Malkáv blogja

Nos, ez a blog már a második verzió, mely több évnyi hibernáció után (2008 óta) úgy néz ki, ismét új erőre kap. A szabályok továbbra is egyszerűek: olvasni nem kötelező, véleményt formálni szabad. Thotferi számára külön szabályzat: - köteles udvarias hangnemben hozzászólni - nem kritizálhatja az Olvasókat - nem kritizálhatja az admint sem - nem reklámozhatja a saját szemetesládáját (blog) - nem jeleníthet meg sufnioldalakról linkeket A fenti szabályok megsértése a hozzászólás automatikus moderálását vonja maga után, indoklás nem szükséges.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Egy kis hajrázás még jól jönne

2015.07.10. 11:09 | Malkav | Szólj hozzá!

Az elmúlt hetekben kicsit sűrűsödött minden teendőm, ezért is nem írtam (megint). A legnagyobb hajrá a hét első felében volt, mikor felvételizni mentem (újra) Nyíregyházára. Emlékezetes esemény volt, egy két gondolatot azért csak megosztok róla. :)

- ha mindenki felvételt nyer, akkor hatan leszünk az évfolyamban. Kicsit vegyes a felállás. A jelentkezők között különösen úgy éreztem, hogy kilógok a sorból. Persze ebben szerepet játszott a korkülönbség is, elvégre kb. hét év van a remélhetőleg évfolyamtársaim és köztem. És persze az se utolsó szempont, hogy úgy néz ki, egyedül én jöttem teljesen világi közegből. Érdekes lesz. :)

- a szemi továbbra is nagyon jó hely. bár nyáron a szobák szauna szerűen forróak. :)

- a kísérőink/felügyelőink abszolút jófejek! Velük különösen jól kijöttem és az elöljárók is rendesek voltak velünk.

- a feladatoknál tisztességesen parázott a társaság. Főleg a hétfő volt sűrű, szinte folyamatosan vagy mozgásban voltunk, vagy teszteket töltöttünk ki. De ha minden igaz, nem teljesítettünk rosszul, ami azért biztató. :) A kedd egy lazítósabb nap volt, délután még egy kis strandolás is belefért (végtelen örömömre kiépített medencés strand volt... aki ismer, most felszisszen. :D De ezt az akadályt is vettem!). Szerdán meg az évfolyamtársakra ismét rátörhetett a para, mert az összes elöljáró előtt szóbelizni... nos az ad egy különleges légkört. :D

- a hazaút vonaton a délután beköszönő vihar miatt külön jelenet volt. Newseeval majdnem lementünk hídba, amikor már hét órája ültünk a minden görbe fánál fél órákat szerencsétlenül ácsorgó vonaton. Végül sógink volt olyan kedves és Ferihegytől hazavitt minket kocsival. Akkor felmérhettük mi is, milyen károkat szenvedett a város.

- tegnap visszazökkentem a régi kerékvágásba és kezdtem a munkát. Ugyan olyan eseménytelen volt, mint általában (Hála Istennek!), szegény helyettesemmel ellentétben, akinek akadt dolga a vihar idején, egy nappal előttem. :)

 

És most itt vagyok. Várom a felvételi eredményről az értesítő levelet, ami leghamarabb a jövő héten fut be. Addig kicsit izgatott vagyok, tehát hajrázzunk együtt (imával is), hogy minél kedvezőbb eredmény jöjjön... köszönöm előre is. :)

Címkék: jövő múlt helyzetjelentés jelen

A bejegyzés trackback címe:

https://malkav.blog.hu/api/trackback/id/tr317614956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása