Malkáv blogja

Nos, ez a blog már a második verzió, mely több évnyi hibernáció után (2008 óta) úgy néz ki, ismét új erőre kap. A szabályok továbbra is egyszerűek: olvasni nem kötelező, véleményt formálni szabad. Thotferi számára külön szabályzat: - köteles udvarias hangnemben hozzászólni - nem kritizálhatja az Olvasókat - nem kritizálhatja az admint sem - nem reklámozhatja a saját szemetesládáját (blog) - nem jeleníthet meg sufnioldalakról linkeket A fenti szabályok megsértése a hozzászólás automatikus moderálását vonja maga után, indoklás nem szükséges.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Hírek dióhéjban + furcsa létformák

2008.09.01. 19:29 | Malkav | Szólj hozzá!

Először is tiszteletem!

 

Elég régen írtam, de most gyorsan beszámolok dióhéjban az elmúlt idő eseményeiről.

Először a réges rég ígért pécsi oszt. kirándulásról pár szó: jó volt. Három napot voltunk, bejártuk a város főbb nevezetességeit és persze hoztuk a formánkat. Szívesen megismételném, bár volt egy kis összetűzésem egy "PK(V" hihihihi!) ellenőrrel.

Továbbá: részt vettem a nyáron az évi hagyományos cserkésztáborunkon, mely szintén elég emlékezetes és 98%-ban jó volt. Reméljük, a jövő évi is legalább ennyire jó lesz, mint az előző.

A nyár nagy részét itthon poshadással töltöttem, de azért elmászkáltam ide-oda. Többnyire haverokkal mentem, voltak túrák, kirándulások is és a níár vége felé közeledve sorra került életem első hittantábora, melynek színhelye a már egyszer látott, tehát ismerős terep: Pécs! Ellenőr barátunkat nem láttam viszont, pedig nézelődtem, hátha megint ismerős "arcot(?)" látok.

 

Apropó, ellenőr: Xinaf egyik írásából kiderült, hogy itt, a fővárosban előfordulnak rendes ellenőrök is. A fene se hitte volna, minden esetre kellemes meglepetés. De én szerencsétlen pont kifogtam a Xinaf blogján szereplő ellenőr tökéletes ellentettjét... hiába no, az nem volt egészen az én napom.

Épp a Moszkva térről jöttem haza, nekem ezen a téren a metró a legbiztosabb módszer. Bemegyek, ellőrök állnak. Ez eddig abszolút hétköznapi, nincs benne semmi extra. Elhaladtamban mutatom az egyiknek a bérletem, a tag megállít. MEgnézi, hogy a bérleten rajta van-e a diákigazolvány száma... rajta volt. Utána egyezteti a diákimon lévő számmal... egyezik. Utána megnézi, érvényes-e eleve a diákim... érvényes. Mindezek után nem engedett le. Ilyenkor normál esetben megkérdeztem volna, miért nem enged (ha baja van velem, mondja meg tisztán, ne szivasson!), de akkor éppen piszok fáradt voltam, tehát nem volt kedvem hosszú, utólag kevésbbé létfontosságú vitába szállni egy görénnyel, hogyha más út is visz hazafelé.

Az eset eléggé meglepő, én sem értettem, mire föl veri a nyálát... legközelebb nem tudom le ennyivel a dolgot, ha kell hangos balhét is rendezek, mert ez már súlyos.

 

Másik érdekesség az évnyitó... ez külön bejegyzést érdemel, amit holnap fogok lejegyezni (most is zokni vagyok agyilag és persze lusta is).

A bejegyzés trackback címe:

https://malkav.blog.hu/api/trackback/id/tr6643724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása