Malkáv blogja

Nos, ez a blog már a második verzió, mely több évnyi hibernáció után (2008 óta) úgy néz ki, ismét új erőre kap. A szabályok továbbra is egyszerűek: olvasni nem kötelező, véleményt formálni szabad. Thotferi számára külön szabályzat: - köteles udvarias hangnemben hozzászólni - nem kritizálhatja az Olvasókat - nem kritizálhatja az admint sem - nem reklámozhatja a saját szemetesládáját (blog) - nem jeleníthet meg sufnioldalakról linkeket A fenti szabályok megsértése a hozzászólás automatikus moderálását vonja maga után, indoklás nem szükséges.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Elindult a 0.2-es verzió!

2008.02.11. 17:41 | Malkav | 1 komment

Nos, végre eljutottam idáig is... 2007. VIII. 8-a óta ismét blogot írok. De ez a blog az előző (remélghetőleg) jobb és tartalmasabb változata lesz. Most következzen egy "rövid" bejelentkezés és leírás, majd a következő bejegyzésben egy iskolai feladatom képernyőn látható másolata, melyet etika-órán készítettem.

Az elmúlt hónapok során túl sok újjat nem tudok elmondani. Lényegében a tavalyi tábor óta nyílvesszőkészítéssel töltöttem az időm nagyrészét, készítgettem középkori fegyereket is (pl. hajítódárda), véleményem szerint aktívan részt vettem a cserkészcsapatom életében és programjaiban, valamint az iskolában is teszem a dolgom. Az már más kérdés, hogy tehetném jobban is...

A mostani év viszont ellát néhány komolyabb hangvételű feladattal is. Többek között, mint egy esélyes őrsvezető képzésben részesülő egyén egy hosszú képzésen kell részt vennem, ami majd sokat segít abban, hogy magán az ŐV képzésen, mint "tanfolyamon" sikeresen szerepeljek. Nem lesz könnyű...

Továbbá, mivel a csapatunk nem kevés tagja (egyelőre 2 képzett, sok-sok érdeklődő) íjászat beállítottságú, úgy határoztam, hogy a csapatnak nyílvesszőket készítek, melyek tábori körülmények között is kiválóan működhetnek. Egyelőre 10 db-ra gondoltam, ezt majd be is jelentem a csapatnak szombaton és össze is dobjuk a pénzt rá. Elég jól járnának vele(m), mert az átlag árakhoz képest kb. 90-190 Ft-ot spórol a csapat (vesszőnként), ha nem a boltban veszi a kész nyílvesszőt, hanem én készítem el.

Pluszban Newsee-tól azt a feladatot kaptam, hogy két ifjú cserkészünket tanítsam ki mindabból, amit az elsősegélyről tudok. Majdnem mindenről pontosabban fogalmazva, mert az újraélesztés, mint olyan kimarad (ugyanis az egy olyannyira komoly dolog, amit jobb, ha nem én tanítok, még akkor sem, ha el tudom végezni. Meg hát amúgy sincs semmi amin gyakorolhatnánk). Ezt is részletesebben meg kell beszélnünk foglalkozáson, mert nem ártana, ha nem egy E.Ü-terén valamennyi (minimális) tudással rendelkező ember van. Pl. mi van akkor, ha olyan szinten megsérülök valamilyen okból, hogy nem vagyok eszméletemnél. Akkor ki hoz helyre engem? XD

Mindezek után úgy határoztam, hogy egy kis kikapcsolódás nem árt. Éppen ezért úgy döntöttem, készítek egy íjat. Egyszerű botíj lesz, persze teljes felszereléssel, azaz nyílvesszőkkel és talán még tegezzel is, ha ki tudom vitelezni. Az íj pontosabb adatait majd később egy másik bejegyzésemben tudatom. Pusztán azért, hogy legyen még miről írnom. (Most mindenki a fejéhez kap XD)

Hogy azért más témában is legyen miről írnom, hát igen... járok, nézek, élek ahogyan. Különösebben nem vagyok túl jó passzban, személyes okok miatt, amit nem részleteznék. Ez ugyanis egy blog, nem pedig a naplóm.

A bejegyzés trackback címe:

https://malkav.blog.hu/api/trackback/id/tr17335205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása