elegáns vagyok?
Egyiknek sem nevezném magam, de ha már választani kell, akkor inkább laza.

60 ~ Van olyan barátom akit külföldön ismertem meg?
Nincs.

62 ~ Ki/kik ők?
-

63 ~ Fogok még velük találkozni? 
-

64 ~ Kedvenc virágom? 
Fokföldi harmatfű, már amennyiben virágnak számít. :)

65 ~ Kedvenc fiú nevem?
Anatol.

66 ~ Kedvenc lány nevem?
-

67 ~ Milyen embereket ítélek el?
Akik nem a szűk, vagy tág értelemben vett szeretteim és jobbak nálam. Az irigység nem jó dolog. :S

68 ~ Szeretem a horror filmeket? 
NAGYON nem.

69 ~ Melyik a kedvenc ünnepem?
Elsőre azt mondom, hogy a húsvét. És remélem ez így is marad...

70 ~ Ért már olyan tragédia amit sose felejtek el?
Állandóan. Na jó, ez enyhe túlzás volt, de a lényeg: ért már olyan tragédia, nem is egy(szer).

71 ~ Voltam már kórházban? 
Hajaj, de még mennyit! :D

72 ~ Hányszor?
Betegként? Látogatóként? Vagy "dolgozóként"? Nagyon nem mindegy melyikre válaszolok, ezért válaszolok mindre: betegként kétszer biztosan (születés, műtét), látogatóként többször, de nem sokszor és "dolgozóként" rengetegszer.

73 ~ Minden nap iszok kávét? 
Utálom a kávé ízét. Ergo nem.

74 ~ Kedvenc zeném? 
Rock és mötááál!

75 ~ A külső vagy a belső számít nekem?
Nem szépítjük: mindkettő együtt! Egy kicsit talán a belső dominanciájával(?)

76 ~ Mi leszek ha nagy leszek?
Iszonyat magas. De nem leszek (mármint iszonyat magas).

77 ~ Kit tisztelek a legjobban facebook ismerőseim közül? 
Rengeteg embert tisztelek akik ismerőseim lennének Arckönyvön, de nem sorolom fel őket.

78 ~ Várom a nyarat? 
Hat éve nagyon nem.

79 ~ Szoktam káromkodni? 
Szerencsére nem. :)

80 ~ Szoktam sminkelni? 
Csak annyit, mint amennyit egy átlag tigriscápa szombat esténként.

81 ~ Szerintem mi a legfontosabb ezen a világon? 
Természetesen Isten és -

82 ~ Szerintem mi a legjobb a nyárban? 
Ezzel most bajban vagyok, mert ami régen a legfontosabb volt (nincs suli) nem aktuális.

83 ~ Szerintem mi a legjobb a télben? 
Nincs legjobb benne.

84 ~ Van olyan hobbi amire járni akarok? 
Ha nem zavarna a tömegnyomor, akkor az íjászat.

85 ~ Játszok vagy játszottam már valamilyen hangszeren? 
Doromb számít? Amatőr szint.

86 ~ Jártam vagy járok e valamilyen táncra?
Régen nagyon erőltették nekem a néptáncot kedves(?) tanáraim, ezzel sikeresen meggyűlöltették velem.

87 ~ Gondolkodtam már azon, hogy törlöm e a facebook-ot?
Mint fentebb írtam, nem vagyok fent rajta. Ezért nem agyaltam ezen. :)

88 ~ Hiszek a világvégében? 
Amennyiben a világvégét Krisztus Urunk második eljövetelében és az Általa megítélt emberiség sorsában értjük, akkor igen.

89 ~ Rúzs vagy Szájfény?
Egyik sem. Egy szép lánynak nincs erre szüksége, csúnya lánynak meg van sokkal esztétikusabb is.

90 ~ Meddig szoktam aludni?
Attól függ, mikor? Hétköznap ötig, hétvégén abszolút változó.

91 ~ Mikor szoktam aludni menni? 
Teljesen kiszámíthatatlan...

92 ~ Milyen színű pulcsi van rajtam? 
Nincs rajtam pulcsi

93 ~ Milyen színű nadrág van rajtam?
Változó, mikor milyen nadrág van a szekrényben legfelül. :)

94 ~ Van a szobába növényem?
Szeretném ha lenne, de jelenleg nincs.

95 ~ Mit csináltam nagy részben ma?
Ostort fontam. Jól sikerült. :D

96 ~ Hosszú vagy rövid hajam van? 
Hosszú. De nőjön csak, amíg Isten növeszti! :)

97 ~ Milyen színű a falam?
Most a sötétben meg nem mondom.

98 ~ Kiről van poszter a falamon?
Egy szamurájról, de a kép nem az enyém.

99 ~ Ütöttem e már meg valakit?
Igen. Többeket is. Mármint valós, ártó szándékkal.

100 ~ Hány óra van most?
Negyed három... vicces lesz a reggelem. :S

Címkék: vélemény agyfrász

A bejegyzés trackback címe:

https://malkav.blog.hu/api/trackback/id/tr975373988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása