Malkáv blogja

Nos, ez a blog már a második verzió, mely több évnyi hibernáció után (2008 óta) úgy néz ki, ismét új erőre kap. A szabályok továbbra is egyszerűek: olvasni nem kötelező, véleményt formálni szabad. Thotferi számára külön szabályzat: - köteles udvarias hangnemben hozzászólni - nem kritizálhatja az Olvasókat - nem kritizálhatja az admint sem - nem reklámozhatja a saját szemetesládáját (blog) - nem jeleníthet meg sufnioldalakról linkeket A fenti szabályok megsértése a hozzászólás automatikus moderálását vonja maga után, indoklás nem szükséges.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Best of Troll - Nyolcadik kör

2016.01.24. 17:19 | Malkav | 58 komment

Szokták mondani, hogy a Nyolcadik utas - a Halál... nos, ezzel a véleménnyel szembemennék, mert amint ez a poszt is bizonyítja, a Nyolcadik: a Best of Troll! Thotferi ismét beveti magát, bár érezhetően fárad már a táncban.

best_of_troll_2.jpg

Azt mindenképp hangsúlyoznom kell, hogy szegény Bélaybéla minden tőle telhetőt megtett, hogy továbbjusson és bővítse szériáját. Bár sok újdonságot (stílusban és tartalomban) nem mutat, de azért van miből csemegézni. :) Lássunk hozzá!

1. "Teljesen mindegy ki fizetett, a családban minden pénz közös!"

Anyu pénzét könnyű közösnek kikiáltani. :) Sosem dolgozott még szegény, akkor tisztában lenne a pénz fogalmával.

2. "Én a katolikus egyház szerint tárom elétek az igét, noha református vagyok."

De még milyen igét! Lejjebb erre is sor kerül. :D

"Te nem tudod azt mondani, amit a katolikus egyház mond, mert az én mondom neked"

"A katolikus egyház hivatalos tanítását nem tudtad nekem megmutatni a sárkányról , én viszont megmutattam neked a lexikonban, tehát az az igaz, amit én mutattam."

Szerinte a katolikus lexikon egyenlő, vagy még magasabb szintű is a Katekizmusnál. Ezért nehéz komolyan venni őt. :)

"A katolikus egyház katekizmusa nem mondja, nem állítja, hogy nincsen sárkány. A lexikon viszont mondja, hogy van."

Egyrészt nem mondja, másrészt ha mondaná, mit számít? De természetesen nem érti. :)

"Ez a hivatalos katolikus álláspont, mert ez a Katolikus Lexikon szócikke"

Nincs mit elemezni ezen. :D

3. "Tehát akkor sátán= sárkány! Vagyis vannak sárkányok."

Még egy kis nosztalgia. B=V jellegű szájkarate. :)

"Így tehát a sárkányon kívül semmit ne kavarj ide, ami nincsen benne a Bibliában, csak azt, ami benne van,erról vagyok csak hajlandó értekezni és felvilágosítást nyújtani részedre!"

Csak arról hajlandó(!) beszélni Őméltatlansága. :)

"A neve tesz valamit azzá, aminek nevezik."

Mondja ezt a Balur bondoccal kapcsolatban. Ez alapján szerinte a Basilosaurus gyík, mert a neve tesz valamit azzá, ami. (részletkérdés, hogy az adott állat speciel cet volt) De amikor szembesítem a saját ellentmondásával, akkor rögtön mosakszik:

"Ezek összetett szavak! Az összetett szavak jelentése nem egyenlő a részeik jelentésével. Ezt már volt szerencsém közölni veled!"

Főleg akkor, ha a troll ég, mint a rongy... mert könnyű belehúzni a csőbe és simán képes pár komment után ellentmondásba kerülni önmagával. :D

4. "Az agysejtek újra képződnek, ezért az elhalásukkal csak erősebb, ellenállóbb utódok jönnek a világra!"

Tehát Feri szerint a kocsmák szétcsúszott alkeszei valójában mind zsenik, csak sajátosan (kettősen) látják a világot... :D

5. "A barátaim itt toporognak az ajtóm előtt várakozva, de én olyan sok munkát vállalok irányukban, hogy sajnos nem mindig jut annyi idő az elmélyülésben, mint amennyi kívánatos lenne."

Csórikámnak egyetlen barátja sincs... ugyanis a barátság az egyenrangú felek szeretetkapcsolata. Akik toporognak az ajtaja előtt, hogy méltóztasson velük foglalkozni, azok nem egyenrangúak vele. Szomorú... anyukájával sem egyenrangú, hiszen ő fizeti a magánegyetemi elbutulását, a pálinkáját, a mindennapi kaját és ruhát, fűtést télen. Ergo ő van anyjától függő helyzetben, ami szintén nem egyenrangú viszony. Ezért lehet olyan megreccsent az elméje... :S

"Odaoldalazhatsz, mert neked soha a büdös életben nem lesz ennyi követőd!"

A youtubeos 700 követőjével hivalkodik, mintha ez bármit számítana... :) Bár fura ez tőle, hiszen a híres szakállas "nőt" többen követik, mint őt, tehát sejthető mennyire lehet komolyan venni. :D

6. "Na most a keményebb hangot én igy is úgy is megütöm, az más kérdés, hogy egy bizonyos "anticenzor" öccseként ezt cenzúrázod."

Megpróbál feszíteni, mint pók a lucernásban. :D Kifejezetten vicces.

7. "Azok az ingyenélők, akik a hivatalos egyetemeken, akadámián felveszik a nagy fizetéseket azért, hogy diktatórikus módon korlátozzák a más véleményen lévő kutatókat " továbbá "Ők ezt a mi adónkból tehetikŐk ezt a mi adónkból tehetik..."

Mondja ezt az, aki nem dolgozik és nem adózik... :D Ezek után elkezd engem szidni, hogy nem vagyok magyar, de abból se jön ki jól...

"Te nem vagy magyar, mert akkor nem néznéd jó szemmel, hogy a románok elhappolták előlünk ezt az ősi állatot és elnevezték sárkánynak románul."

Bár ezt ő maga sem akadályozta meg, ergo ha én nem vagyok magyar, akkor ő sem az. De persze megint mosakszik:

"Nem én vagyok a nagy dinológus, hanem te, ne akard rám testálni a te saradat!"

Mi a szösz az a dinológus? :D 

8. "Hallottam, és azt írta a katolikus újság, hogy megjelent a katolikus lexikon, amely nektek szemlátomást nem tetszik. Miért, nem kóser talán?"

No ekkor beindul rendesen... :)

"Aha, mindjárt sejtettem az elejétől fogva, hogy azért nem tetszik ez nektek, mert nem kóser!"

De hát ha egyszer tényleg nem kóser, akkor mire veri a nyálát? :D Szemmel láthatóan fingja sincs a kóser szó jelentéséről... :) De ezek után kezdi megmutatni igazi furcsaságait.

" Itt van a kutyus elhantolva, hogy nem a zsidók állnak mindenek felett a lexikonban!"

Elkezdi bekavarni a zsidókat, pedig rohadtul nem erről volt szó,. Mindegy, táncol még ő rendesen:

"Én mindent bizonyitottam, arról nem tehetek, hogy nektek csak a kóser bizonyítékok az igaziak!"

Milyen egy kóser bizonyíték? :D Sosem láttam olyat. :D

"Te csak arról tehetsz, hogy csak akkor fogadod el hitelesnek a Lexikont, ha az kóser lenne!"

"Te mondtad, hogy a Lexikon nem kóser, valamint azt is, hogy nem fogadod el, tehát a két tény között mintha összefüggés kezdene körvonalazódni!"

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye. Nos, ezzel kapcsolatban mit villant? :D

"Híába úszna szerencsétlen kacsa, ha a nemi szerve nincs körülmetélve, akkor minden hiába ugyanis, minek kapálózik feleslegesen az az állat?!"

Miért hozza szóba a kacsa nemzőszervét? Csak nem fura hajlamok...(?)

"Ha zsidó lenne a kiskacsa, akkor teljesen mindegy lenne, hogy mit csinálna, mert attól fogva már bármire képes számotokra."

Már megint a zsidő (körülmetélt) kacsával jön, mintha vonzódna hozzá...

"Nektek kósernek kell lenni még a kiskacsának is, hogy elfogadjátok?"

És megint a zsidó/kóser kacsát hozza szóba. Lehet Xinafnak van igaza az elfojtott szexualitással kapcsolatban. De ez esetben para a helyzet, mert ez nem kicsit torz identitásra utal... :S :)

9. "Én református vagyok, de ez nem zárja ki számomra azt, hogy a katolikus, evangélikus, unitárius dolgokban is higgyek, hihessek."

Bár kizárja, de ő mint tudjuk, nem ismeri a református tanítást... de tudja ezt még fokozni.

"Újra az ősmagyar szkíta-manicheus egyház fog visszatérni és megerősödni! Nektek kérlek befellegzett egyszer és mindenkorra!"

Ezt hallaná Kálvin... :D

 

10. "Pál apostol a nagy Bál isten nevét hordozta (B=V=P)."

Nosztalgia faktor. :D

" Az évente rituálisan "kivégzett" és halottaiból feltámadó Megváltó regionális neve Baál-Taraz volt - az ő körmeneteit nézhette végig a gyermek Szaulosz/Pál, az ő müszterionjába avathatták be kamaszkorában, s a jelképes leöletés-feltámadás felemelő szertartása és katartikus élménye az ifjúban kitörölhetetlen nyomot hagyott."

Ezt bemásolta, de ha el is fogadja, akkor nincs mit mesélni... :)

"Én a "pogányságot" akarom vissza, amely falusit jelent és nem zsidót!"

A pogány szó jelentésével sincs tisztában. Ez számunkra bocsánatos dolog, de ha ezt Kálvin korában kezdte volna híresztelni... :D

És a kedvencem ráadásnak:

10+1. "Ha egyszer a tudósok maguk sem jutottak dűlőre a dínók kihalasztásával kapcsolatosan, akkor simán előfordulhat, hogy egyes ravasz dínónknak eszük ágában sem volt kihalni, hanem vígan tovább éltek, mindenféle tudományos kihalási elméletnek ellene szegülvén."

Továbbá:

"Nincsen, hiszen a ravaszdi dínók nem elégedtek meg a tudósok részéről számukra fenntartott időkorokkal, hanem merészen túlléptek rajtuk. Ehhez kétség kívül meg volt a bátorságuk és az elszántságuk is."

Tehát a dinoszauruszok olyan rafináltak voltak, hogy dacolva az éghajlati és légköri változásokkal, melyektől alig kaptak levegőt és nem volt mit enni jó sokáig (min. évtizedek, de inkább évszázadok), csak azért is lementek mind alfába és átszenderegték azt a nem rövid időt, míg a KT eseményt követően újra helyre nem állt a Föld légköri összetétele és az emlősök betöltötték a hiányos ökológiai fülkéket. A dinoszauruszok bizony igen kemény legények lehettek, bár ennek érdekes mód semmilyen bizonyítéka nincsen. Ez utolsó böfögés volt a személyes kedvencem. :D

 

Tehát elmondhatjuk, hogy Feri ismét joggal tarthat igényt az Arany Bunkó díjra és immáron nyolcszoros főtahó trollként megőrizhette szórakoztató-nevettető félnótás szerepét! Nagy gratula neki az eddigi eredményekért. :)

De azt azért érezhetjük Kedves Olvasók, hogy BélayMarikaNemossagyatThotodamondogatoFeriBéla túl sok újdonságot már nem nagyon mutat. Szegény nagyon szorgosan ropja a trolltáncot, de egy trollnak is kell néha pihenő. Szavazásra bocsátottam családi körökben mi legyen vele és arra jutottunk: ha ide még be tud írni egy igazán jó és nevettető hülyeség özönt, akkor maradhat és ezen bejegyzésben folytathatjuk az eléggé egyoldalú szellemi párbajt. Szegény ezen a téren nem remekel valami jól... :) De legalább vicces. :D

MALKÁV TROLL-VIDÁMPARKJA! NÁLUNK A TROLL IS SZÁMÍT!

troll-ceger.jpg

Címkék: poén agyfrász Mao! Best of Troll

A bejegyzés trackback címe:

https://malkav.blog.hu/api/trackback/id/tr878307574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odamondogato 2016.01.27. 11:38:54

2: Én is ilyen voltam közöttetek, mint Jézus a zsidók között, a szemiták között, akik nem fogadták el őt, kigúnyolták, kinevették, mert ők okosabbak voltak, noha a saját vallásukat sem ismerték. Jézus megpróbálta megvilágosítani őket, de dölyfösek maradtak, ők mindent jobban tudtak, és mindent elutasítottak, mert csak azt fogadták el, aki és ami zsidó. Valójában egy úr rabszolgái voltak, a sabbath uráé, a szombaté, aki Szaturnuszként uralkodott a csillagok között.
A magyar néphitben Szaturnusz azonban a csütörtök, ehhez a naphoz kapcsolódik. Ezen a napon szoktunk csütörtököt mondani, amikor semmi sem sikerül, mert elátkozott nap ez " Jézus elárultatásának és elfogatásának napja, a →húsvéti szent háromnap első napja"lexikon.katolikus.hu/N/nagycs%C3%BCt%C3%B6rt%C3%B6k.html
A Saulus nevű, zsidónak nevelt úriember is rögtön felismerte ezt, hogy rossz lóra tett, rossz urat szolgált . Leesett a magas lóról és meglátván a jézusi fényt megvakult. A belsejében titokzatos folyamatok indultak meg: az ember lelkében lakást vevő igazi úr : a Bél Isten berendezkedett., és Saulusból Paulus lett.
Ő is követte tehát a pogány Jézust, amikor a zsidók által üldözött és tűzzel- vassal irtott, pogánynak aposztrofált Bál-Bél Isten megszólította őt.
Minket magyarokat is Ő szólitott meg, mert mi kezdettől fogva szerettük őt és soha meg nem vetettük. Hunor és Magyar, vagyis Napos és Pálos a mi ősapáink követték Őt. Pálos szerzeteseink neki szolgáltak a barlangok Bel-sejében. Aki a bélszerű sárkányok közt tanyát ver, tanyát mer verni, az le is győzi ezen tekekergő kígyókat, akik az emberi kiválasztó szervek működésében lelik örömüket. Isten is kiválasztott egy népet, a kiválasztás nem pofára történt, hanem megnézte kik a kígyó népe, kikben hatalmasodott el a legjobban a sárkány, aki szemétté tudja tenni az emberi csoportokat, aki héberekké az örökké háborúban állókat. Igen, Isten őket választotta, mert ennél lejjebb már nem volt, akik magát az Isten Fiát ölik meg, annál lejjebb már nincsen élő minőség:
az maga a Sárkány!

A tudósok , aki magyarok voltak jól ismerték fel, hogy a földben lévő fossziliák sárkány fossziliák. (Tömzsi Sárkány) Ezért nem is tévedtek, mert annak nevezték el ami, mert ez így szokás. Minden az, ami a neve! A magyar tehát nevén nevezi a dolgokat, nem kertel, nem hazudik, hanem mindent magyarán megmond, hogy teljesen érthető legyen. Én is ezt tettem veletek, akik sárkányok vagytok, házi, közönséges sárkányok!

Malkav 2016.01.27. 11:46:29

@odamondogato: Nos, hosszas mérlegelés után úgy döntöttem, hogy ennyi vaskos baromság után amit bepötyögtél, maradhatsz és itt rophatod a táncot. :) Most úgyis elkél egy kis szórakozás.
A hosszabb hülyeségre fölösleges bármit reagálni, a lexikonok kis nyilacskáinak működését továbbra sem érted, nem meglepő. Az utolsó részhez csak annyit füznék hozzá, hogy:
www.terra.hu/halak/jpg/tinca_tinca.159.jpg
Ez itt a cigányhal. Érdekessége, hogy nem roma származású, szimplán csak sötét színűek a pikkelyei, innen van a magyar elnevezése. "Minden az ami a neve!" Mondod te, tehát akkor a cigányhal egy etnikai népcsoport és egy ponty szerelemgyermeke? :D (persze csak a te "logikád" alapján)

Nos troll, itt nyugodtan táncolhatsz. :)

odamondogato 2016.01.27. 12:05:01

@Malkav: Az első részét is tedd közzé az írásomnak, és ne legyél "anticenzor", mert abból egy is elég egy családban!
A cigányhal kifejzés összetett szó! Az összetett szavak értelmezéséről pedig már felvilágosítottalak!
A Tömzsi Sárkány két külön szóból álló név, tehát mindkét szava önnálló jelentéssel bír, külön is értelmezhető!

Malkav 2016.01.27. 12:11:35

@odamondogato: Pötyögd le szépen az első részét és meglátjuk, hogy átengedem-e. :) A szavak értelmezéséről meg inkább ne akarj okoskodni, mert nem sok köze van a valósághoz. :) A "tömzsi sárkányt" meg Balur bondocnak nevezik, ez a tudományos neve. A T-rexet sem nevezzük Zsarnok Gyíkkirálynak, tehát legalább ennyiben legyél következetes. ;)

odamondogato 2016.01.27. 12:41:34

@Malkav:1: Hiába próbálsz meg itt jópofizni, meg elviccelni azt a súlyos thudásbéli deficitedet, amelyet felmutattál válaszaidban, azért az olvasók számára teljesen nyilvánvalóvá vált, hogy thotálisan alkalmatlan vagy a magyar nép szellemi vezetőjeként, papként tevékenykedni. Ez a nép thöbbet érdemel! Akinek táltosai voltak, akinek Bakócz ,Tomori Pál kaliberű papjai védték a magyar hazát, azoknak teljesen méltatlan helyzet lenne az, hogy egy a történelmet meghamisított módon szajkózó, és agyában dilinyósként elhülyült személy legyen a pásztora! A magyar nép okosabb ennél, és le fogja dobni a hátáról az ilyen élősködőit és tönkretevőit!

Kálvinnal fenyegeti meg a hazájukhoz, történelmükhöz, igaz múltjukhoz ragaszkodó reformátusokat? Ki a fenét érdekel Kálvin? A magyar reformátusok nem Kálvinhoz, vagy az első judeo-keresztény gyülekezetkhez kívántak visszatérni a Róma által totálisan megfertőzött és romlottá tett Római Katolikus egyházból, hanem az őseik még romlatlan hitéhez. Az őseik romlatlan hite pedig megelevenedett azonnal a festett kazetták ábraanyagában , amelyeket nem Kálvin vagy Luther talált ki oda. Ez ősi hagyaték, világlátás, amely a népmeséink alakjaiban is thetten érhető. Ilyen a sárkány hátán lovagló garabonciás képe:
"Mit keres egy sárkányon lovagló garabonciás diák egy református templom mennyezet-kazettáján?
Úgy látszik, ennek a vallásfelekezetnek - ahol más felekezetekkel együtt szerepelt egy-egy településen, ott általában ezt nevezték

"magyar vallásnak"

- a templomai tovább őrizték az un. "szentistváni térítés"előtti ősvallás elemeit, mint a többiek.
A garabonciás egy négylépcsős beavatási menet első állomásátképviseli, és mint ilyen,az évkörben az Ikrek téridő-állomásán mozgósul (a további beavatási fokozatok: a tudósé a Szűzben,a táltosé a Nyilasban,
illetve a megváltóé a Halakban).
A garabonciás - akárcsak a táltos - készen kapja tudományát,nem részletről részletre araszolgatva, iskolapadban szerzi be azt. Birtokában van tehát a magasabbrendű tudásnak, de még nem tudja kifogástalanul irányítani."
Bereczky Zoltán lelkipásztor

Meggyőződésem, hogy a dínók igenis tovább éltek, sőt élnek, köztünk vannak ma is, és ti vagytok azok!
Ezen ősi sárkányok lelkei bennetek reinkarnálódtak, mert ugyan Szent György elpusztította a testüket, de a lélek elpusztítása már nem az ő kompetenciája. Jézus Krisztus igaz hite tud csak birokra kelni velük.
Te csak görög módra tudsz bölcselkedve kérkedni a "hiteddel" és holmi tudósokra hivatkozni? A tudósok a Szűz minőség képviselői, vagyis a még terméketlen, kvázi-meddő állapoté. Te még mesze jársz attól, hogy a szűzi tudományos gondolkodásod szüzességét elveszítvén,immáron szűzanyaként ,valódi bölcsességet préselj ki magadból! Ehhez kell a lélek lehellete, az a bizonyos titokzatos h-hangzó, amely megeleveníthetne téged, ha nem vonakodnál ezt a titokzatos aktust végrehajtani. Ebben a mágikus pillanatban a Thűz segítségével keresztelkedhetnél meg a valódi Thudással.
Egy igazi lelki vezető nem fizetésért dolgozik, hanem teljesen ingyen és bérmentve, mert bízik az isteni gondviselésben. Tudja, hogy vannak és lesznek körülötte olyanok, akik megosztják majd vele hajlékukat és kenyerüket is, hiszen mágnesként vonzza magához az embereket. Jézus sem dolgozott semmit, mindenhová követte őt anyukája, és nem érdekelte őt a pénz, az anyagi javak, mert tudta, hogy az élet több az eledelnél, és a ruházatnál, amit mindig, mindenhol meg is kapott ajándékba. Ő igazi vidéki, vérbeli pogány volt Galileából , a pogányok Galileájából, ahol zsidók nem éltek. Mégis felmenvén Jeruzsálembe tanította a zsidókat is, hoha hálát tőlük nem várhatott, sőt az élete is veszélyben forgott mindig ott. Aki igazán él, az csak ezen a borotvaélen tud táncolni. Az élet ezen táncát, mint egy életművész, bátran eljátssza, és senkitől sem hagyja magát eltérítettni. Nem hagyja azt sem, hogy körülmetéljék, hogy egyáltalán bármit lemetéljenek róla, mert ragaszkodik szárnyaihoz, a gyermekkorból megörökölt álmaihoz, eszményeihez. Nem engedi, hogy kalapot tegyenek a fejére, hogy rákényszerítsék a kipa viselésére, amely megakadályozná a felülről kapott égi üzenet-sugár megérkezését az agyi tekervények dinolandjába.
Meglovagolja a dínókat, repülőnek használja a sárkányokat ,helikopterként a forgószeleket, mindenhol váratlanul és kéretlenül megjelenik, ahol deficites a téridő szerkezet, ahol a thudás hiánycikké vált. Önzetlenül, ingyen, jóságosan segít, megmutatja azt a fonalat, amely a labirintusból kivezet. Türelmes és fanatikus, mert tudja, hogy a malmok lassan mállasztják a kemény, bekeményedett , bekövesült ,szikla-kemény székletet, amelyet a sátán csempészett az ember belsejébe.

odamondogato 2016.01.27. 12:41:44

Elküldtem neked a válaszaimat! Remélem megérkeztek!

odamondogato 2016.01.27. 12:41:54

@Malkav: Álljon meg a menet! Én áttanulmányoztam hosszasan a tudományos nyelvi oldalt, amely erről a kérdésről értekezett, és az információkat onnan osztottam meg veletek. A külföldi szakkifejezéseket nyugodtan le lehet fordítani magyarra! Ezt nem tiltja meg senki!

Malkav 2016.01.27. 12:50:52

@odamondogato: Összefoglalva: amilyen hosszú, annyira gyökérség. ;)
Egy két kedvencet azért kiszemezgetek a trágyadombból:
"Ki a fenét érdekel Kálvin? A magyar reformátusok nem Kálvinhoz, vagy az első judeo-keresztény gyülekezetkhez kívántak visszatérni a Róma által totálisan megfertőzött és romlottá tett Római Katolikus egyházból, hanem az őseik még romlatlan hitéhez."
Kit érdekel Kálvin? Főleg ha református? :D Erről meg fogom kérdezni a magyar reformátusokat, bár sejtem a válaszukat. :D
"thotálisan, thöbbet, stb." Azért beszélgess el egy általános iskolai nyelvtan tanárral erről... :)
"Meggyőződésem, hogy a dínók igenis tovább éltek, sőt élnek, köztünk vannak ma is"
A leszármazottaik valóban, ezeket mi magyarok madaraknak hívjuk.
"és ti vagytok azok!"
És mond csak, van toll a hátamon? :) Esetleg csőr a fejemen? Vagy légzsákok a tüdőmhöz kapcsolódva? :D
"Ezen ősi sárkányok lelkei bennetek reinkarnálódtak"
Mellékesen jegyzem meg, hogy a reinkarnáció ahogy ezt most leírtad, masszívan ezoterikus tan, ami maximálisan szembe megy a keresztény hittel. ;)
"Meglovagolja a dínókat, repülőnek használja a sárkányokat ,helikopterként a forgószeleket, mindenhol váratlanul és kéretlenül megjelenik, ahol deficites a téridő szerkezet, ahol a thudás hiánycikké vált."
Ekkor már végképp kiüthetett az LSD... :D
"A külföldi szakkifejezéseket nyugodtan le lehet fordítani magyarra! Ezt nem tiltja meg senki!"
Tiltani nem tiltja, de akkor illene a T-rexet is Zsarnok gyík-királynak nevezned, a Basilosaurust Királyi gyíknak, a Velociraptort Gyors rablónak, a Homo sapienst Gondolkodó embernek, stb. Miért pont egy állattal kivételeznél a magyarra fordítgatással? :) (Ja, hogy csak azt az egyet tudod? Részletkérdés)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2016.01.27. 22:06:58

@odamondogato:
Annyira mókás, hogy magadat Jézushoz hasonlítod, amikor Jézus mindig következetes volt, és tartotta magát a saját maga által hozott szabályokhoz... te viszont sajnos nem.

Idézet tőled, hatalmas Thot:
"@Xinaf: @mezeinewsee: @Malkav: ezen egyetem diákjait, hallgatóit az intézményből elbocsátotta, más szóval kirúgta, mert viselkedésük nem felelt meg az Egyetem alapvető etikai normáinak. A tanár urat az órákon folyamatosan szidalmazták, megalázták, fogyatékosnak, mindenféle "patának" nevezték és lehetetlenné tették a normális oktatást. Valamint tanulmányi előmenetelük sem haladt előre egy lépést sem, a vizsgákon mindig elbuktak és csak elégtelen jegyeik voltak. Erre a rendkívül súlyos helyzetre való tekintettel, valamint a többi diákok védelme érdekében és az Egyetem jó hírének megőrzése miatt a mai napon az Egyetem hivatalos hallgatói kötelékéből eltávolítottam őket.
Az eddigi elért osztályzatukat és eredményüket "elégtelen" minősítésben állapítom meg.
A határozat a mai napon jogerős, fellebbezésnek helye nincs.
Kelt: Kárpát-haza, 2015. február 9-én.
Aláírás: Thot rektor"

Nem elég, hogy régebben is azt hallucináltad, hogy mi a te hallgatóid vagyunk, de miután kijelentetted, hogy a továbbiakban nem okítasz, még mindig vered a nyálad...

odamondogato 2016.01.27. 22:09:52

@Malkav: "Erről meg fogom kérdezni a magyar reformátusokat, bár sejtem a válaszukat"
Rosszul sejted, mert noha ugyan sokan vannak még, akik Kálvin emlőiről nem tudnak lejönni, de akiknek már benőtt a fejük lágya, azok felfogják mit jelentett a reformáció eredeti őstiszta állapotában magyar földön.:
"Ahogy ma öltöztetjük az embert, konfekcióval, amiként tápláljuk, előre gyártott ételekkel, az nem az ivarosan szaporodó ember, általában élőlény típusnak felel meg, hanem a -klónozással "előállítottnak"

"Adva van a reformáció első néhány évtizede. Mi történik Európa-szerte? Egy meglehetősen heves, többrendbelileg indokolt, többrendbelileg túlzó újítási kampány az egyház berkein belül. Ez aztán túlcsap az egyház keretein, társadalmi rétegeket mozgat meg. Ebből parasztháborúk bontakoznak ki és így tovább. Idővel, visszahúzódva a saját medrébe, a reformáció egy egyházi újításban csúcsosodik ki. Ami ennek a lényegét jelenti, az egy mondatban is összefoglalható: visszatérés atyáink, őseink még romlatlan hitéletéhez Ez az, amit valamennyi reformátor azonnal aláír, ha mint saját elvét kell kinyilvánítania. "
" Igen ám, csak itt egy gond van. Amikor ezt egy Kálvin meghirdeti Genfben, egy Luther Wittenbergben, akkor ez az ősök által gyakorolt, még romlatlan hitélet náluk egyértelműen az első zsidó-keresztény gyülekezetek hitéletét jelenti. Amikor ez elkerül Magyarországra és eljut - mondjuk - egy ormánysági, székelyföldi, felvidéki vagy alföldi faluba (egyébként mindegyikre van konkrét példánk!), akkor az a magyarparaszt nem a zsidó-keresztény gyülekezetet tartja ősének, hanem a saját elődeit. S itt bizony már döntő különbség van.
Ő ugyanis nem azt keresi, hogy milyenek voltak a hajdani zsidó-keresztény gyülekezeteknek a belső térben megjelenő dolgai. Ennek újraforgalmazására még kísérlet sem történik."www.kincseslada.hu/magyarsag/content.php?article.238

Túl kell lépni az általános iskolás szinten, mert ha nem múljátok felül a farizeusok bölcsességét, akkor nem lehettek Jézus tanítványai!

Ti a lelketeket tekintve vagytok olyanok, mint a dínók, hiszen ragadozó természetetek van.

A reinkarnáció lehetséges, de nem törvényszerűen, szigorúan előírt valóság a kereszténységben, mert Keresztelő szent Jánosról is azt mondta Jézus urunk, hogy ő Illés!
A garabonciás nem használ tudatmódosító szereket, hanem, ezek nélkül tud felülemelkedni önnön magán és a világon is.
" Miért pont egy állattal kivételeznél a magyarra fordítgatással?"
Nyugodtan lefordíthatod felőlem, de ezek akkor is csak összetett szavak maradnak, amelyekben a szavakat nem választhatod szét, mondván, hogy akkor külön-külön mit jelentenek!

Malkav 2016.01.27. 22:17:37

@Xinaf: Hát igen, saját magával sem következetes. :D
@odamondogato: Nos, "kedves" kis jószág, lássuk a lényeget:
Bemásolsz egy nagy marhaságot, gratula. :)
Úgy teszel, mintha bölcsességet osztanál itt nekünk, felfuvalkodott álszerénységgel megtűzdelt egóban mártózva. Ki a szösz tudna téged komolyan venni? :)
Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy a dinoszauruszok között voltak ám növény- illetve mindenevők is. ;) Ezt jó ha megmondom neked, mert neked lehet, hogy csak a Jurassic Parkon szocializálódtál. :)

Reinkarnáció és kereszténység? :D Ennek fuss neki újra. :)

odamondogato 2016.01.28. 15:00:40

@Xinaf: Jézus tudott megbocsátani is, amint én is!

@Malkav: Pedig komolyan kell vennetek! Azon gondolkodjatok el, hogy mennyi mindent nem tudtok, és akkor máris kisebbnek, sőt egészen parányinak fogjátok magatokat érezni! Ha ez már meg van, akkor lássátok meg, mennyi új dolgot hallottatok tőlem, és akkor tudni fogjátok, hol a helyetek, ha velem beszélgettek!

Jézus sem tagadta a reinkarnáció lehetőségét, mert Keresztelő Jánost Illés próféta reinkarnációjának nevezte.
Nikodémus kérdésére a reinkarnációról azt mondta, hogy a :„A szél arra fúj, amerre akar; hallod zúgását, de nem tudod, honnan jön és hova megy: így van mindenki, aki Lélektől született."
Vagyis a Lelket a szél titokzatos mozgásához hasonlította, amely kiismerhetetlen és ezért meg van a lehetősége az újjászületésre is.
Jézus párhuzamot von a szél és a születés között , amely a csodálatos magyar nyelvünkben hangalakilag is közel áll egymáshoz( szél-szül)
Népi csillagneveink között megtaláljuk a Szél nevű bolygót, amely a Vénuszt takarja. A Vénusz a születés bolygója, a szeretet, szerelem bolygója, amely az égbolt két szélén jelenik meg (Esthajnalcsillag).Keringési ideje megegyezik a nők
áldott állapotban lévő idejével (9 hónap).
"A harmadik fő alak a magyar mitológiában Szélanya, aki a világfa ágai között lakozó öregasszonyként ábrázolt alak, aki a szeleket engedi ki barlangjából. A Szél a Szent Szellem csillaga, a Hajnalcsillag, a Vénusz régi magyar neve.
A babiloni határkövekre a Nap, Hold, Vénusz (Csillag) szent háromságának jeleit vésték."

Én is mutattam nektek jóságos sárkányt is:"A helybeliek úgy tartják, hogy egyszer régen egy szerencsehozó sárkány élt a Mátra erdeiben. A falu népe és birtokosai is szerették és tisztelték ezt a sárkányt. A Kompolti család utolsó férfi tagjának halálakor a sárkány megsiratta a családot, s mivel a vártemplomban helyezték örök nyugalomra a falu urát, a sárkány leereszkedett a vár kútjába, hogy mellette lehessen. Ezeréves álom vette így kezdetét. A legenda úgy tartja, hogy az ezer év letelte után a sárkány felébred, a várfalak újra felépülnek, a lovagok pedig visszatérnek, és őrködnek a szeretet és béke felett. Ám amíg ez az idő eljön, a sárkány addig is szerencsét hoz azoknak, akik leheletét belélegzik, ha ásít. Hogyan? Egy pénzérmét kell a vár kútjába dobni, s ha nem hallatszik, akkor ásít a sárkány, így az érme a nyitott szájába hull. Ellenben ha koppan a pénz, akkor a sárkány alszik, s a pénz a pikkelyére esett."www.kisnanavar.hu/new/hu/legendak/3-alvo-sarkany-legendaja
Amikor a dínókhoz hasonlítalak benneteket, akkor természetesen ezen jóságos, behemót és jóindulatú sárkányok ki vannak zárva a lehetséges megfeleltetési körből.

Malkav 2016.01.28. 15:08:25

@odamondogato: Az idézeteid nem érdekelnek, a lényeg:
Sosem állítottuk, hogy mindent tudunk. Ezt az összes tesóm és olvasóm aláírja. De mi tényleg tudni szeretnénk a dolgokat, és csak azokat a dolgokat, amelyek tényleg valósak. Isten és Jézus tanítása pl. ilyen. A tudomány általános észrevételei és felfedezései is ilyenek. De a te agyköpeteid kellenek ám a francnak. :)
Jézus sosem tanított reinkarnációt. A reinkarnáció alapjaiban nem egyeztethető a keresztény tanítással, mivel a lélek egyetlen életet fut be a földi életben, nincs replay. A halál után az Isten ígérete szerinti örök élet kezdődik. Nincs reinkarnáció, hiába akarod magadnak (az még hagyján, de sajna nekünk is) a reinkarnálódott Illés-dumát. Nem ártana neked egy kis Bibliaismeret, mert többek között ezért is nem előnyös, ha egy laikus szabadon értelmezi a Szentírást. Pontosan ilyen debilségeket fog megállapítani, mint ahogy te teszed.
Továbbá mivel a dinoszauruszokról sincs semmiféle halványlila szellentésed, jobb ha ezen a téren se próbálsz minket hasonlítani, mert csak még jobban leégeted magad. ;)
És ismét hangsúlyozom: nem érdekelnek a bemásolt ökörségek, azokat innentől nem fogom átengedni a szitán. Engem csak a te fejedből kipattant hülyeségek érdekelnek szórakoztatás céljából. Én nem anticenzor vagyok, hanem kőkemény cenzúra. ;)

Malkav 2016.01.28. 15:21:00

@odamondogato: Arról meg csak apróságként beszélek, hogy a Vénusz Nap körüli keringési ideje kb. 225 nap (kb. 8,5 hónap), míg a terhesség átlag 280 napos folyamat az embernél (az utolsó menstruációs ciklustól számítva). Ez a foganástól számítva is 255-266 nap, ami azért már nem elhanyagolható különbség a kettő között. (kb. egy hónapnyi deficit)

odamondogato 2016.01.30. 18:40:58

@Malkav: Ha valóban igaz lenne, amit írsz és valóban tudni szeretnétek a dolgokat, akkor nem nekem kellett volna a Katolikus Lexikon valódi tanításaival megismertetni benneteket, amelyek nem azonosak az általatok tanult dolgokkal, amelyeket az állami-pocsék iskolákban magatokba szívtatok. Ti inkább ragaszkodtok a hülyeséghez, minthogy utána nézzetek mi a való!
Világosan megmondta Jézus, hogy Keresztelő Illés.
Illés előbb élt mint Keresztelő, és meghalt, ha utána mégis Illés Keresztelő, akkor ez reinkarnáció. Ehhez nem kell túl sok ész, elég csak annyi, amennyivel a korabeli emberek rendelkeztek, akiknek Jézus ezt mondotta. Nincs tehát szükség arra, hogy holmi papok, tudósok meghamísítsák a világos és érthető szavakat, mert Jézus így beszélt, világosan és érthetően, ezért nincsen szüksége ügyvédekre, akik elmagyarázzák, mit is akart ő mondani valójában.

A keringési idő ebben az esetben nem azt jelenti, hogy a bolygó valójában mennyi idő alatt kerüli meg a Napot, hanem , hogy a Földről nézvést mennyinek látszódik ez. Ugyanis 260 nap telik el a Vénusz esti csillagkénti megjelnése és a reggeli csillagkénti megjelenése között.
Tí dínók vagytok, mert nagyon hosszú idő szükséges ahhoz, hogy bármit felfogjatok!

Malkav 2016.01.30. 18:46:33

@odamondogato: Mivel eszed kb. annyi van, mint a ceruza végi radírnak, ezért fölöslegesnek érzem, hogy mondatonként cincáljalak szét, oltod te magad így tömbösítve is. Kezdjük ott, hogy a katolikus lexikon sem tud mindent, főleg amilyen dolgokat idézgettél belőle, merem állítani, hogy valami zombi írogatja bele a dolgait. Továbbá Illés baromira nem halt meg ám, el kéne olvasni a Bibliát egy kicsit jobban (2. Királyok könyve ;) ) Illés tüzes szekéren elvitetett, nem meghalt. Aki nem halt meg, hogy a szöszben születhetne újjá? Ennyit a reinkarnációról szajkózott szinkretista baromságaidról.
Persze a keringési időnek is van egy thotferis értelmezési módja, senkit sem zavar(jon), hogy olyan tekeredett, mint a dugóhúzó. A lényeg az, hogy addig csűrd-csavard a szavakat, míg azt nem hiszed, hogy igazad van. De nem meglepő, ezért tartalak itt, hogy szórakoztass.
Továbbra se kéne okoskodnod aa dinoszauruszok intelligenciájáról, mert ezen a téren sem vagy toppon. Ez már kiderült egyértelműen ;)

Malkav 2016.01.31. 12:43:00

@odamondogato: Világosan megmondtam neked, hogy a bemásolt ökörségek nem érdekelnek, csak a te saját baromságaid maradhatnak, mert nem kell teleszemetelni a blogot sufnioldalak hülyeségeivel. Ezért az utolsó két kommented moderálom és csak a te szavaid engedem át itt:
"@Malkav: D. István pápai prelátusnak, a Lexikon főszerkesztőjének mersz ellent mondani?
Nem szégyenled magad?!
Most nem az a lényeg, hogy effektíve meghalt-e Illés. A
Hanem Illés lelkéről, de mindenki lelkéről ugyanúgy tudjuk, hogy nem hal meg. (A test tud meghalni, a lélek a halál után is létezik, él.)Tehát a lélek tud újászületni más emberként újra a Földön, mert kaphat még egy esélyt a bűnös lélek, hogy a következő életében másként cselekszik, és ezáltal megmenekül. Isten hatalma mindenek felett való, ezért nem szabhatjuk meg neki mi emberek a Földön, hogy mit tehet és mit nem. Ha akarja újra leküldhet lelkeket a Földre, de ez nem törvényszerűen van így, mint más vallások hirdetik, hanem esetlegesen.
A reinkarnáció nem zárja ki a megváltást.
Hiszen a reinkarnációtól való megszabadítás lehet a megváltás, amikor már nincs tovább újjászületés.
A karma törvénye alól való kiszabadulás, kilépés, megtisztulás után a reinkarnációk sorozatai leállnak.
A karma amikor elenged karmai közül akkor következik be ez.Illetve akkor ,amikor én el tudom engedni téves ragaszkodásaimat a földi élet hívságaihoz.Amikor a markom szétnyílik és már nem akarok, hanem engedek az" isteni törvénynek".
(karma-karom-akarom- kérem)
Az emberi fejlődés lépcsőfokai közé tartozik, amikor a kisbaba állapotból, az akarásból, eljutok a megvilágosodáshoz, amikor már nem az akarás az elsődleges, hanem az engedés és a kérés.

Ami a Vénuszt illeti: Az ókori emberek nem a bolygó Nap körüli keringését figyelték meg, mert erre képtelenek voltak, hanem azt, ahogyan az égbolton feltűnt és letűnt. Nos, ezt látták egybecsengeni az emberi terhesség idejével.
Ez az egybecsengés az elnevezésben is tetten érhető:
B=V=P=F
VéN(usz) > BaNYa > BáNYa > BéNa > FéNY > PuNa
VéNuSZ> FéNYeS > FéMeS > PaMaCS > PuNCi > PiNáS
Ismerkedj meg a Vénusz dombbal!:"
"Semmit nem tudsz a dínókról! Majd én felvilágosítalak akkor!
Annyi eszetek sincs, mint egy legokosabb dínónak, mert még az sem érte el egy tyúk intelligenciáját!"

Hát Feri, ez még mindig nem megy neked... :)
Ha szerinted Illés=Keresztelő János, akkor az Úrjelenéskor miért Illés jelent meg, nem pedig Keresztelő János? Legalább tegyél úgy, mintha lenne logika a böfögéseid mögött! :)
Továbbá a kereszténység nem fogadja el a karmát és egyéb tévtanokat, amiket busás pénzért (amit mellesleg anyud fizet) szívsz magadba. A dinoszauruszokról meg végképp ne okoskodj, főleg mások hülyeségeivel ne. ;)
A bvpf-es kombó egy kis nosztalgiát ad, de a Vénusz------> pinás részen szakadtam. Ez még tőled is mélyrepülés. :D
De mondj még ilyen hülyeségeket, mert egyedül ezért engedlek még itt játszadozni.

odamondogato 2016.01.31. 20:38:53

@Malkav: Azért Illés jelent meg, mert János Illés volt! Ennyire egyszerű és nagyszerű. Nem logikus talán?
A Katolikus kereszténység nem fogadja el ezeket a karmákat, karmokat, de az igazi, őseredeti kereszténység elfogadja, ragaszkodik hozzájuk és megmarkolja őket, nem engedi, mert mi hallgatunk Jézusra, aki Illésnek mondta Jánost, aki újra eljő.
Sajnos, az igazságért nekünk fizetnünk kell, míg te ingyen tanulhatsz a mi adóforintjainkból! Vérlázító!

Nyilvánvaló, hogy ez az őskori monstrum intelligenciában egy mai kisegérrel szemben is alul maradna! Ti is alul maradtok tehát mindenben, akiben csak egy kisegérnyi intelligencia is meglapul titokban. Hiába próbálod fényezni őket, ez az igazság!

A Vénuszt a magyar néphagyományban fényes csillagnak nevezték (F=V)
Amikor Mária szült egy halalmas fényesség borította be a barlangot. A szüléshez, a barlanghoz, a szülőcsatornához megérkezett immár a fény is, mint a hozzá tartozó legfelsőbb szintű jelenség. F= P
Isten immár magyarul szólal!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2016.01.31. 20:38:55

@odamondogato:
"' Ha akarja újra leküldhet lelkeket a Földre, de ez nem törvényszerűen van így, mint más vallások hirdetik, hanem esetlegesen."
Csakhogy nem akar. Ezt egyértelműen leírja az evangélium.
"Fiam! Emlékezz csak vissza, hogy életedben elnyerted javaidat, Lázár pedig ugyanígy a rosszat; ő most itt vigasztalódik, te pedig gyötrődsz. Ráadásul köztünk és köztetek nagy szakadék is van, hogy akik innen át akarnának menni hozzátok, ne tudjanak, se onnan hozzánk ne jöhessen senki."
Ezt olyan, képzetlen személy mondta, mint Jézus... de Ő nem végezte el a tanfolyamodat :D Nem költött pénzt hülyeségekre :D

"Ismerkedj meg a Vénusz dombbal!"
Az rád is rád férne, barátom...

Malkav 2016.01.31. 20:44:11

@odamondogato: HinnyeFeri, azt hiszem (kimondom), te retardáltabb vagy, mint hittem...
János Illés volt? Nem, nem ő volt. Ilyen egyszerű.
A Katolikus Kereszténységet Krisztus alapította, tehát ha nem fogadja el a karmákat, akkor az biza nem krisztusi tanítás (mármint a karma, csak hogy tuti értsd).
Az "adóforintjainkból" dumával meg most állj le, te egy ingyenélő kis gyík vagy, semmit sem adózol sehova, senkinek.
A dinoszauruszok intelligenciájáról meg érthető, hogy nem tudsz nyilatkozni érdemben. Mivel fingod sincs a témáról és kis zsebpiszok oldalakról kapargatod ki magadnak a hülyeségeket.
És az, hogy Mária méhéből reflektor jelleggel tört ki a fény, már egyenesen röhejes.

Nesze, egy kis táptalaj az agybajodhoz:
www.youtube.com/watch?v=7NHJNakCBok

odamondogato 2016.02.01. 10:21:43

@Xinaf: Ne te szabd meg Istennek, hogy mit ne akarjon!
Most nem Lázárról van szó, vagy arról a bizonyos gazdag emberről, hanem Illésről és Jánosról.
Amit szabad Jupiternek, nem szabad a kis ökörnek!
Jézus szavainak megértéséhez jobb ha nem is végez senki semmilyen tanfolyamot. A tanfolyam másra van, ott a józan paraszti ésszel való önálló gondolkodás elsajátítása történik.
@Malkav:
"Illés már eljött, de nem ismerték fel, úgy bántak vele, ahogy akartak." Ilyen egyszerű!

Te nem Katolikus Keresztény vagy, hanem Görög Katolikus. Mi pedig, akár hiszed, akár nem, magyarok vagyunk és úgy vagyunk katolikusok; én is az vagyok!
A Római és a Görög Katolikus egyházat semmilyen Jézus nem alapította, mert a Katolikus meghatározás elé még valamilyen jelzőt tenni teljesen nonszensz dolog. Olyan nincsen tehát, hogy Római Katolikus, sem Görög Katolikus, maximum római/görög eredetű, származású emberek lehetnek Katolikusok.
Anyukám fizeti azt az adót is, amiből ti ingyen éldegéltek a kollégiumban, iskolában, templomban, szerzetesházban.
A Dinoszauruszok teljesen unintelligens, ostoba, hosszú felfogóképességű, alkalmazkodni képtelen behemótok voltak, amelyeket Sárkányölő könnyedén le tudott győzni!
A fény nem Mária méhéből tört elő, hanem a szülés eseményéhez szervesen hozzátartozott, mert a katolikus honlap szerint ez így történt:
"Akkor elment vele a bábaasszony. Megálltak a barlang mellett és látták, hogy fényes felhő árnyékolja be a barlangot. Így szólt a bába: ,,Ujjongás töltötte be ma az én lelkemet, mert szemeim látták ezt a nagy dicsőséget, hogy megszületett Izrael megváltója''. Akkor a felhő elvonult a barlangtól, hatalmas fényesség áradt szét a barlangban, oly mértékben, hogy a szem nem bírta elviselni. Kevéssel utána megszűnt ez a fényesség, amíg a gyermek meg nem jelent, meg nem született, és amíg nem fogadta el anyjának, Máriának emlőjét."
www.katolikus.hu/szentek/0101.html

Ismerkedj meg a Katolikus hivatalos honlappal:
uj.katolikus.hu/
Röhejes, hogy mindezen infókat is nekem kell tudatnom veletek, a nagy-nagy katolikus, szuper hívőkkel!

Malkav 2016.02.01. 10:22:53

@odamondogato: Fölösleges bármit is reagálnom erre, oltogatod magad eléggé segítség nélkül is. De pont ezért tartalak.
Pörögj még egy kicsit, had lássa mindenki, mekkora gyökér vagy. :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2016.02.01. 23:36:48

@odamondogato:
Te hülye vagy ember... tudod-e mit jelent a katolikus szó? Na, mibe hogy nem?

Malkav 2016.02.02. 12:24:42

@odamondogato: Megmondtam FeriBéla, ne másokat idézz, a saját véleményed böfögd ide. Ne a wikipédia legyen "okos" helyetted.

odamondogato 2016.02.02. 15:08:38

@Malkav: Én is ugyanazt vallom, amit a wikipédia, csak ha én mondom, akkor az hülyeség a szemetekben és hiteltelen, ezért idézek pédául nektek a katolikus lexikonból, a katolikus honlapról, vagy a dinó múzeum honlapjáról.

Malkav 2016.02.02. 15:32:30

@odamondogato: Tévedés, te nem ugyan azt vallod, hanem semmit sem tudsz a témá(k)ról, ezért neked turkásznod kell a google-ban, hogy felmutass valami sufnituningolt anonim zugoldalt, ami akár csak egy kicsit is ellent mond a józan észnek, vagy csak szimplán rettenet idejétmúlt elméletekre alapszik (ez utóbbit lásd a dinoszauruszok intelligenciájáról), hogy csillogtathasd szellemi homályodat. De most hogy megfosztalak az egyik legfontosabb fegyveredtől és kénytelen vagy saját véleményt írni (mert a linkelt idézetek nem érdekelnek, de neked nincs saját véleményed), ezért most talán érdekesebb lesz a műsor. Tehát kösd föl a gatyát, mert kezdődik a haladó troll-tánc lecke.

odamondogato 2016.02.02. 15:58:01

@Malkav: Érdekes módon az a "semmi", amit én tudok, még mindig jóval több annál, amit ti tudtok bármiről, akár még a dfínókról is. Én valóban nem tartok mindent a fejemben, de tudom, hogy hol kell keresni az infókat.
Nyugodj meg, én át tudom fogalmazni az idézeteket, és még ugyabbul pontosan és okosabban jelenik meg ezáltal a thudás, e felől ne legyenek kétségeitek!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2016.02.02. 22:05:08

@odamondogato:
Ha ennyire okos vagy, akkor miért van az, hogy semmit sem értél el az életben?

Malkav 2016.02.02. 22:09:45

@odamondogato: Nos, ha még mindig jóval több annál, amit tudsz a dinoszauruszokról, mint én, akkor gondolom azt is csípőből megválaszolod helyesen, hogy mit tudunk a Deinonychus antirrhopusról, minek köszönhetik a dinoszauruszok az élővilágban 150 millió éven át elfoglalt domináns helyüket a mezozikumban és hogy miért nem tudott egy Brontosaurus füvet legelni a Kréta-korszakban. Persze nem használhatsz wikipédiát, se semmi egyéb "forrást", kútfőből pattintsd a "thudást", kis mosottgombócom.
Át fogod írni az idézeteket... szakadnom kell rajtad. Tehát tényleg annyira nincs saját ismereted semmiről, hogy ugyan úgy puskáznod kell a neten, hogy bármit ki tudj nyőgni, max. egy kicsit átcicomázod mások szavait. Ennyire nincs önálló véleményed semmiről? Szánalmas...

odamondogato 2016.02.03. 12:59:17

@Xinaf: Ez azért van, mert a zsenik is mindig jóval meghaladják a korukat és ezért meg nem értettség fogadja őket a széles tömegek részéről, de később aztán, amikor már talán nem is élnek, felismerik nagyságukat és utólag elismerésben részesülnek. Ilyen volt pl.Csontváry Kosztka Tivadar is.
@Malkav:
Én csípőből nem szoktam nyilatkozni semmiről sem, hanem mindent végtelenül megfontolva, megrágva , és átanulmányozva merészelek ismereteket közölni veletek.
Nem szeretném ugyanis, ha tévtanítások, eretnekségek, ostoba, megalapozatlan, leelenőrizetlen dolgok jutnának el az agyatokig az én hibámból.
Mivel olyan sokrétű és összefüggésekkel igen csak megterhelt dolgokkal foglalkozom a nap szinte egész óráiban, ezért csak a hálózatom kapcsolódási pontjait jegyzem meg. A részleteket nem magolom be, hanem tudom, hogy hol kell keresni a részletes és valóban hiteles információkat, ha azonnal szükség lenne rájuk. Tehát magának a hálózatnak az összefüggésrendszeréből, az analógiás gondolkodásmód segítségével következik az, hogy téves dolgok nem tudnak beépülni ebbe a rendszerbe, mert egyetlen tévedés is az egész hálózat szerkezetében, szövetében végezne hatalmas pusztítást és roncsolást.

Amit én tudok, az nem a lexikális tudás mértékéből fakadóan lenyűgöző, hanem az összefüggésrendszere és analógiái miatt nagyszerű.
A hivatalos tudomány már régen annyira szeparálódott elemeiben egymástól, hogy még pl. a történelem tudományt is korszakok szerint osztályokra bontván minden korszaknak saját speciaistája lőn, aki máshoz egyáltalán nem ért. Így van ez a biológiában is, mert pl. a pókokkal foglalkozó szakemberek specialistája egész életében csak a pókok nemi életét tanulmányozza, de más rovarokról annyit tud csak, mint egy középiskolás.
Nekem saját ismeretem nincs, honnan is lehetne, nem vagyok én kutató orvos vagy feltaláló mérnök! Nekem analógiás gondolkodásomból meghatározott speciális hálózatom van, amely összzefüggésrendszereiben mutatja meg a világunkat. Ez többet ér nekem, mintha pókok lábának szőrszálait vizsgálgatnám egész életemben.
Mások szavait úgy tudom ebből fakadóan átcicomázni és átfogalmazni, hogy egyben kiszűröm belőlük a kapitális tévedéseket is,mert a hálózatba be nem illő információkról maga a hálózat tudja jelezni hamisságukat, vagy ennek gyanúját.
Ez a legcsodálatosabb tudomány, amely hasonlatos a józan paraszti észhez, mert a régi földet művelő emberek sok mindenhez értvén józanabbul ítélték meg a világunkat.
A városi ember elől már eleve el van zárva a horizont, a széles látókör, mert a Napot sem láthatják felkelni a sűrün beépített emeletes házaktól. Petőfi is az Alföld tenger sík vídékét emelte mindenek fölé, mert ott könnyebben tudott tájékozódni.
Jó lenne, ha most már ennyi idő után, amit rátok vesztegettem megjönne a belátásook és benőne végre a fejetek lágya!

Malkav 2016.02.03. 13:07:19

@odamondogato: magyarul nem tudsz te semmit, csak mások (lehetőleg minél idiótább) elméleteinek leggyökerebb verzióit böfögöd vissza a világba.
Jó hosszú, terjengős sorokat írsz, amivel semmit sem mondasz, ahogy az várható volt. Tehát semmit sem tudsz a dinoszauruszokról, nem hogy konkrét fajra vonatkozóan, hanem általánosságban sem. Különben választ tudtál volna adni.
Ezek után ideje lenne befognod a pacal pofázmányodat és nem vergődnél a nyakunkon, mert nem győzzük újra és újra jelezni, hogy a kutyának se hiányoznál, ha végre eltűnnél. Ennyi idő után csak annyit értél el, hogy mindenki masszív idiótának néz téged, aki erre az oldalra téved. Ha ez volt a cél, akkor megnyugtatlak: sikeres küldetés.
És még van pofád feltüntetni magad "meg nem értett zseninek", akit elutasít a saját kora, de egy szép napon majd felfigyel a világ "értékeire". Ha így csinálod, akkor alternatív módon max. a Darwin-díjra tehetsz szert, elismerve, hogy nem adod tovább defektes génjeidet, mert nincs az az elfogadható ízlésvilágú nő, aki csak bottal megpiszkálna miután felvázolsz neki pár gyöngyszemet abból a szellemi hasmenésből, amivel minket szórakoztatsz/fárasztasz már évek óta.

Összefoglalva: ahogy sejtettem, nem tudsz te semmit sem. Nincs mire verdesned magad.

Malkav 2016.02.03. 19:09:49

@odamondogato: Nos, a legújabb felhasználási feltétel szerint velem szemben sem üthetsz meg mostantól tiszteletlen hangnemet. Ezért moderáltam a kommented, mert nem tetszett a stílusod.
Nem csoda, hogy te, akinek semmiről sincs saját tudása nem értheti azokat, akiknek van.
És a dinoszaurusz--->sárkány összefüggés nem egy kirakós összeillő részei, szimplán csak baromság. Mivel fingod sincs a dinoszauruszokról, ezért nem meglepő, hogy bármilyen cukormázas hülyeséget rájuk ruházol, csak hogy azt hihesd magadról: te "thudod" egyedül az "igazságot".

odamondogato 2016.02.03. 21:56:56

@Malkav: Az engem nem érdekel, hogy neked mi tetszik és mi nem, mert én akkor is megmondom a frankót!
A Tömzsi Sárkány sárkány! Innetől kezdve, a mondandómat a saját blogomon fogom megírni.

Malkav 2016.02.03. 21:59:29

@odamondogato: A saját blogon azt írsz amit akarsz, de itt visszaveszel a nagy pofából. És ha még mindig pörögnél, akkor tényleg szórakoztató, de saját marhaságot írj csak, mert más nem érdekel.

odamondogato 2016.02.04. 11:19:26

@Malkav: Én nem veszek vissza semmiből sem, mert az megcsúfolása lenne az igazságnak, ezért továbbra is a magam stílusa szerint fogok megnyilatkozni.
A stilus ugyanis maga az ember! Ezért inkább rajtatok múlik csak, hogy hogyan szólok hozzátok. Ha kevésbé lesztek makacsak , önfejűek és ostobák, akkor nem fog kelleni megütnöm a keményebb hangot sem. Ennyire egyszerű és nagyszerű!
Ne marhaságokként fogd fel, amiket írok neked, mert ez egy tévút! Próbáld meg használni a saját eszedet, és egy pillanatra mindent felejts el, amit csak tanultál az oskolában!
A thudás, amelyet közlök veletek, olyan elementáris erejű és lehengerlő! Észrevehetted volna azt ,hogy a még pár évvel ezelőtt közölt dolgok , amelyeket szintén marhaságnak tituláltatok, immáron 2016-ban ,a Katolikus Lexikonból köszönnek vissza hozzátok.
A Magyar Katolikus Egyház is kénytelen meghajolni a thudás előtt és ezt örömmel teszi, mert ez a thudás a magyaroknak evangélium.
Senki és semmi sem állhat a thudás útjába, ti meg legfőképpen nem, hiszen csak porszemek vagytok.
Maga az egész világegyetem sóhajtozva várja ezt a Thodást és kész a sarkaiból is kifordulni, hogy forgását ellentétesre változtassa a Thudás kedvéért!
A pólusok megfordulnak, felcserélődik a bal a jobbal, hogy Pál apostol fordulása teljessé legyen a kozmikus rendben. Mit akartok tehát ti? Feltartóztatni a feltartóztathatatlant?

Malkav 2016.02.04. 11:24:02

@odamondogato: Feri, most fejezd be az LSD-vel megturbózott pálinkázós füvezést, mert szemmel láthatóan nagyon nem tesz jót az agyad helyén lötyögő végterméknek.
És tájékoztatásképp közlöm, hogy itt bizony visszaveszel, mert ha nem tetszik a stílusod, moderálom a kommented. A saját blogod meg leszarom.
A stílus alapján pedig egy retardált bunkó vagy, aki nincs semmilyen tekintettel mások véleményére és toszogatja ránk a marhaságait, miközben fényezi önmagát. Köszönjük, elég volt belőle.
Még mindig nyelvtan egyes, mert a magyar nyelvtan szabályai szerint csak úgy nem dobálhatsz "h" betűt oda, ahol neked jól esik (lásd a "thudás" szót, amitől minden jó érzésű nyelvtantanár röhögőgörcsöt kap).
Továbbra se akard tudni, mit mond a Katolikus Egyház, mert fingod sincs róla.
A legvégére bedobott ezoterikusnak hangzó habos ökörségre meg végképp no comment.

odamondogato 2016.02.04. 16:43:30

@Malkav: A kis kupica pálinkámat este lefekvés előtt szoktam bevételezni , de csak időnként, viszont azután már semmit sem írok nektek, droggal azonban nem élek egyáltalán. A stílusom aszerint vátozik, ahogyan látom, érzékelem a ti hozzáállásotokat a dolgok, a thudás irányában.
A h- betű mágikus tulajdonságainak köszönhetően váratlanul felbukkanhat akárhol. A h hang a lélek lehellete. Lehel vezér a kürtjébe lehelve szólaltatta meg csodás hangszerét, amivel aztán a túlvilágra küldte a szószegő, konok Konrád császárt, aki így a másvilágra lehelte ki a lelkét.
Láthatjátok tehát, mi várna rátok, ha ősenk karmai közé kerülnétek!
Nemsokára azonban eljő az idő, és Gellért püspök sorsára juttok, aki szépen gurult le a hegy tetejéről egy hordóban, miután az egy erős megindító gellert kapott fentről csodás őseinktől.
A Római Katolikus vallás napjai megszámláltattak!
Szépen át fog alakulni az ősi pogánysággá, amelyben magyari eleink mindvégig hittek. A csalás lelepleződik és a csalóknak iszkolniuk kell, ha kedves az életük!
Visszatér az őseredeti, judaizmustól mentes szkíta kereszténységünk, amely megment minket a pusztulástól. Az idegen fajú és konok, megátalkodott betolakodóknak befellegzett!

Malkav 2016.02.04. 16:47:01

@odamondogato: Az az egy kupica is eléggé káros rád nézve, azt már látom.
A "H" mágikus tulajdonságai... ennyi is elég, már érik a következő BoT, mielőtt pihenőbe helyezlek. A többi már csak szimpla fröcsögés, szánalmas.
Egyébként nem te vagy az első és egyetlen, aki a Katolikus (egyébként zárójelesen megjegyzem, hogy krisztusi) Egyház végét várja. Csatlakozz nyugodtan Shakall-hoz, majd ketten együtt eljárjátok a trolltangót.
A stílusod viszont tagadhatalanul tahó, ez szimpla tény.

Malkav 2016.02.04. 17:35:46

@odamondogato: Mondtam, hogy csak a te hülyeségeid érdekelnek, mások szava nem.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2016.02.04. 18:46:12

@odamondogato:
Gellért püspökhöz hasonlítasz? Ez megtisztelő.
Azt tudtad, hogy a Magyar Katolikus Egyház is római katolikus? Dehogy tudtad, te ehhez kevés vagy.

Malkav 2016.02.04. 18:47:49

@odamondogato: Mint már mondtam troll, a tiszteletlen hangnemet sem tűröm tőled. Már magam felé sem, tehát moderáld magad, mert ha nem teszed, én teszem. És mint mostanság láthatod, megvannak rá az eszközeim, hiába játszod a virtuális Che Guevarát.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2016.02.04. 21:40:42

@Malkav:
Jaj, ne írjuk még le. És mi van, ha mégis megjelentett egy kommentet az akaratod ellenére? Jah, nem. Nem jelentett. De biztos nagyon csúnyákat ír a blogján, amiket sajnos egyikünk sem fog elolvasni... az élet nehéz.

odamondogato 2016.02.04. 21:40:59

@Xinaf: Megtisztelő lesz majd a hordó is, amiben pisloghatsz!
Az igazi Magyar Katolikus Egyház nem lehetne római, mert mi önálló és független Egyházat hoztunk létre István király vezetésével, amelyet később a Habsburgok integrálak Róma fennhatósága alá, amikor elveszítettük nemzeti önállóságunkat és függetenségünket.
@Malkav:
A te eszközeid engem hidegen hagynak, ezzel nem fogsz célt elérni velem szemben!

Malkav 2016.02.04. 21:43:46

@Xinaf: Csak próbál lekezelően megszólítani, de mondanom se kell, neki tilos. :)
@odamondogato: Ez most nagyon fenyegetően hangzott... majdnem röhögnöm kellett rajta.
Újabb ékes bizonyíték, hogy semmit sem tudsz a kereszténység történelméről és a Katolikus Egyházról (sem).
Az eszközeim eddig egész pöpecül korlátozzák a tahó stílusod egy elviselhetőbb irányba, tehát hiába akarod magaddal elhihetni, hogy te vagy az ász, illik az admini pórázom a nyakörvedre.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2016.02.06. 09:06:39

@odamondogato:
1. A Magyar Katolikus Egyház a Katolikus Egyház része, Ennek központja Róma, földi vezetője Róma püspöke, a mindenkori pápa, akinek egyik címe "Krisztus helytartója". Aki NEM alá tartozik, nem katolikus. Ez ennyire egyszerű.
2. Nagyon mókás ahogy izmozol. "A te eszközeid engem hidegen hagynak, ezzel nem fogsz célt elérni velem szemben!" Huh, de kemény valaki... kár, hogy ezt a mondatodat is csak azért olvastuk, mert Malkáv MEGENGEDTE neked, hogy publikáld. Ki vagy neki szolgáltatva. A jóindulatán múlik, megnyikkanhatsz-e. Mond csak, ezek után sem érzed vércikinek, hogy ekkora az arcod?
3. Miért nem fogod fel, hogy tanítani csak az tud, akit a tanítványai legalább egy picit becsülnek? Téged igazság szerint maximum szánunk, és sajnálatból hajlandóak vagyunk foglalkozni veled.

Malkav 2016.02.06. 10:15:35

@odamondogato: Úgy tűnik Bélaynéni, hogy te elég retardált vagy ahhoz, hogy még mindig ne fogd fel: ne idézgess másokat, mert csak a saját ökörségeid engedem át a szitán. Továbbá újra és újra hangsúlyozom: itt (a blogon) igenis moderálod magad és csak úgy nyilatkozol, ahogy azt erkölcsileg helyesnek látom, mert ha tahóskodsz, akkor azt a böfögésed nem jelenítem meg itt.
Tehát összefoglalva, mert szemmel láthatóan lassú a felfogásod: nem idézhetsz mást, csak a saját hülyeségeid és nem üthetsz meg tiszteletlen hangnemet senkivel ezen a blogon.

Malkav 2016.02.06. 11:27:45

@odamondogato: Már pedig visszaveszel a stílusból, mert addig szájkosarat kapsz. :) Ha majd megtanulsz kulturáltan beszélni, akkor megengedem, hogy megjelenjen a kommented.

odamondogato 2016.02.06. 17:05:00

@Malkav: Ne csinálj segget a szaját szádból, ha egyszer kimondtad, hogy téged lehet bírálni és szidni, akkor mindvégig tartsd ehhez megad! Érthető?

Malkav 2016.02.06. 17:11:00

@odamondogato: Érthetőnek érthető, de mondok neked még egy újdonságot, amit az elmúlt évek tapasztalatai alapján csak hírből ismerhetsz. Ez pedig: a változás.
Tudod, sok minden változik. Változik a hőmérséklet, változik az időjárás, változnak az állatok és az emberek is. Ez utóbbiból én sem vagyok kivétel. Régen eltűrtem a fröcsögéseid, mert szórakoztatóak voltak. Most már nem azok. Ezért bizony most már nem szidalmazhatsz engem sem, kénytelen vagy kulturált hangnemet megütni velem szemben is, mert ha nem teszed, egyszerűen nem jelenítem meg a kommented mindaddig, amíg nem lesz udvarias és másoktól kaparászott idézetektől mentes a mondandód.
Ilyen egyszerű a rendszer. Érthető?
Sosem mondtam, hogy engem mindörökké szabad szidnod (ezen beismerésed, hogy igenis gyalázol újabb öngól számodra, felmutatva a szegénységi bizonyítványodat kulturális szinten), tehát ezen engedélyemet (mert ez engedély volt) ezennel visszavonom. Ez nem seggcsinálás a számból, hanem pedagógiai lépés, hogy legalább látszólag civilizáltnak látszódj.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2016.02.07. 00:12:43

@odamondogato:
Én mondtam, hogy szánalmas a vergődés, amit produkálsz. Látod, próbálsz erősnek tűnni, kemény szavakat használni, és mit értél el? Hisztizhetsz, mert még csak nem is fikázhatod Malkávot. Ej, szedd már össze magad...

odamondogato 2016.02.07. 00:16:18

@Malkav: Ez seggcsinálás, mert a magyar ember amit egyszer megígér, ahhoz mindvégig, mindhalálig tartja is magát! Nincs "változás", meg mégsem úgy van, ahogy megígértem, stb. Amit én megígérek, az úgy van, ha mégis változtatni akarok, akkor megvárom az érintettek beleegyezését.

Malkav 2016.02.07. 00:20:24

@odamondogato: Figyelj ide te gyökér, sosem ígértem azt, hogy te bármikor bármeddig szidalmazhatsz engem. Engedélyeztem akkor régen, de nem megígértem, hogy örökké úgy lehet. De az ilyen finom nyelvtani részletekre természetesen nem figyelsz fel, mert neked inkább az a fontosabb, hogy telepakold a szavaid "h"-val és hogy a Vénusz ->"pinás".
Ezek után aki mindezeket látja, nem kell sokat agyaljon azon, mekkora egy kőbunkó vadbarom vagy.

Malkav 2016.02.07. 11:50:21

@odamondogato: Annyi eszed van, mint egy telef*sott búvárruhának. Még mindig nem fogtad fel: nem, nem idézhetsz semmit sem noname oldalak arctalan szerkesztőitől, továbbá nem, nem engedem át azokat a kommentjeidet, amiket nem találok eléggé udvariasnak.
Tehát a póráz marad rajtad, rossz kutya!

Malkav 2016.02.07. 14:36:34

@odamondogato: Mindent megtehetsz? Röhögnöm kell rajtad. Mint láthatod korlátozottak az itteni lehetőségeid, mert amíg nem lesz legalább egy kicsivel visszafogottabb a hangnemed, addig a póráz (és a szájkosár) rajtad marad.

odamondogato 2016.02.07. 18:59:01

@Malkav: Már nem tud visszafogottabb lenni a hangnemem, mert ehhez szocializálódott az évek alatt, amiket ezen az oldalon eltöltöttem. Annak az ígéretnek a birtokában alakult ki eme jó szokásom, amelyet irányomban tettél, amikor közölted, hogy bátran összeszidhatlak, móresre taníthatlak, kioktathatlak és keményen beszólogathatok neked.
Ez nem öncélú fegyver ellened, hanem makacsságoddal, hajthatatlanságoddal, ostobaságoddal kiérdemelt jutalomfalat számodra.
Ez egy trenírozó eszköz volt részedre, amely láthatóan elérte célját, mert már képtelen vagy emelt fővel elviselni az igazságból táplálkozó haragom megnyilvánulásait. Az igazság lemeztelenített, és az olvasóközönség előtt thotálisan megszégyenülve vagy kénytelen rejtegetni a kommentjeimet!
Sajnálom, de fügefalevéllel nem szolgálhatok!
Egyetlen út maradt csak számodra: a nyilvános beismerés és bocsánatkérés!
Ebben bizakodok, hogy a terméketlen fügefa mégis meggondolja magát és jó gyümölcsöket terem. Ha nem: kivágattatik és a tűzre vettetik. Nincs mentségetek, hallottátok az ígét, az íge lemeztelenített és csontig hatolóan átvílágitott titeket, ezért menekülésre fogtátok, és megpróbáljátok kérleléssel a nyilam záporától megmenekíteni magatokat.
Ez nem lesz lehetséges, hanem csak még erősebb és keményebb hangnemet kaphattok!
Butaságotok, tökéletes idiótaságotok, struccpolitikátok juttatott idáig. Erről csak ti tehettek, én szóltam és figyelmeztettem társaságotokat!
Saját ganéjotokban kell fetrengenetek, ha nem tértek meg az általam kinyilatkoztatott Thudáshoz!

Malkav 2016.02.07. 19:08:47

@odamondogato: Ezt csak azért engedtem megjeleníteni, hogy Xinafék is szakadhassanak a nevetéstől és ország-világ előtt szemmel látható legyen, mekkora egy rongyba tekert vadbarom vagy te.
Továbbá, hogy erre reagálva nyugodtan szétoltogathasson mindenki, aki csak ide téved.

Évek óta tahó stílusban erőlteted ránk az összehordott hülyeségeidet, szemmel láthatóan fingod sincs arról mi vesz körül (a világ), szemellenzősen csak a magadnak elfogadott LSD-s látomásba illő több sebből vérző és ellentmondásos ökörségek tárházát veszed tudomásul, miközben hadat üzensz a kulturált viselkedésnek, a tudományoknak, a keresztény hitnek és az általad annyiszor emlegetett józan észnek. Mindezt egy trágyadombról összelapátolt álszent zsebprófetizmussal kombinálod, magasról teszel mások véleményére és miközben alázattal teli isteni követnek igyekszel magad bemutatni, pont ennek ellenkezőjeként viselkedsz: önző vagy, egoista, mások véleményét lesz*ró és bunkó is, aki Jézussal ellentétben totálisan (már pedig nem tukmálunk ebbe a szóba semmilyen légből kapott "h"-t) nem tartod tiszteletben mások szabad akaratát.
És mindezek után te(!) várod el a nyilvános beismerést és bocsánatkérést is. Extrém pofátlanság részedről. Egy szánalmasan vergődő gyökér vagy, de most itt a lehetőség, hogy mindenki, aki csak egyszer felnézett ide, megírhassa rólad az eddigi "munkásságod" során kialakult véleményét.
Munkásságod... röhej. Sosem dolgoztál.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2016.02.07. 19:26:06

@odamondogato:
Kisfiam, te egy idióta vagy. Ezt most puszta jószándékból mondom, és baromira örülj neki, hogy kedves, alázatos és visszafogott vagyok, mert tudnék olyat is írni, hogy hetekig zokogj a kispárnádba, és az életbe ne merj többé emberek közé menni.
Mivel holnaptól nagyböjt van, így ez az utolsó üzenetem számodra. A böjti időszakban baromira nem fogok veled foglalkozni. Teljesen feleslegesen ugyan, de megpróbálom tömören összefoglalni neked, mit művelsz te itt a cybertérben.
Az életed egy szar. Nem tudtál elérni semmit. Nőd nincs, nem is volt, sokáig nem is lesz. Te voltál már általánosban is az osztály lúzerje, ez nem változott a középiskolában sem, más iskolát pedig nem végeztél. Mivel az életed szar, két lehetőség volt: vagy te tehetsz erről, vagy te nem egy szerencsétlen lúzer vagy, csak áldozat. Te a másodikat választottad. Innentől elkezdtél MINDENT megkérdőjelezni, a magyarságodba kapaszkodtál, mint egyetlen érték, amit esetleg fel tudsz mutatni. Ha szerb, horvát, román, olasz, stb. lennél, ugyanilyen fasiszta gondolkodást mutatnál fel, csak akkor nem a magyarok szarták volna szerinted a spanyolviaszt, hanem az a nemzet, amihez éppen tartozol. Mivel a különböző "bizonyítékokért" nagyon sok pénzt adtál ki, ezzel igazolva is látod, hogy biztosan igazak ellentétben a lakosság 98%-a szerinti állásponttal.
Ezt a rengeteg baromságot nem tudtad senkinek sem elmondani, mivel félsz az emberektől, de az internet erre kiváló terep, mert ott beszari módon, arctalanul is lehetsz ilyen vagány. Az utcán ugyan lesütöd a szemed, és behúzod a vállad, de itt akkora mellényed lehet, amekkorát csak akarsz. Jah, és mivel egyetlen jellemhibát sem ismersz el magaddal kapcsolatban, így ezt azzal indoklod, hogy szerény vagy, és ezt a rengeteg thudást azért így osztod meg, nehogy véletlen dicsőség érjen.
Magad roppant szerényhez egyenesen Jézus Krisztushoz méred.
Nos, az életed elárulom: szar is marad. Azért nem lesz soha jó, mert képtelen vagy tenni bármit is érte. Te inkább thanitasz.
Hát jól figyelj, kispajtás!
Tényleg baromira ununk. Unalmas vagy, nevetséges ugyan, de már rég nem szórakoztató. Tudom, te azt hiszed, mi tudat alatt vágytunk veled párbeszédet folytatni, de valójában nem. Egyszerűen SAJNÁLATBÓL kaptál egy kis teret. Ennyi történt. Szánjuk a szerencsétlen hülyét, akinek egyetlen örömforrása, hogy legalább valaki reagál a baromságaira.
Nézzük, mit tudunk rólad:
- Nincs barátnőd, mert lúzer vagy hozzá.
- Nincs se munkád, se végzettséged, mert lúzer vagy hozzá.
- Nincsenek barátaid, sem pár ember, aki hajlandó veled a való világban, az interneten túl beszélgetni.

És te azt gondolod, hogy bármilyen fokon tisztelnünk kéne? Ugyan kérlek, ne legyél nevetséges... gondolkodj már el azon, hogy életed egyik fénypontja azt, hogy néhány alacsony olvasottságú blog szerzőjét b@szogatod... ennyit tudsz felmutatni.

Tényleg jó tanács gyanánt, zárásként: kezdjél már magaddal valamit, ne legyél már ennyire szerencsétlen! Kezdj már el élni!

Én innentől nem foglalkozom veled, van nekem fontosabb dolgom is. A böjtömbe te nem férsz bele. További szép napot, és amiket írtam, ne bántásnak vedd. Most megláttad, milyen a stílusom, ha nem moderálom magam. Ettől sokkal szemetebb is tudok lenni, de komolyan nem akarok. Legyen békés böjti időszakod, további szép napokat, szia!

Malkav 2016.02.07. 23:38:49

@odamondogato: Pacalarcú, úgy néz ki, hogy neked elég rövid a memóriád. Igencsak hosszú vergődésed végigolvasva nem hozakodtál elő újdonsággal, szórakoztató sem vagy, ráadásul olyan stílust engedsz meg magadnak Xinaffal szemben, amit nem tűrök. Pedig elég világosan fogalmaztam, hogy mivel jár ha bunkó vagy. Tehát pihenőt kapsz, míg meg nem tanulsz viselkedni.
süti beállítások módosítása