Malkáv blogja

Nos, ez a blog már a második verzió, mely több évnyi hibernáció után (2008 óta) úgy néz ki, ismét új erőre kap. A szabályok továbbra is egyszerűek: olvasni nem kötelező, véleményt formálni szabad. Thotferi számára külön szabályzat: - köteles udvarias hangnemben hozzászólni - nem kritizálhatja az Olvasókat - nem kritizálhatja az admint sem - nem reklámozhatja a saját szemetesládáját (blog) - nem jeleníthet meg sufnioldalakról linkeket A fenti szabályok megsértése a hozzászólás automatikus moderálását vonja maga után, indoklás nem szükséges.

Friss topikok

Linkblog

HTML

18 éves lettem én...

2008.03.30. 20:52 | Malkav | 3 komment

Íme elérkezett az idő, amit oly sokan merő rettegéssel, vagy undorral vártak. A sok-sok összeesküvés és ravasz elveszejtési terv ellenére megértem a 18. életévem hajnalát. Immár a társadalom nagykorúként kezel, tehát vehetek magamnak alkoholt, ha kell és lecsukhatnak. Abszolút jó nem? A mai napon kedves családom vízipipát ajándékozott, méghozzá egy kétcsövű, kb. 50 cm magas jószágot. A pipa egyiptomi, ki is próbálom nemsoká. Érdekes, violágéletemben azt vártam, hogy "jujj, csak legyek nagykorú, hú de jó lesz, meg minden...", nos, most hogy itt állok a csoda bekövetkeztével, meg kell állapítnamon: semmi extra nem történt, bár nem is vártam csodát. XD
Minden esetre az ember fia nem minden nap 18 éves, tehát örüljünk neki!

A bejegyzés trackback címe:

https://malkav.blog.hu/api/trackback/id/tr30403681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.03.31. 21:57:56

Ajaj, hiába küldtem az orvgyilkosokat... :D
Emlékszem, amikor én 18 lettem... akkor sem változott semmi igazán, még az ég sem let zöld:(
No, örülök hogy nem nekem kell fizessek helyeted a kocsmákban:D

Malkáv 2008.04.02. 19:47:08

Az orvgyilkosok felesleges pénzkidobások voltak. Az ég ahogy most nézem, mintha kicsit zöldes árnyalatú lene... XD
Én kicsit bánom, de sajnos a régi szép "máspénzénkocsmázás" elmarad végül (nem végérvényesen)... sejtettem, hogy előbb utóbb bekövetkezik. :D
süti beállítások módosítása