Malkáv blogja

Nos, ez a blog már a második verzió, mely több évnyi hibernáció után (2008 óta) úgy néz ki, ismét új erőre kap. A szabályok továbbra is egyszerűek: olvasni nem kötelező, véleményt formálni szabad. Thotferi számára külön szabályzat: - köteles udvarias hangnemben hozzászólni - nem kritizálhatja az Olvasókat - nem kritizálhatja az admint sem - nem reklámozhatja a saját szemetesládáját (blog) - nem jeleníthet meg sufnioldalakról linkeket A fenti szabályok megsértése a hozzászólás automatikus moderálását vonja maga után, indoklás nem szükséges.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Élek még, csak legyetek türelemmel!

2014.10.27. 11:31 | Malkav | Szólj hozzá!

El kell ismerni, nagyon rég írtam. Többször akartam már jelezni, hogy mi a harci helyzet, de egyszer sem tudtam ténylegesen rávenni magam rá...

 

Ugyanis nem akarok abba a tipikus jellegzetességbe beleesni, mint ami sok blogon előfordul: ezer plusz egy bejegyzés, mind a semmiről. Ha már megszólalok, akkor valami értékelhetőt, vagy hangsúlyos üzenetet akarok közölni, ezért is hallgattam eddig. Mert nem nagyon van újdonság. DE!

Most már jelentem, igyekszem összeszedni magam (nem volt könnyű az elmúlt hetekben, hónapokban és még egy jó ideig nem is lesz könnyebb), most következzen egy gyors helyzetjelentés:

- van munkám! Nem éppen karrierista álomleló, de a célomnak tökéletesen megfelel. Tudok mellette bőséggel tanulni.

- ha már tanulás: ismét angol nyelvtanfolyamban vagyok. :) Ezúttal cél a nyelvvizsga. (nem vagyok maximalista, elég nekem a középszintű is)

- részt vettem pár kiránduláson és kisebb-nagyobb bulin, amelyekre nagy szükségem volt/van/lenne még.

- legalább öt BSGO-fan Hétvégével lógok... ezt nehéz lesz behozni. :D

- még több egyéb bejegyzéssel tartozom. Most már kezd feloszlani az agyam beborító (vérvörös) köd egy része, tehát a közeljövőben ezekre is számíthatunk, csak győzzétek kivárni.

- sajnálattal értesültem, hogy a Xinaf- az én világom bezárja kapuit. Nagyon nagy kár érte, de az okokat megértem. Legalább a Kylie tovább él, tehát senki se búsuljon! :) Kérésem össz-vissz annyi Xinaf, mint amit anno régen te kértél tőlem 2008-ban, idézem: "Csak légy olyan jó, ne töröld a blogod!"

 

Tehát zajlik az élet körülöttem, csak alig-alig veszem észre. Túlságosan lefoglal a harc önmagammal. Hajrázzatok, hogy győzzek... :) :S

Címkék: jelen

A bejegyzés trackback címe:

https://malkav.blog.hu/api/trackback/id/tr296836775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása